RMBS Geplaatst 19 maart 2008 Share Geplaatst 19 maart 2008 (bewerkt) Nu waren we vanmiddag aan het cachen en uit eindelijk kwam ik deze tekens tegen.(thuis niet goed door gelezen) Ik moet met andere cijfers een coordinaat maken. Ik heb alle gegevens maar ik weet niet wat de tekentjes betekenen, waar kan ik dat vinden of wie kan mij dat uitleggen? N 52'D(A-1).C+62 E 005'B/D -1.D*C+C-2 Wat betekent het * en de / in dit geval? En zijn er meer van dit soort tekens die gebruikt worden? 19 maart 2008 bewerkt door RMBS Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
draculix Geplaatst 19 maart 2008 Share Geplaatst 19 maart 2008 * is een vermenigvuldigingsteken / is een deelteken succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Team_Maju Geplaatst 19 maart 2008 Share Geplaatst 19 maart 2008 / is neem ik aan delen door en * vermenigvuldigen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smeule Geplaatst 19 maart 2008 Share Geplaatst 19 maart 2008 (bewerkt) N 52'D(A-1).C+62 E 005'B/D -1.D*C+C-2 Wat betekent het * en de / in dit geval? En zijn er meer van dit soort tekens die gebruikt worden? * is vermenigvuldigen. / is delen. Edit: Hahahahah, 3 reacties binnen de minuut. 19 maart 2008 bewerkt door smeule Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RMBS Geplaatst 19 maart 2008 Auteur Share Geplaatst 19 maart 2008 Heel erg bedankt voor de snelle antwoorden. Kan ik weer verder. Zijn er nog meer van deze tekens en waar kan ik deze vinden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Haelder Geplaatst 19 maart 2008 Share Geplaatst 19 maart 2008 Heel erg bedankt voor de snelle antwoorden.Kan ik weer verder. Zijn er nog meer van deze tekens en waar kan ik deze vinden? Kijk hier maar eens. http://ruud4d.geocacher.nl/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smeule Geplaatst 19 maart 2008 Share Geplaatst 19 maart 2008 Heel erg bedankt voor de snelle antwoorden.Kan ik weer verder. Zijn er nog meer van deze tekens en waar kan ik deze vinden? Op school Een . (Punt) mag je ook gebruiken als vermenigvuldigen. Overigens mag je "ab" ook zien als a*b. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RMBS Geplaatst 19 maart 2008 Auteur Share Geplaatst 19 maart 2008 (bewerkt) Wiskunde of rekenen waren dus ook mijn slechtste vakken. Even goed bedankt. Nu de cache nog vinden.......... 20 maart 2008 bewerkt door RMBS Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilonka1980 Geplaatst 19 maart 2008 Share Geplaatst 19 maart 2008 Heel erg bedankt voor de snelle antwoorden. Kan ik weer verder. Zijn er nog meer van deze tekens en waar kan ik deze vinden? Op school Een . (Punt) mag je ook gebruiken als vermenigvuldigen. Overigens mag je "ab" ook zien als a*b. En bedankt... Dat maakt het rekenen voor een eindlocatie of een ander coördinaat knap lastig. Ik vond het al heel wat dat ik wist wat / en * inhield. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
silkwood Geplaatst 19 maart 2008 Share Geplaatst 19 maart 2008 Daarnaast kan je (zij het niet zo frequent) ook ** tegenkomen. Hiermee wordt machtsverheffen bedoeld. Dus A**B met A=3 en B=4 betekent : A*A*A*A oftewel 3*3*3*3= 81 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team MenM Geplaatst 19 maart 2008 Share Geplaatst 19 maart 2008 Daarnaast kan je (zij het niet zo frequent) ook ** tegenkomen. Hiermee wordt machtsverheffen bedoeld. Dus A**B met A=3 en B=4 betekent : A*A*A*A oftewel 3*3*3*3= 81 Volgens mij wordt hoer ook wel eens het ^ voor gebruikt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Gelaen Geplaatst 19 maart 2008 Share Geplaatst 19 maart 2008 Idd, ^ken ik wel ** heb ik volgens mij nog nooit gezien. Pas op dat niet de hele rekenteken(s) discussie weer opnieuw oplaait. Effe geprobeert, in google kun je 3**4 en 3^4 invoeren, levert hetzelfde op als uitkomst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geopatra Geplaatst 19 maart 2008 Share Geplaatst 19 maart 2008 Daarnaast kan je (zij het niet zo frequent) ook ** tegenkomen. Hiermee wordt machtsverheffen bedoeld. Dus A**B met A=3 en B=4 betekent : A*A*A*A oftewel 3*3*3*3= 81 Volgens mij wordt hoer ook wel eens het ^ voor gebruikt... En als je nu eens gewoon 3³ schrijft als je 3³ bedoelt. Of 3ª waarbij je aan a dus alle waardes kunt toekennen. Ik blijf vinden dat die verrekte computertaal alles begint te overheersen en wegdrukt wat een normale schrijfwijze pleegde te zijn. A**B zou IK nooit begrepen hebben en ik zal het ook nooit hanteren. Hij blijft opstandig die Geopatra. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lex Geplaatst 19 maart 2008 Share Geplaatst 19 maart 2008 wat een normale schrijfwijze pleegde te zijn. Overig placht "pleegde" ook niet de normale schrijfwijze te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geopatra Geplaatst 19 maart 2008 Share Geplaatst 19 maart 2008 wat een normale schrijfwijze pleegde te zijn. Overig placht "pleegde" ook niet de normale schrijfwijze te zijn. Gefeliciteerd Lex. Geopatra. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden