Spring naar bijdragen

Negeer-lijst voor stipjes op je kaart


Xaa

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Leuk zo'n "Premium member" optie!

Kunnen we er statistieken op los gaan laten welke caches het meeste genegeerd worden. Dan kunnen we hiervoor de "Loden Geo d'Or" uitreiken. Is het mogelijk de negeer caches op kaart te tonen, zodat we allemaal makkelijk kunnen zien in welke regio we niet willen gaan cachen? Of juist wel!

Het is natuurlijk ook mogelijk om Negeer-credits op te bouwen. Als je genoeg "lastige puzzels" opgelost hebt, dan mag je er zo af en toe ook eentje negeren. Al is het maar om niet heel Nederland op de negeerlijst te krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk zo'n "Premium member" optie!

Kunnen we er statistieken op los gaan laten welke caches het meeste genegeerd worden. Dan kunnen we hiervoor de "Loden Geo d'Or" uitreiken. Is het mogelijk de negeer caches op kaart te tonen, zodat we allemaal makkelijk kunnen zien in welke regio we niet willen gaan cachen? Of juist wel!

Het is natuurlijk ook mogelijk om Negeer-credits op te bouwen. Als je genoeg "lastige puzzels" opgelost hebt, dan mag je er zo af en toe ook eentje negeren. Al is het maar om niet heel Nederland op de negeerlijst te krijgen.

 

Een Loden Geo d'Omper lijkt me wel wat :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Xaa

 

Inderdaad een mooie nieuwe optie, maar voeg je het ook toe op de DHZ-pagina?

 

Alles op zijn tijd :-) Als de hardcore klagers erover heen hebben kunnen plassen en zo, zal ik er wel een linkje bij jongen

 

Mooi zo, al die gele stippen in de ignore :blush:

 

Kan je ook een Excell sheetje van alle mysterie GC-nummers fabrieken, zodat het met één druk op de knop uitvoerbaar is?

bewerkt door Team Firefox
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6 months later...

Ik zag deze optie er opeens bij staan in het DHZ menu. Geweldige optie. Nu nog een avondje ervoor gaan zitten om de 50 caches van flut te negeren en de fietsroutes van Geopatra. Dan komen de caches die tussen de Nieuw kaart en de gewone kaart blijven hangen hopelijk weer in beeld.

 

Ik vind het altijd jammer dat ik de aankondigingen van dit soort geweldige opties altijd mis, aangezien ik het forum niet tot op de minuut volg. Kunnen dit soort aankondigingen niet in de site nieuws op de hoofdpagina? Wordt die tenminste ook nog voor iets nuttigs gebruikt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het altijd jammer dat ik de aankondigingen van dit soort geweldige opties altijd mis, aangezien ik het forum niet tot op de minuut volg. Kunnen dit soort aankondigingen niet in de site nieuws op de hoofdpagina? Wordt die tenminste ook nog voor iets nuttigs gebruikt.

:thumbup::yes::thumbup::thumbup::D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...