Spring naar bijdragen

Valkuilen in Heldense bossen


Aanbevolen berichten

Als dit de juiste griezel is, dan blijf ik met het raadsel zitten van de andere eerder opgepakte verdachte:

In juni werd een andere man opgepakt. Hij groef een kuil, maar die was niet bedoeld om mensen mee te verwonden. Ook bleek hij niets te maken te hebben met de valkuilen. Daarop werd hij vrijgelaten.

Waar was die kuil wel voor bedoeld?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Waar ik wel bang voor ben is dat wanneer er veel aandacht op het nieuws aan dit soort zaken wordt besteed, er altijd wel weer een idioot is die copy-gedrag gaat vertonen....

 

Dat vind ik nou ook, hetzelfde zag je ook met die stoeptegels van een viaduct af gooien.

Ik snap ook het nut er niet van dit zo groot in de media te brengen, in een lokaal krantje zou het toch al genoeg moeten zijn.

Bovendien waren er totaal geen aanwijzingen dat het om een actie ging die landelijk was.

Ook ik ben van mening dat de media vaak door de overvloedige aandacht het alleen maar aan wakkert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

De affaire van de Heldense valkuilen is nog niet afgelopen. Niet dat er nieuwe kuilen zijn ontdekt, maar er zijn nieuwe verdachten. Tweede verdachte valkuilen gepakt

In de zaak van de mysterieuze valkuilen in Helden heeft de politie gisterenmorgen een tweede verdachte opgepakt. Het betreft B. (24) uit Maasbracht. Tevens werd zijn woning doorzocht, meldt Spits.

 

Opgepakt

Spits berichtte vorige week al dat B. voorkomt in het politiedossier in deze zaak, samen met de 22 jarige N. uit het nabijgelegen Healen. De twee Midden-Limburgers groeiden op in Helden en kwamen regelmatig over de vloer bij Van L. (37), die op 20 augustus als eerste werd opgepakt in deze zaak. Hij noemde tegenover de politie B. en N. als de werkelijke daders.

 

Voordeurbranden

Een woordvoerster van de politie wil niet zeggen of er nog meer aanhoudingen te verwachten zijn. In het onderzoek betrekt de politie een tiental voordeurbranden en mogelijk meer incidenten.

Hoeveel man heb je nodig om een kuil te graven?

Als de KPN bij mij in de straat graaft dan zijn ze ook met zijn drieën: eentje op de graafmachine; eentje bij de kuil om te waarschuwen als ze een kabel tegen komen een eentje die staat te opzichten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De affaire van de Heldense valkuilen is nog niet afgelopen. Niet dat er nieuwe kuilen zijn ontdekt, maar er zijn nieuwe verdachten. Tweede verdachte valkuilen gepakt

In de zaak van de mysterieuze valkuilen in Helden heeft de politie gisterenmorgen een tweede verdachte opgepakt. Het betreft B. (24) uit Maasbracht. Tevens werd zijn woning doorzocht, meldt Spits.

 

Opgepakt

Spits berichtte vorige week al dat B. voorkomt in het politiedossier in deze zaak, samen met de 22 jarige N. uit het nabijgelegen Healen. De twee Midden-Limburgers groeiden op in Helden en kwamen regelmatig over de vloer bij Van L. (37), die op 20 augustus als eerste werd opgepakt in deze zaak. Hij noemde tegenover de politie B. en N. als de werkelijke daders.

 

Voordeurbranden

Een woordvoerster van de politie wil niet zeggen of er nog meer aanhoudingen te verwachten zijn. In het onderzoek betrekt de politie een tiental voordeurbranden en mogelijk meer incidenten.

Hoeveel man heb je nodig om een kuil te graven?

Als de KPN bij mij in de straat graaft dan zijn ze ook met zijn drieën: eentje op de graafmachine; eentje bij de kuil om te waarschuwen als ze een kabel tegen komen een eentje die staat te opzichten.

 

Als je rekent dat er in de bossen minder kabels liggen dan in de binnenstad van Leiden dan zou men dus aan twee genoeg moeten hebben: een graver en een opzichter..... :blink:

bewerkt door De Oliva's
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...
En de verdachte is weer vrij.

Kennelijk een uit de hand gelopen manier om een wiet-kwekerij te beschermen ....

 

http://www.nu.nl/news/1860627/13/Verdachte...lopig_vrij.html

 

Wel erg vreemd dat de valkuilen zich dan midden op wandelpaden bevinden. Of is het plaatsen van die henep planten dan zo ondoordacht gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...