Spring naar bijdragen

Geocache Navigator voor Nokia 3rd edition s60


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik ben aan het uitkijken naar een nieuw foontje en gezien het bovenstaande zou een N95 een goede optie zijn :huh:

Maar heeft iemand al ervaring met het daadwerkelijk ermee cachen?

Het is makkelijk om de cachebeschrijving en evt. hint altijd onder bereik te hebben. De Gps functie is voor mij irrelevant; daar gebruik ik de 60CsX voor! :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben aan het uitkijken naar een nieuw foontje en gezien het bovenstaande zou een N95 een goede optie zijn :huh:

Maar heeft iemand al ervaring met het daadwerkelijk ermee cachen?

Het is makkelijk om de cachebeschrijving en evt. hint altijd onder bereik te hebben. De Gps functie is voor mij irrelevant; daar gebruik ik de 60CsX voor! :huh:

 

Goed, even er vanuit gaande dat ik niet zulke geavanceerde apparatuur heb als een 60CSx, maar een simpele Etrex Vista. ;)

Dat het bij de hand hebben van de beschrijvingen een erg handige optie is was me uit voorgaande posts en de site al wel duidelijk :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Ik ben blij, heel blij. Mijn telefoon (N73) was al de hele tijd mijn GPSer met een losse GPSpod. Ik werkte met AFtrack. Prima programmaatje, kon ook nog schakelen naar Opera tussendoor, maar dat is traag en omslachtig. Ik nu ben ik in 1 keer (in ieder geval in Nederland) paperless.

 

Het fijn afstellen komt nog wel, maar de basisgegevens zijn makkelijk. Het importeren van kaarten e.d. zal wel snel volgen.

 

Dus: wat mij eerst niet duidelijk was: het werkt ook prima met andere S60-Nokia's, waaronder de N73.

En dit zal voor het cachen weer een sprong aan gebruikers op kunnen leveren.

 

:lol1:;):(

 

Bart _ Bente's Bende

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben blij, heel blij. Mijn telefoon (N73) was al de hele tijd mijn GPSer met een losse GPSpod. Ik werkte met AFtrack. Prima programmaatje, kon ook nog schakelen naar Opera tussendoor, maar dat is traag en omslachtig. Ik nu ben ik in 1 keer (in ieder geval in Nederland) paperless.

 

Het fijn afstellen komt nog wel, maar de basisgegevens zijn makkelijk. Het importeren van kaarten e.d. zal wel snel volgen.

 

Dus: wat mij eerst niet duidelijk was: het werkt ook prima met andere S60-Nokia's, waaronder de N73.

En dit zal voor het cachen weer een sprong aan gebruikers op kunnen leveren.

 

:blush:;):blush:

 

Bart _ Bente's Bende

 

 

Klinkt erg positief.

Ik wacht met smart op mijn mobieltje (Nokia N82) om dit alles ook uit te gaan proberen.

 

:yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

N95 werkt prima met cachen, laatst waren de batterijen van de GPS op en helaas geen nieuwe in de tas, toen maar verder gegaan met de N95 en dan vindt je ook alles wel.

Heb alleen de kaarten er nog niet op geinstalleerd, maar zal dat binnenkort even doen, kun je ook nog zien waar je loopt ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet iemand wat je aan kosten per maand kwijt bent aan het gebruik van Geocache Navigator? Het lijkt erop dat je Eur 6,- per maand kwijt bent.

 

Er zijn 2 versies; de ene is gratis en de andere niet. Bij de gratis versie krijg je af en toe reclame alhoewel ik dat nog geeneen keer gehad heb en ik gebruik 'm nu al een tijdje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet iemand wat je aan kosten per maand kwijt bent aan het gebruik van Geocache Navigator? Het lijkt erop dat je Eur 6,- per maand kwijt bent.

 

De N95 versie is tot op heden helemaal gratis...

Prima applicatie. Ik gebruik het zeer veel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij is het van Nokia gratis en andere merken dan niet. Vandaar dat ik speciala op zoek ben gegaan naar een Nokia en het is dus de N82 geworden. Zal hem ergens tussen nu en begin juni moeten hebben. Ben zoooo benieuwd hoe het allemaal gaat werken.

 

:lol1:

 

het werkt SUPER !!!!

 

Beste applicatie tot nu toe.. Een aantal wensen zijn er nog wel, maar dat blijf je houden ;-)

die kun je trouwens op het forum van de site terug vinden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...