Spring naar bijdragen

Valkuilen in Heldense bossen


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Het blijkt dat het niet de gevaarlijke kuilengraver was die gezien is en die vluchtte.

Verdachte is onschuldig

De politie heeft de bewuste verdachte aangehouden. Maar het was niet de graver die gezocht werd. Deze man was bezig om struikeldraden te spannen voor wandelaars.

Nu zitten we met twee 'Waarom??"-s. Voor de struikeldraden en voor de valkuilen.

De politie weet verder ook niks. Er zijn geen 'usual suspects' in de database aanwezig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De politie heeft de bewuste verdachte aangehouden. Maar het was niet de graver die gezocht werd. Deze man was bezig om struikeldraden te spannen voor wandelaars.

Nu zitten we met twee 'Waarom??"-s. Voor de struikeldraden en voor de valkuilen.

De politie weet verder ook niks. Er zijn geen 'usual suspects' in de database aanwezig.

 

Struikeldraden, welke imbeciel verzint het. Mensen die geestelijk zo krom zijn, zullen in hun leven nooit een zinnige bijdrage leveren aan de maatschappij. Geef ze maar een nekschot; dan helpen ze tenminste nog aan het oplossen van de Global Warming en de wereldwijde voedseltekorten.

 

Die jongen heeft vast een hele moeilijke jeugd gehad en heeft nooit goed leren elastieken omdat hij bleef struikelen over het koordje. Hij heeft hulp nodig.

bewerkt door Boswijk Posse
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze hadden die beste man direct in zijn nekvel moeten pakken en niet gaan wachten op de politie.

 

Als je met meerdere mensen bent, zou dat enigzins goed kunnen.

Voor de rest geldt: ben je levensmoe? spreek iemand aan op zijn haar gedrag. Werkt gegarandeerd.

Helaas zijn er voorbeelden genoeg. :ph34r:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas...

 

Net gehoord dat het niet de man is die ze zochten.. :thumbup:

 

Wie is het wel?? :ph34r:

 

Ikke, maar ik voldoe niet aan het signalement van man, dus kan nog lang duren voor ze me vinden. :rolleyes:

 

Waarom weten ze zo zeker dat het een man betreft?

 

Ik weet wel het zijn vaak de mannen die doordraaien, de druk niet meer aan kunnen en dan gekke dingen gaan doen, maar het zou theoretisch toch ook een vrouw kunnen zijn?

 

groetjes MamaVlinder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel erg makkelijk dat de politie zich gelijk niet meer richt tot hem omdat hij toch maar even bezig was met het spannen van draadjes.

Dat is iets wat mij ook al een beetje verbaasde. Triplijntjes horen daar ook niet thuis, en wie zegt me dat dit niet fase 2 is van een gestoorde geest. Over een draadje struikelen en met je gezicht in glas of een plank met spijkers vallen lijkt me ook niet fantastisch.

 

Volgens mij heeft iemand een beetje teveel van die walgelijke martelfilms gekeken, en is het gevoel voor werkelijkheid verloren.

 

Of is er ergens een nieuwe trend voor het maken van vallen in het bos ??

 

( :rolleyes: kijk mij nou. Lekker aan het brainstormen alsof ik in een aflevering van CSI zit :thumbup: )

 

BTW, hier in de zaanstreek zijn ze ook LEKKER BEZIG.

 

In de Zaanstreek zijn op tientallen plekken op mysterieuze wijze putdeksels verdwenen. Zonder de ijzeren deksels zijn de straatkolken in de voetpaden behoorlijk gevaarlijk voor voetgangers.

De gemeente Zaanstad doet er alles aan om ongelukken te voorkomen. Er wordt veel gecontroleerd en verdwenen putdeksels worden vervangen.

Schroothandelaren in de omgeving hebben nog geen putdeksels aangeboden gekregen. Ze brengen ook nauwelijks wat op, ongeveer 25 cent per kilo. De gemeente Zaanstad roept eventuele getuigen op zich te melden.

bewerkt door dmace
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben je op je gemakkie een cache aan het verstoppen, word je ineens gespot door een paar muggles... Ik zou ook wegsmurfen

 

1617584.jpg

 

 

 

Bron: www.nu.nl

 

 

Als ik het niet dacht, onze mede-cacher Grote Smurf zit achter al die valkuilen. Wellicht een nieuwe multi-cache? :blush::beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...