Spring naar bijdragen

geocachersdiehunbestdoenmooielogsteschrijven


Aanbevolen berichten

De ene cache leent zich meer voor een mooie log dan de ander.

De ene cacher kan beter caches plaatsen dan de ander.

De ene cacher kan beter zoeken dan de ander.

De ene cacher kan beter schrijven dan de ander.

 

Oftewel laat ieder in zijn waarde en bepaal niet wat een ander "moet" doen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Als je mooie logs wil bij je cache, maak je gewoon een mysterie ervan met opdracht....

Kijk maar.

Het werkt echt ! :)

 

 

 

Ha ha, je bedoelt de log van Koos?, niets mis mee toch? Waar is trouwens de log gebleven van de TTF-er van Barny?

 

Groetjes Verrader

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu is het aan iedereen uiteraard aan zich om een log te schrijven die hij zelf wil, maar soms (steeds vaker) heb ik het idee dat medecachers er zich wel erg gemakkelijk van af maken. We hebben zelf een aantal caches maar soms erger ik me wel eens aan de ontbreken van welke moeite dan ook om er een leuke log over te schrijven.

Gaat het hier om de log in het logboekje of de log in de "found it" op gc.com? Doe meestal wel mijn best en probeer ook foto's toe te voegen, maar ja de ene keer gaat dat beter dan de andere keer. Vind het als "zoeker" ook leuk om de logjes te lezen voordat je gaat cachen. Vaak geven ze wel een indruk van de uitdagingen die je te wachten staan B)

 

Liever heb ik trouwens dat mensen goed loggen, dan uitgebreid loggen. Bijvoorbeeld met het investaris van coins en TB's. Voor de eigenaren hiervan is het toch jammer als deze verloren lijken enkel doordat er niet netjes gelogd is. :eek:

 

Dus iedereen lekker loggen op zijn of haar manier, maar bijvoorkeur wel de administratie van de TB's en coins bijhouden. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind een log schrijven, bedenken een echt onderdeel van het cachen maar goed ieder zijn ding.

Bij mij gaat het soms misschien iets ver want terwijl ik de cache route loop denk ik al Oh dat moet ik onthouden, leuk voor de log.....

Maar als ik een cache weinig aan vind is het niet makkelijk om iets te bedenken meestal word het dan een beetje platte waarheid...dus net niks haha.

Lastiger is het als er een aantal mede cachers al veel moois hebben geschreven, zo heb ik laatst een log met foto's gedaan, dus foto één de auto's op een afgesproken P plek en foto 2 alles in één auto onderweg naar wp 1 enz. enz. was ook wel weer leuk, vond ik tenminste......

Mar ja hoe ik die banner nou krijg is mij dan weer een groot raadsel, geeft niet ik blijf toch wel cachen. :eek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik probeer het meestal een beetje in evenwicht te houden. Als het een korte cache is die vaak gevonden wordt dan vind ik het meestal meer dan genoeg de legger ervoor even vriendelijk te bedanken.

Mocht ik er echt middagen (of dagen) mee bezig zijn geweest..., dan kan er uiteraard wel een verhaal vanaf!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij zijn het hier helemaal mee eens. Het irriteert ons mateloos als je weer eens leest:"weer een paar stipjes van de kaart weggewerkt". Is ook voor de cachelegger niet echt een compliment.

Je kan je dan afvragen wat deze hobby voor de betreffende persoon inhoudt. Waarschijnlijk gaat het alleen om het aantal caches wat je doet.

Wij genieten nog steeds van elke vindplaats en vinden het leuk om de legger te laten blijken hoe we erover denken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je mooie logs wil bij je cache, maak je gewoon een mysterie ervan met opdracht....

Kijk maar.

Het werkt echt ! :huh:

 

 

 

Ha ha, je bedoelt de log van Koos?, niets mis mee toch? Waar is trouwens de log gebleven van de TTF-er van Barny?

 

Groetjes Verrader

 

Verwijderd en mail gestuurd waarom.

Hebben er niets mee gedaan.

Voldeden niet aan de opdracht.

Heeft er nog een een mail gehad trouwens en die heeft uiteindelijk keurig aan de opdracht voldaan.

:lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Ook ik schrijf niet de sterren van de hemel. En heb ook niet altijd evenveel zin of belevingen.

 

Maar ik kom net terug van een weekend Limburg en zit me mateloos te irriteren. Echt waar. Caches rond de tien kilometer waar mensen de moeite voor hebben gedaan om deze te maken. En als je dan logs leest van mede-cachers met ............................. ja hou maar op! Twee misschien drie regels, het is toch echt te triest voor woorden!

Ik schrijf dit berichtje ook meer met de hoop dat als het op de hoofdpagina van .nl komt weer even gelezen wordt en mensen aan het denken zet. Want ja, voor een oppikker oké. Maar mensen, besteed is wat tijd aan je logs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou de bookmark al bijna willen laten mee doen in de strijd om mooiste log :angry::thumbdown:

 

Danku :crybaby:

Nou nog een reden verzinnen om 'm ook echt te gaan loggen, Zm ligt niet naast de deur :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...