Spring naar bijdragen

Colorado 300/400


deBruineBeren

Aanbevolen berichten

Op de Site van Garmin valt natuurlijk niets meer te lezen over de Colorado.

In de cache van Google nog wel.

 

Daar staan bij de accessores onder andere een Speed/Cadence sensor (GSC 10) en de Heart rate monitor.

Beide ook accessores van de nieuwe EDGE 705.

 

Ook een USB to RS232 converter, zou dit betekenen dat er ook een seriële port in zou zitten.

Volgens de spec. alleen maar USB :blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
ReizenReizen

Op de Site van Garmin valt natuurlijk niets meer te lezen over de Colorado.

In de cache van Google nog wel.

 

Daar staan bij de accessores onder andere een Speed/Cadence sensor (GSC 10) en de Heart rate monitor.

Beide ook accessores van de nieuwe EDGE 705.

 

Ook een USB to RS232 converter, zou dit betekenen dat er ook een seriële port in zou zitten.

Volgens de spec. alleen maar USB :ph34r:

 

Dat bericht staat zeker alleen in jullie cache... (op de pc dan)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens de geruchten komt er een nieuw model van Garmin, de Colorado 300 / 400 !

 

garmin_colorado_400.jpg

 

Bij www.basspro.com is hij al in de voor verkoop $ 599,99.

Met de 60CSX was www.brasspro.com ook de eerste die hem in de voor verkoop aanbod , maar ze hebben mijn order toen toch moeten cancelen :beerchug:

 

Er zouden dan 3 verschillende versie uit komen : Topo, Inland lakes, and Coastal

Hier onder de spec van de Coastal US versie:

 

Make navigation simple with Garmin's Colorado 400 Bluechart GPS Unit.

This full-feature, high-sensitivity Garmin GPS unit is pre-loaded with detailed, up-to-date Coastal U.S. marine charts including charts for the Great Lakes, Hawaii and Alaska.

 

Garmin Colorado 400 Bluechart GPS Unit features:

Pre-loaded with detailed Coastal U.S. marine charts including Great Lakes, Hawaii and Alaska

Unique ''Rock 'N' Roller'' input device

65K Color TFT display

240 x 400 pixels

16 hours on AA batteries

Accepts SD cards for optional downloaded maps

2-axis electronic compass

Altimeter

Temperature sensor

Waterproof

ANT™ Communications to wirelessly exchange routes, tracks, waypoints, and geocaches between two units

Paperless Geocaching supports display of detailed geocache information

 

Volgens insiders de vervanger van de 60 en 76 series :thumbup:

Verkrijgbaar voorjaar 2008.

 

 

Voor de leifhebbers, hoewel ik een magallan gebruiker ben, hier een link naar de officiële Garmin Colorado press release.

 

http://www8.garmin.com/ces/colorado/index.html

 

The Workman

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En nu wachten op een goede review. Ik heb sinds een half jaartje een GPS60Csx en ben daar heel erg blij mee. Er zitten op deze nieuwe Garmin wel wat opties die me erg handig lijken. Het draadloos wisselen van wp's met elkaar en de mogelijkheid van foto's maakt toch weer meer mogelijk van onze hobby.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had van de liefhebbers toch wel een reactie op het volgende verwacht :beerchug:

Also, a limited-edition geocoin has been minted to commemorate the launch of Colorado and Wherigo.

 

 

 

Ja wel gezien in het .com forum. maar die zullen wel niet deze kant op komen. Schijnen verspreid te worden op speciale meet en greets ter gelegenheid van de introductie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had van de liefhebbers toch wel een reactie op het volgende verwacht :thumbup:

Also, a limited-edition geocoin has been minted to commemorate the launch of Colorado and Wherigo.

 

 

 

Ja wel gezien in het .com forum. maar die zullen wel niet deze kant op komen. Schijnen verspreid te worden op speciale meet en greets ter gelegenheid van de introductie.

 

Misschien moet je ze een heel lief mailtje sturen :beerchug: Dat helpt vast!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had van de liefhebbers toch wel een reactie op het volgende verwacht :thumbup:

Also, a limited-edition geocoin has been minted to commemorate the launch of Colorado and Wherigo.

 

Helemaal overheen gekeken :beerchug:

Dat wherigo ziet er ook best interessant uit, als ik de engelse uitleg goed begrepen heb (ik kan allen nergens en demo er van vinden)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga die wherigo builder eens downloaden en kijken wat we daarvoor leuks mee kunnen doen. Wie doet mee?

 

 

 

Edit: ik ga eerst eens van de week de demo op mn pocketpc instaleren om een idee te krijgen hoe en wat.

 

Eerste indruk: Hier kan een nieuwe trend uit ontstaan. je kan een uitgebreide cachetocht maken met veel onverwachte en onvoorziene gebeurtenissen, of bijvoorbeeld een rondleiding. Het lijkt me leuk om eens met geinteresseerden in een apart topic hierover te brainstormen. Meer hierover op deze website van Grounspeak (zelfde login) http://www.wherigo.com/default.aspx

bewerkt door delta123
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sr kan niet wachten. Maar hoe zit het met het ontvangst, er staat wel

High-sensitivity receiver: yes
maar is dat even goed als de CSX. En is er ook plaats in de Colorado voor een SD kaartje.

 

Edit: Antwoord vraag 2 al gevonden, ja er is plaats.

Accepts data cards: SD card (not included)
bewerkt door smeule
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerste indruk: Hier kan een nieuwe trend uit ontstaan. je kan een uitgebreide cachetocht maken met veel onverwachte en onvoorziene gebeurtenissen, of bijvoorbeeld een rondleiding. Het lijkt me leuk om eens met geinteresseerden in een apart topic hierover te brainstormen. Meer hierover op deze website van Grounspeak (zelfde login) http://www.wherigo.com/default.aspx

 

Begrijp ik het nou goed als ik zeg dat je hiermee onder andere caches kan maken waarbij mensen de volgende opdracht pas krijgen als ze een bepaalde lokatie bereikt hebben? Ik heb zelf geen pocket pc om het op uit te proberen, maar het klinkt wel leuk :beerchug: ik ga de builder eens downloaden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...