Veldvors Geplaatst 29 maart 2008 Share Geplaatst 29 maart 2008 Loggen met voorkennis zie: GC1AME4 Cache kwam rond 20u00 pas online maar was die ochtend blijkbaar al gelogd. Is dit een normale zaak? Lijkt mij voor de ftf rankinks ook niet helemaal lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
westlander Geplaatst 29 maart 2008 Share Geplaatst 29 maart 2008 Als je zo goud moet halen........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
petervw Geplaatst 29 maart 2008 Share Geplaatst 29 maart 2008 Nee iig geen normale zaak! Proeflopers loggen (bijna) altijd als het goud vergeven is... Volgens mij is er ook een draadje over proeflopers en loggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team jemar Geplaatst 29 maart 2008 Share Geplaatst 29 maart 2008 Ach, tja...te voorkomen valt het niet! Niet iedereen speelt het spelletje hetzelfde. Geocaching is de laatste jaren enorm gegroeid: het wordt daarmee ook steeds meer een afspiegeling van de maatschappij ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Track_leader Geplaatst 29 maart 2008 Share Geplaatst 29 maart 2008 als het je om de puntjes gaat dan is het niet leuk, als je gewoon cached voor de hobby. Achja dan maakt het ook niet veel uit toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
getzie family Geplaatst 29 maart 2008 Share Geplaatst 29 maart 2008 Er is nog brons. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 29 maart 2008 Share Geplaatst 29 maart 2008 Een minpuntje voor de DCG : Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team MenM Geplaatst 29 maart 2008 Share Geplaatst 29 maart 2008 (bewerkt) Ondertussen staat er bij de log van Stonehorse dat ze geen metaal claimen maar als proefloper gelogd hebben. Probleem opgelost? 29 maart 2008 bewerkt door Team MenM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzies Geplaatst 29 maart 2008 Share Geplaatst 29 maart 2008 dit begint bijna te lijken op een nieuwe aflevering van CSI.....gaan we nu met zijn allen alle logjes van iedereen checken........ mischien moeten we ons wat minder druk maken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
petervw Geplaatst 29 maart 2008 Share Geplaatst 29 maart 2008 Ach ja... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimbol Geplaatst 29 maart 2008 Share Geplaatst 29 maart 2008 Tja als je zo aan je punten wilt komen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GrijsBaard Geplaatst 29 maart 2008 Share Geplaatst 29 maart 2008 ik vind dat geocachen een zaak is van genieten van de natuur, zoeken met je GPS in de aanslag en de smaak van succes als je de cache vindt. Heb je dan toevallig goud, zilver of brons.. dan is dat leuk maar zeker geen voorwaarde voor het plezier van cachen. Als iemand, wie dan ook, eremetaal haalt dan ben ik daar blij om en feliciteer ik hem/haar met dat succes. Eerlijk is eerlijk; toen ik voor het eerst brons haalde, voelde ik een zekere trots, maar als ik blik of nog minder zou hebben... zou dat niets afdoen aan het plezier wat ik nu al bijna 3 maanden beleef aan deze hobby. Ook al speelt een enkeling het spel anders, dan nog zou dit niets mogen afdoen aan het feit dat geocachen een spel/sport/hobby is waar velen plezier aan beleven. Geocachen... mijn spel/sport/hobby Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Crankyhenkie Geplaatst 29 maart 2008 Share Geplaatst 29 maart 2008 Wat ik persoonlijk wel weer grappig vind is dat deze cache in een buurt ligt waar de hunters over elkaar heen vallen om maar als eerste te kunnen loggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
reej Geplaatst 29 maart 2008 Share Geplaatst 29 maart 2008 (bewerkt) Op een event zoals snert-event worden ook cache-info papiertjes eerder verdeeld om ervoor te zorgen dat je ze alleen kan doen als je bij het event aanwezig bent. Pas in de middag zet kruimel ze dan online. Is dit niet hetzelfde ? DCG mini-event 29 maart 2008 bewerkt door reej Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alkie Geplaatst 29 maart 2008 Share Geplaatst 29 maart 2008 Volgens mij is er nog zilver en brons te halen , dus gewoon erheen en loggen maar . Deze gang van zaken zou anders zeer bedroevend zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden