Spring naar bijdragen

Negeer-lijst voor stipjes op je kaart


Xaa

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Nog niet te vinden in menu's maar wel al beschikbaar als mensne willen testen: de negeer-lijst. Om stipjes van je kaart te krijgen van caches waar je geen zin in hebt, die te moeilijk zijn, of die je om een andere reden niet meer op je kaarten wil zien.

 

De DoeHetZelf pagina om het te configureren is hier te vinden. De caches verdwijnen dan van de gebruikersspecifieke kaarten, oftewel de kaarten die speciaal voor jou gegenereerd worden, zoals 'Gevonden', 'Niet Gevonden' en 'Mijn kaart'

 

:lol1:

Daar hebben de mysterie plaatsers niet van terug! :D

En dan kun jij meteen die oppikkertjes van mij negeren. ;)

 

EDIT: een klein testje... en het werkt!!

bewerkt door Goedweerloper
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klinkt goed.

 

Jammer dat dit niet mogellijk is in de near list op gc.com. Dan kan ik nl de wadden eilanden uitsluiten in de lijst. Het is nl niet zo dat je alle dagen naar de eilanden gaat

Dat hoeft ook niet. Per eiland is slechts één dag nodig. Even rekenen... Dat wordt dan zes dagjes cachen, mits je in Nederland blijft. :D Dan is er niets meer over van die "nearest caches" op de eilanden.

 

Goed werk overigens, Xaa! :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klinkt goed.

 

Jammer dat dit niet mogellijk is in de near list op gc.com. Dan kan ik nl de wadden eilanden uitsluiten in de lijst. Het is nl niet zo dat je alle dagen naar de eilanden gaat

 

Hoe bedoel je?

Je kan bij caches rechtsboven klikken op 'Ignore listing', dan zie je ze niet meer in je nearest lijst.

of bedoel je de 'all nearby caches' die op de cache pagina staat? Daar zie ik de caches die ik genegeerd heb ook niet op staan.

Ik bedoel dus de nearest lijst op gc.com. Deze index lijst maar hier kan Xaa niets aan doen

 

@gpsgek Dan ben ik bang dat ik iets langer bezig ben. Mijn gps50 is nl van 1991 en in bossen hoef ik dus al helemaal niet te komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Prachtig!

 

Ik heb er ook eentje op de ignore-lijst geplaatst.

Heb ooit eens een verzoek bij een cachelegger geplaatst om wat info in de oplossingsrichting en kreeg daarbij onderstaande mail terug:

 

"Je zegt het zelf. Geochachen kan op vele manieren. Gelukkig zijn er ook vele soorten caches. Voor iedereen de zijne of de hare. Is een te moeilijk, tsa dan blijft die toch gewoon liggen voor iemand die hem wel kan..."

 

Ik dacht dat iedereen het toch leuk vind dat zijn cache gevonden wordt of in als er in ieder geval naar gezocht wordt. Met het geven van een hint hoef je heus niet de oplossing te geven.

Elke keer als ik het gele stipje zag, werd ik er weer aan herinnerd. Probleem is nu tenminste opgelost!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hm ook erg handig voor de mensen die 'last' hebben van het probleem dat hun eigen caches ook als stipjes op de not found kaart staan. Hoeven ze die niet meer zelf te loggen!! :lol1: Gelukkig hebben wij hier nooit last van gehad. ;)

 

he jammer, wou ik net gaan doen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geweldig . Eindelijk heb ik alle stipjes van de provincie Groningen van de kaart. Dit was ons doel toen we eenmaal besmet weren met het Geo-virus. In een avond de resterende 16 caches van de kaart gewist zonder te lopen. Nu ga ik voor heel Nederland.

 

Flauw he !

 

Nee, hoor ik vind het een geweldige optie. Hiermee heb ik in ieder geval de "Events" waar Jawowi niet bij was of niet bij kon zijn laten verdwijnen. En ehhhh... de resterende 16 caches van Gronongen staan nog netjes op de kaart, die vegen we op de reguliere manier er van af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...