Spring naar bijdragen

Colorado 300/400


deBruineBeren

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Een degelijke verbinding, ziet er robuust uit.

En dan een andere cover om op te laden in de auto cq uitlezen in computer of kliken in een houder op de fiets? Want ik zie zo gauw geen verbinding voor een kabel of houder. Die sleuf zal wel de stekker verbinding zijn?

 

Nee, de sleuf is voor de SD Card.

Boven naast de antenne zit een mini usb daar kan je dus gewoon bij (als je een rubbertje opzij doet).

Naast de mini usb zit ook een aansluiting voor een externe antenne.

 

3D Demo

bewerkt door deBruineBeren
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een degelijke verbinding, ziet er robuust uit.

En dan een andere cover om op te laden in de auto cq uitlezen in computer of kliken in een houder op de fiets? Want ik zie zo gauw geen verbinding voor een kabel of houder. Die sleuf zal wel de stekker verbinding zijn?

 

Een vereiste zou voor mij ook zijn dat de colorado ook op de fiets te gebruiken is d.m.v. een fietssteun.

Als ik de achterkant bekijk ziet het er niet naar uit dat dat zomaar kan. Moet je dan een andere cover gebruiken zoals degene die team debruineberen laat zien? (met of zonder musketon-haak, alleen dan een andere variant daarop)

 

Verder vindt ik hem wel uber-geil en wil ik hem hebben :thumbdown: (nog ff doorsparen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een vereiste zou voor mij ook zijn dat de colorado ook op de fiets te gebruiken is d.m.v. een fietssteun.

Als ik de achterkant bekijk ziet het er niet naar uit dat dat zomaar kan. Moet je dan een andere cover gebruiken zoals degene die team debruineberen laat zien? (met of zonder musketon-haak, alleen dan een andere variant daarop)

 

Verder vindt ik hem wel uber-geil en wil ik hem hebben :thumbdown: (nog ff doorsparen)

 

Hij is onderweg, we hebben hem ook met fiets en motorsteun besteld. Zal wel ff wat foto's maken van de steun als het zaakje geleverd is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een vereiste zou voor mij ook zijn dat de colorado ook op de fiets te gebruiken is d.m.v. een fietssteun.

Als ik de achterkant bekijk ziet het er niet naar uit dat dat zomaar kan. Moet je dan een andere cover gebruiken zoals degene die team debruineberen laat zien? (met of zonder musketon-haak, alleen dan een andere variant daarop)

 

Verder vindt ik hem wel uber-geil en wil ik hem hebben :thumbdown: (nog ff doorsparen)

De Alu strip achterop (die met de gele sticker) werkt als wig.

Hierop schuif je (van beneden naar boven) een Montagebeugel of Musketonhhaak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een degelijke verbinding, ziet er robuust uit.

En dan een andere cover om op te laden in de auto cq uitlezen in computer of kliken in een houder op de fiets? Want ik zie zo gauw geen verbinding voor een kabel of houder. Die sleuf zal wel de stekker verbinding zijn?

 

Nee, de sleuf is voor de SD Card.

Boven naast de antenne zit een mini usb daar kan je dus gewoon bij (als je een rubbertje opzij doet).

Naast de mini usb zit ook een aansluiting voor een externe antenne.

 

3D Demo

 

 

heel mooi GPS machientje, ik ben wel jaloers. veel plezier ermee beren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier de EU versie te koop

 

http://cgi.ebay.nl/Garmin-Colorado-300-Han...1QQcmdZViewItem

 

Heb er net één besteld :blush:

 

Uhmmm ik wil niet vervelend doen maar ik zie het nog even niet, waar staat dat het een EU versie betreft? (Er zit overigens zover bekend geen verschil meer tussen de versies).

 

Edit:

Schele....

bewerkt door TeamTobi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Hier de EU versie te koop

 

http://cgi.ebay.nl/Garmin-Colorado-300-Han...1QQcmdZViewItem

 

Heb er net één besteld :dribble:

 

Uhmmm ik wil niet vervelend doen maar ik zie het nog even niet, waar staat dat het een EU versie betreft? (Er zit overigens zover bekend geen verschil meer tussen de versies).

 

Edit:

Schele....

 

Hij is binnen! (Woensdag al bezorgpoging, maar kon hem ivm werk pas vandaag ophalen)

 

Het betreft idd de Europese uitvoering. Eerste indrukken zijn goed! Snelle levering dus, leverancier gokte op 10-15 dagen vanuit de UK, maar koste dus maar een dag of 5

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...