casecache Geplaatst 9 november 2009 Geplaatst 9 november 2009 Binnenkort ga ik met een Nokia E72 werken. Heeft er al iemand ervaring met de E72 en Geocache Navigator? De E72 staat namelijk niet in het lijstje van Trimble, maar hij voldoet volgens mij wel aan alle specs zoals symbian 3rd edition S60. Ik ben benieuwd of iemand dit al werkend heeft?
R&B-TEAM Geplaatst 10 november 2009 Geplaatst 10 november 2009 Binnenkort ga ik met een Nokia E72 werken. Heeft er al iemand ervaring met de E72 en Geocache Navigator?De E72 staat namelijk niet in het lijstje van Trimble, maar hij voldoet volgens mij wel aan alle specs zoals symbian 3rd edition S60. Ik ben benieuwd of iemand dit al werkend heeft? De E72 is nog niet te koop. Dus veel reacties zal je hier (nog) niet op krijgen. Wellicht dat iemand ervaring heeft met de voorganger (E71). Zelf heb ik het zonder problemen draaien op een E61i en een E51.
Ivo-tje Geplaatst 10 november 2009 Geplaatst 10 november 2009 Binnenkort ga ik met een Nokia E72 werken. Heeft er al iemand ervaring met de E72 en Geocache Navigator?De E72 staat namelijk niet in het lijstje van Trimble, maar hij voldoet volgens mij wel aan alle specs zoals symbian 3rd edition S60. Ik ben benieuwd of iemand dit al werkend heeft? De E72 is nog niet te koop. Dus veel reacties zal je hier (nog) niet op krijgen. Wellicht dat iemand ervaring heeft met de voorganger (E71). Zelf heb ik het zonder problemen draaien op een E61i en een E51. Op de E71 draaide het prima. Ik gebruik nu geocaching live, omdat ik geen zin had om te betalen het is voor mij maar een hulpje naast de garmin gpsr
Krusko Geplaatst 10 november 2009 Geplaatst 10 november 2009 Lijkt mij inderdaad geen probleem. Overigens heb ik hem draaiend gehad op de 5800 xpress music, maar gebruik het niet meer, omdat het een betalend programma is geworden. Gebruik nu, net als mijn voorganger, geocaching live.
Pepertjes Geplaatst 10 november 2009 Geplaatst 10 november 2009 Lijkt mij inderdaad geen probleem.Overigens heb ik hem draaiend gehad op de 5800 xpress music, maar gebruik het niet meer, omdat het een betalend programma is geworden. Gebruik nu, net als mijn voorganger, geocaching live. Wat is het verschil tussen de 2 programma's? Ik heb Live nu draaiende op mijn Nokia N97 en had ook intresse in geocache navigator. Maar begrijp ik het nu goed uit voorgaande reacties dat navigator eigenlijk niet veel heeft toe te voegen??
Le Comte Geplaatst 10 november 2009 Geplaatst 10 november 2009 Geocache navigator voegt niets toe naar mijn mening. Het heeft zelfs minder functionaliteit dan Geocaching Live!
GoudHaartje Geplaatst 24 november 2009 Geplaatst 24 november 2009 Ik wil de upgrade van navigator op n96 zetten. Maar bij installatie van de nieuwe versie zegt de foon "verplichte kenmerken ontbreken". Wat houdt dat in ? Groetjes GH
Attila de Hunt Geplaatst 25 november 2009 Geplaatst 25 november 2009 Had je er al wel de eerdere versie opstaan? Het is nl een UPGRADE van die versie? Op mijn N82 werkt het trouwens super!
meelhopper Geplaatst 25 november 2009 Geplaatst 25 november 2009 Ik wil de upgrade van navigator op n96 zetten. Maar bij installatie van de nieuwe versie zegt de foon "verplichte kenmerken ontbreken". Wat houdt dat in ? Groetjes GH Als je problemen hebt met de (betaalde) versie kun je een mailtje sturen naar hun helpdesk. Dat werkt supersnel. Je krijgt dan een link waarvanuit je direct de nieuwste versie kunt installeren. Bij mij werkte dit vorige maand prima.
Christian Geplaatst 12 januari 2010 Geplaatst 12 januari 2010 heb sinds kort de nokia e72. maar waar kun je geocaching live downloaden?
*BaJo* Geplaatst 12 januari 2010 Geplaatst 12 januari 2010 heb sinds kort de nokia e72. maar waar kun je geocaching live downloaden? http://live.geocaching.com
Christian Geplaatst 12 januari 2010 Geplaatst 12 januari 2010 super! dank je wel.. direct gedownload.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden