Spring naar bijdragen

Colorado 300/400


deBruineBeren

Aanbevolen berichten

De eerste zullen we vast niet zijn maar de 300 versie staat nu in backorder en zal binnenkort worden verscheept. De reden om een 300 ipv 400 versie te kiezen zit hem in het feit dat ie 150$ goedkoper is en we die US kaarten toch niet gebruiken. Nu nog even wachten op een nieuwe CN versie 10 en dan zullen we wellicht later aanschaffen. Tot die tijd maar eens de metrogold oplossing gebruiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

 

Zo , voor 298 euro een nieuwe garmin 300. Ben benieuwd heoveel ze er hier voor gaan vragen.

 

En inclusief verzendkosten heb je hem voor 319 euro in huis. Dat is ietsje duurder dan een GPS60Csx op ebay op dit moment. Eventuele invoerkosten kunnen dan ongeveer 50 euro zijn? Voor 360 euro een Colorado, wie gaat hem nu direct betsellen? :yes:

bewerkt door delta123
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Zo , voor 298 euro een nieuwe garmin 300. Ben benieuwd heoveel ze er hier voor gaan vragen.

 

En inclusief verzendkosten heb je hem voor 319 euro in huis. Dat is ietsje duurder dan een GPS60Csx op ebay op dit moment. Eventuele invoerkosten kunnen dan ongeveer 50 euro zijn? Voor 360 euro een Colorado, wie gaat hem nu direct betsellen? :rolleyes:

Op eBay wordt er momenteel geboden op een Duitse uitvoering (die ook Nederlands ondersteunt). Op het moment van schrijven staat ie op € 261,- + € 13,90 verzendkosten. Er zijn 3 stuks met nog 3,5 dagen te gaan.

Nee, ik bied (nog) niet mee ;):yes::no:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De eerste staan idd op eBay vanuit Duitsland. Ik neem aan dat binnen nu en een maand wel al een hoop van die dingen op eBay terrecht komen en dan gaat de prijs vanzelf naar beneden.

 

Ik kreeg gisteren trouwens een stapel TB's met activeringscode: COLORADO. Zal Garmin hier een bijdrage aan hebben geleverd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoorde viavia en in andere podcasts dat de Colorado niet echt bevalt.

Een flink aantal mensen schijnt uitvalproblemen te hebben.

Ook hebben een hoop mensen hem al na een week teruggestuurd omdat het apparaat of zijn functies niet bevielen.

 

Zo schijn je wel je caches in te kunnen laden, maar die zie je niet op je kaart. Je kunt er wel naar toe navigeren, maar dan komt er alleen een einddoel-vlaggetje te staan.

 

Verder schijnt het niet met 1 hand te bedienen te zijn, tenzij je erg grote handen hebt.

 

Nogmaals, deze info is niet uit eigen ervaring, maar uit de recensies van anderen. :offtopic:

 

Ik wacht nog wel even af. Misschien wil GPS.nl of een andere GPS-leverancier wel een demo-model beschikbaar stellen voor de Podcast? Dan weten we allemaal meteen van de hoed en de rand. :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De nieuwe Colorado staat nu ook op de nederlandse site's kijk maar even.

http://www.gps.nl/colorado_serie.html

En daar lees ik dit nieuws:

De Colorado heeft 384MB intern geheugen, de 60CSx niet (maar daar wordt een micro-SD kaart meegeleverd en bij de Colorado geen SD kaart)

 

En daar ben ik niet blij mee. Weer terug naar de oude etrex tijden met een beperkte hoeveelheid geheugen. Dan blijf je weer kaarten laden in dat apparaat. Die 2GB die ik nu in de 60csx heb zitten vind ik eigenlijk al te weinig.

 

Ik wacht nog even op de Colorado 300CSX (met Sd kaartje)

 

tot cache,

team Wij Drie :offtopic:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De nieuwe Colorado staat nu ook op de nederlandse site's kijk maar even.

http://www.gps.nl/colorado_serie.html

En daar lees ik dit nieuws:

De Colorado heeft 384MB intern geheugen, de 60CSx niet (maar daar wordt een micro-SD kaart meegeleverd en bij de Colorado geen SD kaart)

 

En daar ben ik niet blij mee. Weer terug naar de oude etrex tijden met een beperkte hoeveelheid geheugen. Dan blijf je weer kaarten laden in dat apparaat. Die 2GB die ik nu in de 60csx heb zitten vind ik eigenlijk al te weinig.

 

Ik wacht nog even op de Colorado 300CSX (met Sd kaartje)

 

tot cache,

team Wij Drie :offtopic:

de colorado heeft wel degelijk een sdkaart.

kijk hier maar eens.

je moet er alleen wel zelf voor zorgen dat je een kaartje erin stopt.

bewerkt door cachorganic
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu maar hopen dat de Amerikaanse Colorado's ook Nederlands kennen/kunnen. :)

 

Reken er maar niet op... da's een van de methoden die Garmin hanteerd om de import vanuit de VS af te remmen.

 

Wat betreft de prijzen: m'n lokale GPS-boer had op de Garmin stand van het autosalon in Brussel prijzen van dik in de 500 € euro horen waaien, maar ze wisten zelfs niet de vertellen voor welk model.

 

Het enige model van de Colorado dat op de Garmin stand beschikbaar was, was overigens een dummie :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu maar hopen dat de Amerikaanse Colorado's ook Nederlands kennen/kunnen. :ph34r:

 

Reken er maar niet op... da's een van de methoden die Garmin hanteerd om de import vanuit de VS af te remmen.

 

Bij de 60csx kan je zonder problemen de nederlandse taal er in zetten, misschien bij de colorado ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...