TeamTobi Geplaatst 16 januari 2008 Share Geplaatst 16 januari 2008 De eerste zullen we vast niet zijn maar de 300 versie staat nu in backorder en zal binnenkort worden verscheept. De reden om een 300 ipv 400 versie te kiezen zit hem in het feit dat ie 150$ goedkoper is en we die US kaarten toch niet gebruiken. Nu nog even wachten op een nieuwe CN versie 10 en dan zullen we wellicht later aanschaffen. Tot die tijd maar eens de metrogold oplossing gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
deBruineBeren Geplaatst 17 januari 2008 Auteur Share Geplaatst 17 januari 2008 www.offroute.com Colorado 300 $ 424,95 Shipping date before 2/13/2008 Colorado 400t $ 509,95 Shipping date before 2/13/2008 Colorado 400i $ 509,95 Shipping date before 3/7/2008 Colorado 400c $ 509,95 Shipping date before 2/13/2008 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delta123 Geplaatst 17 januari 2008 Share Geplaatst 17 januari 2008 (bewerkt) www.offroute.com Colorado 300 $ 424,95 Shipping date before 2/13/2008 Colorado 400t $ 509,95 Shipping date before 2/13/2008 Colorado 400i $ 509,95 Shipping date before 3/7/2008 Colorado 400c $ 509,95 Shipping date before 2/13/2008 Zo , voor 298 euro een nieuwe garmin 300. Ben benieuwd heoveel ze er hier voor gaan vragen. En inclusief verzendkosten heb je hem voor 319 euro in huis. Dat is ietsje duurder dan een GPS60Csx op ebay op dit moment. Eventuele invoerkosten kunnen dan ongeveer 50 euro zijn? Voor 360 euro een Colorado, wie gaat hem nu direct betsellen? 17 januari 2008 bewerkt door delta123 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruud4d Geplaatst 18 januari 2008 Share Geplaatst 18 januari 2008 www.offroute.com Colorado 300 $ 424,95 Shipping date before 2/13/2008 Colorado 400t $ 509,95 Shipping date before 2/13/2008 Colorado 400i $ 509,95 Shipping date before 3/7/2008 Colorado 400c $ 509,95 Shipping date before 2/13/2008 Zo , voor 298 euro een nieuwe garmin 300. Ben benieuwd heoveel ze er hier voor gaan vragen. En inclusief verzendkosten heb je hem voor 319 euro in huis. Dat is ietsje duurder dan een GPS60Csx op ebay op dit moment. Eventuele invoerkosten kunnen dan ongeveer 50 euro zijn? Voor 360 euro een Colorado, wie gaat hem nu direct betsellen? Op eBay wordt er momenteel geboden op een Duitse uitvoering (die ook Nederlands ondersteunt). Op het moment van schrijven staat ie op € 261,- + € 13,90 verzendkosten. Er zijn 3 stuks met nog 3,5 dagen te gaan. Nee, ik bied (nog) niet mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoAlmere Geplaatst 18 januari 2008 Share Geplaatst 18 januari 2008 De eerste staan idd op eBay vanuit Duitsland. Ik neem aan dat binnen nu en een maand wel al een hoop van die dingen op eBay terrecht komen en dan gaat de prijs vanzelf naar beneden. Ik kreeg gisteren trouwens een stapel TB's met activeringscode: COLORADO. Zal Garmin hier een bijdrage aan hebben geleverd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RMBS Geplaatst 25 januari 2008 Share Geplaatst 25 januari 2008 (bewerkt) De nieuwe Colorado staat nu ook op de nederlandse site's kijk maar even. http://www.gps.nl/colorado_serie.html 25 januari 2008 bewerkt door RMBS Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delta123 Geplaatst 25 januari 2008 Share Geplaatst 25 januari 2008 Ben benieuwd wat de Nederlandse prijs gaat worden. Ik ben bang dat het supervorodelig zal zijn om deze in Amerika te bestellen. Weet iemand al of in de amerikaanse versie ook nederlands tekst zit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dmace Geplaatst 25 januari 2008 Share Geplaatst 25 januari 2008 Ik hoorde viavia en in andere podcasts dat de Colorado niet echt bevalt. Een flink aantal mensen schijnt uitvalproblemen te hebben. Ook hebben een hoop mensen hem al na een week teruggestuurd omdat het apparaat of zijn functies niet bevielen. Zo schijn je wel je caches in te kunnen laden, maar die zie je niet op je kaart. Je kunt er wel naar toe navigeren, maar dan komt er alleen een einddoel-vlaggetje te staan. Verder schijnt het niet met 1 hand te bedienen te zijn, tenzij je erg grote handen hebt. Nogmaals, deze info is niet uit eigen ervaring, maar uit de recensies van anderen. Ik wacht nog wel even af. Misschien wil GPS.nl of een andere GPS-leverancier wel een demo-model beschikbaar stellen voor de Podcast? Dan weten we allemaal meteen van de hoed en de rand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wij Drie Geplaatst 25 januari 2008 Share Geplaatst 25 januari 2008 De nieuwe Colorado staat nu ook op de nederlandse site's kijk maar even.http://www.gps.nl/colorado_serie.html En daar lees ik dit nieuws: De Colorado heeft 384MB intern geheugen, de 60CSx niet (maar daar wordt een micro-SD kaart meegeleverd en bij de Colorado geen SD kaart) En daar ben ik niet blij mee. Weer terug naar de oude etrex tijden met een beperkte hoeveelheid geheugen. Dan blijf je weer kaarten laden in dat apparaat. Die 2GB die ik nu in de 60csx heb zitten vind ik eigenlijk al te weinig. Ik wacht nog even op de Colorado 300CSX (met Sd kaartje) tot cache, team Wij Drie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cachorganic Geplaatst 25 januari 2008 Share Geplaatst 25 januari 2008 (bewerkt) De nieuwe Colorado staat nu ook op de nederlandse site's kijk maar even. http://www.gps.nl/colorado_serie.html En daar lees ik dit nieuws: De Colorado heeft 384MB intern geheugen, de 60CSx niet (maar daar wordt een micro-SD kaart meegeleverd en bij de Colorado geen SD kaart) En daar ben ik niet blij mee. Weer terug naar de oude etrex tijden met een beperkte hoeveelheid geheugen. Dan blijf je weer kaarten laden in dat apparaat. Die 2GB die ik nu in de 60csx heb zitten vind ik eigenlijk al te weinig. Ik wacht nog even op de Colorado 300CSX (met Sd kaartje) tot cache, team Wij Drie de colorado heeft wel degelijk een sdkaart. kijk hier maar eens. je moet er alleen wel zelf voor zorgen dat je een kaartje erin stopt. 25 januari 2008 bewerkt door cachorganic Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delta123 Geplaatst 25 januari 2008 Share Geplaatst 25 januari 2008 Ja dat geheugen is het probleem niet denk ik. Misschien wel verstandiger om even te wachten tot die amerikanen alle kinderziektes eruit hebben gehaald en de dollar nog wat meer gezakt is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lex Geplaatst 25 januari 2008 Share Geplaatst 25 januari 2008 De gebruiksaanwijzing is nu ook beschikbaar: gebruiksaanwijzing Colorado 300, NL). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
deBruineBeren Geplaatst 25 januari 2008 Auteur Share Geplaatst 25 januari 2008 De gebruiksaanwijzing is nu ook beschikbaar: gebruiksaanwijzing Colorado 300, NL). Nu maar hopen dat de Amerikaanse Colorado's ook Nederlands kennen/kunnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennie1975 Geplaatst 26 januari 2008 Share Geplaatst 26 januari 2008 Nu maar hopen dat de Amerikaanse Colorado's ook Nederlands kennen/kunnen. Reken er maar niet op... da's een van de methoden die Garmin hanteerd om de import vanuit de VS af te remmen. Wat betreft de prijzen: m'n lokale GPS-boer had op de Garmin stand van het autosalon in Brussel prijzen van dik in de 500 € euro horen waaien, maar ze wisten zelfs niet de vertellen voor welk model. Het enige model van de Colorado dat op de Garmin stand beschikbaar was, was overigens een dummie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
team simpson Geplaatst 27 januari 2008 Share Geplaatst 27 januari 2008 Nu maar hopen dat de Amerikaanse Colorado's ook Nederlands kennen/kunnen. Reken er maar niet op... da's een van de methoden die Garmin hanteerd om de import vanuit de VS af te remmen. Bij de 60csx kan je zonder problemen de nederlandse taal er in zetten, misschien bij de colorado ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden