Spring naar bijdragen

Geocache Navigator voor Nokia 3rd edition s60


Aanbevolen berichten

Binnenkort ga ik met een Nokia E72 werken. Heeft er al iemand ervaring met de E72 en Geocache Navigator?

De E72 staat namelijk niet in het lijstje van Trimble, maar hij voldoet volgens mij wel aan alle specs zoals symbian 3rd edition S60.

Ik ben benieuwd of iemand dit al werkend heeft?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Binnenkort ga ik met een Nokia E72 werken. Heeft er al iemand ervaring met de E72 en Geocache Navigator?

De E72 staat namelijk niet in het lijstje van Trimble, maar hij voldoet volgens mij wel aan alle specs zoals symbian 3rd edition S60.

Ik ben benieuwd of iemand dit al werkend heeft?

De E72 is nog niet te koop. Dus veel reacties zal je hier (nog) niet op krijgen. Wellicht dat iemand ervaring heeft met de voorganger (E71).

Zelf heb ik het zonder problemen draaien op een E61i en een E51.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Binnenkort ga ik met een Nokia E72 werken. Heeft er al iemand ervaring met de E72 en Geocache Navigator?

De E72 staat namelijk niet in het lijstje van Trimble, maar hij voldoet volgens mij wel aan alle specs zoals symbian 3rd edition S60.

Ik ben benieuwd of iemand dit al werkend heeft?

De E72 is nog niet te koop. Dus veel reacties zal je hier (nog) niet op krijgen. Wellicht dat iemand ervaring heeft met de voorganger (E71).

Zelf heb ik het zonder problemen draaien op een E61i en een E51.

 

Op de E71 draaide het prima.

Ik gebruik nu geocaching live, omdat ik geen zin had om te betalen ;)

het is voor mij maar een hulpje naast de garmin gpsr :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lijkt mij inderdaad geen probleem.

Overigens heb ik hem draaiend gehad op de 5800 xpress music, maar gebruik het niet meer, omdat het een betalend programma is geworden.

Gebruik nu, net als mijn voorganger, geocaching live.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lijkt mij inderdaad geen probleem.

Overigens heb ik hem draaiend gehad op de 5800 xpress music, maar gebruik het niet meer, omdat het een betalend programma is geworden.

Gebruik nu, net als mijn voorganger, geocaching live.

 

Wat is het verschil tussen de 2 programma's? Ik heb Live nu draaiende op mijn Nokia N97 en had ook intresse in geocache navigator. Maar begrijp ik het nu goed uit voorgaande reacties dat navigator eigenlijk niet veel heeft toe te voegen??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Ik wil de upgrade van navigator op n96 zetten. Maar bij installatie van de nieuwe versie zegt de foon "verplichte kenmerken ontbreken". Wat houdt dat in ?

 

Groetjes GH

Als je problemen hebt met de (betaalde) versie kun je een mailtje sturen naar hun helpdesk. Dat werkt supersnel. Je krijgt dan een link waarvanuit je direct de nieuwste versie kunt installeren. Bij mij werkte dit vorige maand prima.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...