Spring naar bijdragen

Concurentie voor Spoiler!


geo_taz

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Dit magazine heeft hetzelfde probleem als al het andere waar ik tegenwoordig geen bladen meer door lees.

Het is volgepropt met reclame. Niets op tegen als je een amerikaan bent, maar daar wordt hier in Nederland toch echt anders over gedacht. Als het gratis is, dan is het geen probleem, maar als er voor betaald moet worden, dan willen mensen kwaliteit, en dat is niet 90% van een blad vullen met reclame.

Dan kijken we wel naar RTL4/SBS6, en voor de rest hebben we internet.

 

Daar komt tegenwoordig de informatie vandaan. Een blad als Geocacher Magazine is dan ook volledig oud nieuws, tenzij je een het alleenrecht krijgt op een primeur, en dat gebeurt alleen als je een groot aantal leden hebt. Een blad voor een kleine community als geocachers (ja, we zijn en blijven een minderheid) gaat dat dan ook nooit redden.

 

Hoewel ik Spoiler een leuk blad vind voor tussendoor :box: , zal dat ook nooit verkrijgbaar worden in het bladenvak van de supermarkt in zijn huidige vorm.

 

Dat kost gewoon teveel om interessant genoeg te worden voor mensen om hun geld aan uit te geven.

bewerkt door dmace
Link naar opmerking
Deel via andere websites

En zoals altijd kunnen de Amerikanen niet ontwerpen. Zo'n blad in nederland is zeker erg leuk maar dan wel beter ontworpen. De vraag alleen is: zijn we hier klaar voor en als ik SN@G zo hoor denk ik niet. Misschien in samenwerking met onze Zuiderburen?

 

Ik denk dat zoiets alleen in samenwerking kan met onze Zuiderburen, zodat het voor een uitgever rendabel wordt. Dit houdt natuurlijk wel in dat je twee versie's op de markt moet brengen, een nederlandstalige versie en een franstalige versie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat zoiets alleen in samenwerking kan met onze Zuiderburen, zodat het voor een uitgever rendabel wordt. Dit houdt natuurlijk wel in dat je twee versie's op de markt moet brengen, een nederlandstalige versie en een franstalige versie.

 

Waarom dan? Die walen moeten maar samenwerken met de Fransen!

 

Het is trouwens geen concurentie voor spoiler want spoiler is een e-zine

bewerkt door ds-polleke
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

En zoals altijd kunnen de Amerikanen niet ontwerpen. Zo'n blad in nederland is zeker erg leuk maar dan wel beter ontworpen. De vraag alleen is: zijn we hier klaar voor en als ik SN@G zo hoor denk ik niet. Misschien in samenwerking met onze Zuiderburen?

 

Ik denk dat zoiets alleen in samenwerking kan met onze Zuiderburen, zodat het voor een uitgever rendabel wordt. Dit houdt natuurlijk wel in dat je twee versie's op de markt moet brengen, een nederlandstalige versie en een franstalige versie.

 

Hallo, wakker worden !

 

Er is geen markt voor een rendabel blad. Nederlandstalig al helemaal niet. Hoogstens een engelstalig - lees amerikaans - blad.

Maar dan nog er zijn veel te weinig cachers in nederland en ook in de wereld (voor een internationale verspreiding). Ik neem ook maar aan dat er te weinig adverteerders zullen zijn, die willen bijdragen. Etc.

 

Ook zie ik echt niet in waarmee je zo'n periodiek dan iedere keer zou moeten volschrijven. Zeker niet als het zowel leuk als interessant moet zijn. Er zijn eigenlijk maar 2 gpsfabriekanten op de wereld .Met enige goede wil zijn het er 3. Dan ben je met testen ed gauw uitgeschreven. En voor pda's zijn er al diverse - dure - bladen. Voor outdoorproducten heb je al diverse outdoorbladen. Dus : geen kopij.

Het e-zine Spoiler is aardig, maar kan mij in ieder geval al niet echt boeien. Ik zou er geen geld aan uitgeven. En ik beschouw mezelf toch als een behoorlijk fanatieke geocacher. ;)

 

Tenslotte zit ik er echt niet op te wachten: er zijn naar mijn bescheiden mening al te veel would be-geocachers. Hoe meer daarvan , des te meer ongeleide projectielen en des te meer cacheonderhoud.

 

Droom lekker verder!

 

Geopatra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo, wakker worden !

 

En ik beschouw mezelf toch als een behoorlijk fanatieke geocacher. :(

 

Goedemorgen Geopatra :yes:

 

En dat zijn nu vaak de Geocachers die geen behoefte hebben aan zo'n e-zine omdat ze soms te trots zijn om het te lezen... de fanatieke Geocachers! (en daar ben ik er ook een van...)

 

Een aangezien ik een droomvrouw, een droombaan en een droomhobby heb, zou zo'n blad misschien nog lukken ook ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...