Spring naar bijdragen

Premium Caches in Nederland


Vasc0

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ach, wegmoeten? Ik weet het niet. Ik heb de lijst niet bekeken, maar ook al geef je een GCnummer van een premiummemberonlycache, dan nog zal een niet premiumember de cachepagina niet kunnen inzien. Ik kan dat niet controleren, ik heb 4 accounts en allemaal premium.

Het is ook niets geheims of illegaal om de lijst wel te laten staan. (lijkt me :lol: )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan haal ik mijn lijstje weer weg. :lol:

 

Misschien dan die van mennokio ook weg dan is het weer zo het moet zijn.

Ach al doende leert men. :P

 

Ik doelde eigenlijk om mijn eigen gemaakte lijst omdat er nu een bookmark van is. Op zich mag er best een bookmark gemaakt worden en als .com wil dat we de premium caches als niet premium member niet zien dan moeten ze dat regelen. Ik ben PM dus ik zie ze zowieso.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach, wegmoeten? Ik weet het niet. Ik heb de lijst niet bekeken, maar ook al geef je een GCnummer van een premiummemberonlycache, dan nog zal een niet premiumember de cachepagina niet kunnen inzien. Ik kan dat niet controleren, ik heb 4 accounts en allemaal premium.

Het is ook niets geheims of illegaal om de lijst wel te laten staan. (lijkt me :lol: )

 

Ik ben geen premiummember en kan de caches inderdaad niet inzien. Wat is trouwens de lol van een premiumcache ? Je wilt toch graag dat zoveel mogelijk mensen je cache kunnen zoeken ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach, wegmoeten? Ik weet het niet. Ik heb de lijst niet bekeken, maar ook al geef je een GCnummer van een premiummemberonlycache, dan nog zal een niet premiumember de cachepagina niet kunnen inzien. Ik kan dat niet controleren, ik heb 4 accounts en allemaal premium.

Het is ook niets geheims of illegaal om de lijst wel te laten staan. (lijkt me :lol: )

 

Ik ben geen premiummember en kan de caches inderdaad niet inzien. Wat is trouwens de lol van een premiumcache ? Je wilt toch graag dat zoveel mogelijk mensen je cache kunnen zoeken ?

 

De zoekfunctie doet het nog: in dit draadje is deze vraag uitgebreid besproken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zitten ze ook in de prvincie Zui-Holland?

 

Jazeker, alleen niet zo heel erg veel.

 

Wel grappig dat het lijkt of je op de vraag reageert met PM-caches uit Groningen B)

 

:ph34r: Waarschijnlijk heb ik net iets te laat op de verzendknop gedrukt, waardoor het zo leek. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach, wegmoeten? Ik weet het niet. Ik heb de lijst niet bekeken, maar ook al geef je een GCnummer van een premiummemberonlycache, dan nog zal een niet premiumember de cachepagina niet kunnen inzien. Ik kan dat niet controleren, ik heb 4 accounts en allemaal premium.

Het is ook niets geheims of illegaal om de lijst wel te laten staan. (lijkt me B) )

 

Ik ben geen premiummember en kan de caches inderdaad niet inzien. Wat is trouwens de lol van een premiumcache ? Je wilt toch graag dat zoveel mogelijk mensen je cache kunnen zoeken ?

Wat de lol van een premiummeberonlycache is? Ik zou het echt niet weten. Daarom zijn er waarschijnlijk ook "maar" 15 in Nederland. Ik kan me indenken dat de cache misschien op een plek ligt waar het vervelend is als er zoveel cachers komen, maar daar staat tegenover dat er zeer veel geocachers premiummember zijn en je veel bezoek ook kunt tegengaan door niets anders dan een moeilijke cache neer te leggen of een cache dat lang duurt. De puntjeverzamelaars komen dan in ieder geval ook niet direct langs :ph34r:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, en waarom zou een niet premiummember met alle geweld een premiummeber cache willen zoeken, vinden en loggen? Er zijn er maar 15. Het wil helemaal niet zeggen dat juist die 15 supercaches zijn die men eigenlijk gedaan moet hebben. al was het laatste wat je nog in je korte leven zou moeten doen. Daar staat tegenover dat er 1000den en 1000den niet premiummember caches zijn die "ze" eerst nog kunnen doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet wel dat premiumcache vaak gebruikt worden voor de gevaarlijkere caches.

Van die plekken waarvan de plaatser vind dat kids en rolstoelers e.d. niets te zoeken hebben.

Misschien was dit van de tijd van voor de info-icoontjes.

 

Ook werden/worden ze nog wel eens gebruikt voor "besloten" events.

Soort van No Newbies Allowed ofzo.

 

Verder weet ik het ook niet verder.

 

PS: bovenstaande is niet mijn mening, maar hoe het door anderen reeds is gebruikt

bewerkt door dmace
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...