Spring naar bijdragen

geocachersdiehunbestdoenmooielogsteschrijven


Aanbevolen berichten

Het is duidelijk dat over bovenstaand onderwerp al vaak genoeg is geschreven :thumbsup:.

 

Nu is het aan iedereen uiteraard aan zich om een log te schrijven die hij zelf wil, maar soms (steeds vaker) heb ik het idee dat medecachers er zich wel erg gemakkelijk van af maken. We hebben zelf een aantal caches maar soms erger ik me wel eens aan de ontbreken van welke moeite dan ook om er een leuke log over te schrijven.

 

Bij ons is het schrijven van een log een leuke bijkomstigheid bij het geocachen. Bij een mooie cache die ons veel voldoening geeft schrijven we een uitgebreide log; voor een oppikkertje met amper tekst in de cachebeschrijving een kortere. Wel proberen we altijd een duidelijke log te schrijven, ter waardering dat iemand de moeite doet om een cache ergens neer te leggen.

 

Vandaag viel mijn ook op de banner van Wilxlii Carrotte in dit forum. Een geweldig initiatief. Deze banner is mij uit het hart gegrepen en daarom heb ik contact met hem opgenomen of ik de betreffende banner mag gebruiken. Dat was uiteraard geen probleem.

 

Wie volgt :beerchug:

bewerkt door De Armadillo's
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

'k heb al gereageerd. Nu nog ff wachten...

Ik kan wel zeggen dat ik altijd m'n best doe voor een leuke log, vaak ook met (veel) foto's. Al scache-eigenaar weet ik dat dat leuk is, om leuke logs te krijgen.

bewerkt door Malyenki
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook wij houden ervan als er mooie logs geschreven worden. Het hoeven natuurlijk geen drie of meer luiken te worden maar iets meer dan 'dank voor dit puntje' is toch niet teveel gevraagd?

We zullen ook even met de grote Wilxlii gaan overleggen of wij die banner waardig zijn.

 

Groeten,

MacOZ58

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hm, ik kwebbel ook meestal een eind heen als ik er weer eens een gevonden heb, zelfs al is het een stomme micro (die ik desgewenst afkraak :thumbsup: ). Zal eens een aspirant lidmaatschapje aanvragen :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sinds mijn opstellen op de OLS altijd in het honderd liepen heb ik een hekel aan schrijven.:thumbup:

Tenzij iets mij diep raakt :yes:

Maar cachen is geweldig leuk :thumbsup:

 

Dat doet er niet toe , de een schrijft beter als de ander en vindt het ook leuker :yes:. Als je maar je best doet :beerchug:.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is duidelijk dat over bovenstaand onderwerp al vaak genoeg is geschreven :thumbsup:.

 

Nu is het aan iedereen uiteraard aan zich om een log te schrijven die hij zelf wil, maar soms (steeds vaker) heb ik het idee dat medecachers er zich wel erg gemakkelijk van af maken. We hebben zelf een aantal caches maar soms erger ik me wel eens aan de ontbreken van welke moeite dan ook om er een leuke log over te schrijven.

Scheer niet alle schapen over één kam...

Je wilt niet weten hoeveel moeite het mìj elke keer kost om een beetje (bij voorkeur leuke) log te schrijven, en dan nog denk ik na het schrijven: mmm, nou ja; het is weer eigenlijk net niks.

Helaas kun je niet aan de grote/inhoud van het logje zien hoeveel moeite het de schrijver gekost heeft.

 

Bij ons is het schrijven van een log een leuke bijkomstigheid bij het geocachen. Bij een mooie cache die ons veel voldoening geeft schrijven we een uitgebreide log; voor een oppikkertje met amper tekst in de cachebeschrijving een kortere. Wel proberen we altijd een duidelijke log te schrijven, ter waardering dat iemand de moeite doet om een cache ergens neer te leggen.

 

Vandaag viel mijn ook op de banner van Wilxlii Carrotte in dit forum. Een geweldig initiatief. Deze banner is mij uit het hart gegrepen en daarom heb ik contact met hem opgenomen of ik de betreffende banner mag gebruiken. Dat was uiteraard geen probleem.

 

Wie volgt :beerchug:

Ik niet; want ik heb een hekel aan banners :thumbup:

bewerkt door kalkendotters
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Scheer niet alle schapen over één kam...

Je wilt niet weten hoeveel moeite het mìj elke keer kost om een beetje (bij voorkeur leuke) log te schrijven, en dan nog denk ik na het schrijven: mmm, nou ja; het is weer eigenlijk net niks.

Helaas kun je niet aan de grote/inhoud van het logje zien hoeveel moeite het de schrijver gekost heeft.

Je doet in ieder geval je best :) .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is mooi??? Moeilijk te zeggen.

 

Ik doe bijna altijd mijn best, maar soms gaat het beter dan de andere keer.

 

Maar ik heb volgens mij nog nooit van iemand een reactie gehad op mijn logs. (Behalve een automatische mail van een Belg die ons bedankte voor het doen van zijn cache.) Dus echt leuk zijn onze logs vast niet. :)

 

Soms staat mijn hoofd er ook gewoon niet naar en wordt ie heel saai.

 

groetjes GeoVlinder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij proberen ook altijd logjes te schrijven die voor de lezer meer dan een mededeling zijn dan dat wij de cache hebben gevonden.

Het was dan ook bijzonder leuk om een mailtje te ontvangen over onze log bij "oe gotte kèk daor" met de complimenten van de eigenaar van deze log.

Dat is toch weer een stimulans om ook bij de volgende log weer je best te doen er iets lezenswaardigs van te maken.

Misschien mogen wij nu ook wel een banner :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:blink:

 

Wie die banner wil gebruiken. Ik vind het prima. Als jij vindt dat je je best doet om mooie logs te schrijven, dan is dat zo. Ik doe vrijwel altijd mijn best. Alleen met buitenlandse logs (niet-Nederlandse taal bedoel ik) maak ik me er wel eens makkelijk vanaf. Dat is me net te veel werk en kost me te veel tijd, die ik liever aan andere zaken besteed. :ph34r:

 

Om tot de selecte groep geocachersdiehunbestdoenmooielogsteschrijven te behoren, ga je eerst door de ballotagecommissie... :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Prachtig al die mooie logs.

 

Maar is het niet een jezelf op de borst kloppen door een banner te plaatsen? Kijk mij eens mooie logs schrijven?

 

Nee, ik zie die banner als een belofte.

De belofte dat je er je best voor zal doen om een mooi log te schrijven.

 

Of dat uiteindelijk ook mooie logs zijn, is dan minder zwaarwegend dan het feit dat je er je best voor hebt gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...