Spring naar bijdragen

Premium Caches in Nederland


Vasc0

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Gast Team_Maju

Daar is een omweggetje voor.. kan het alleen niet zo snel meer vinden...

Enige nadeel ervan is dat je hem wel loggen kan, maar naderhand jij je log niet meer terug kan lezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

re: Nee, zwart/wit icoontje dacht ik, want zo zie ik het. zwartomlijnde witte box met zwarte torso erin.

---------------

 

Ik heb al eens eerder geprobeerd deze caches op te sporen, ik begrijp nu dat je ze met een speciaal icoon zou moeten kunnen zien. Echter, ik zie deze icoontjes niet op de NL kaarten staan, ik zie alleen de gele, blauwe enz.. stipjes staan.

 

Kan iemand mij misschien vertellen hoe ik ze alsnog kan zien (ik ben premium member). Of heeft iemand misschien een compleet lijstje met GC-codes ?

 

Alvast hartelijk dank,

 

GG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

re: Nee, zwart/wit icoontje dacht ik, want zo zie ik het. zwartomlijnde witte box met zwarte torso erin.

---------------

 

Ik heb al eens eerder geprobeerd deze caches op te sporen, ik begrijp nu dat je ze met een speciaal icoon zou moeten kunnen zien. Echter, ik zie deze icoontjes niet op de NL kaarten staan, ik zie alleen de gele, blauwe enz.. stipjes staan.

 

Kan iemand mij misschien vertellen hoe ik ze alsnog kan zien (ik ben premium member). Of heeft iemand misschien een compleet lijstje met GC-codes ?

 

Alvast hartelijk dank,

 

GG

Dat icoontje zie je niet op de kaart, maar in de lijst met caches. Je kunt ook een PQ voor GSAK aanmaken met alleen MO-caches. Wordt wel een klein PQtje :lol: .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kunnen niet-members wel members-only caches loggen als ze de cache (bij toeval) vinden? :lol:

 

In principe niet omdat het juist de bedoeling is dat een niet premiummember ze niet eens ziet. Een premiummemberonlycachepagina is alleen zichtbaar als je als premiummember ingelogd bent :P

 

Het is niet voor niets premiummemberonly....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...