Spring naar bijdragen

welke soort


onneb

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Zo groot mogelijk.

 

Nouja en nano's zijn soms ook wel leuk omdat je die geniepig kan verstoppen.

Maar waar ik persoonlijk een hekel aan heb is een mystery met een micro erachter. Bleh. wordt je niet eens beloond voor je moeite. Maar ja ik (maca) heb dan ook niet zo veel met puzzelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het leukst vind ik een cache die mij iets bijzonders laat zien (landschap, gebouw, historisch, etc.).

De omvang van de cache is dan voor mij minder van belang.

 

Tejoos

 

ps Misschien had je van je vraag een poll van moeten maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:) Tjonge wat een gepuzzel. Ik zit nu ergens in level 10, maar wordt scheel van de cijfertjes :D .

 

Ahh level 10. Ja dat rondje moet ik nog gaan doen. :thumbup:

 

 

 

Geef mij maar een mooie grote kist na een stevige multi. Maar soms als je een leuk plekje wilt laten zien is een micro de enigste oplossing. dat vind ik dan niet erg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mjah, micro - vooral een fotorolletje - is voor mij gelijk aan: kosten en moeite zijn gespaard. Een zak lege doosjes ophalen bij de fotograaf, even een A4'tje in repen knippen en voilà: er kan gelogd worden.

 

Nano's is een vak apart, dan kan ik beter nog eens een nieuwe bril aanschaffen.

 

Dus doe mij maar het grotere formaat, alstublieft!

 

Groetjes, Fangorn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het eigenlijk vooral belangrijk dat er een duidelijke hint is, zeker als de verstopplek niet zo voor de hand ligt of te traceren door een cacherspaadje. Dan hoeft niet het gehele landschap omgevoeld te worden of zal het beter lukken de micro/nano in de gevraagde stealth mode te loggen. Al krijg je na een paar caches vaak wel een beeld hoe de serielegger te werk gaat :).

 

Ik zie ze het liefst vanaf formaat small en groter

bewerkt door TuuronTour
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals mijn vrouw altijd zegt, het gaat niet om het formaat, maar wat je er mee doet. :thumbup:

 

Ofwel als de cache leuk in elkaar zit of je naar een mooie plek brengt, dan gaat het er dus niet zozeer om wat je dan vind als je het maar vind.

 

:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

welke soort cache vind je het leukst om te zoeken en te vinden:

 

-nano

-micro

-regular

-groot

 

ik ben benieuwd.

 

Een afgekloven onderwerp, waar al zoveel over gezegd en geschreven is. Maar het is natuurlijk wel erg veel moeite om even "terug te bladeren". :)

 

De antwoorden zijn volledig voorspelbaar : de meesten geven de voorkeur aan wat groter tot groot, maar de praktijk is en blijft dat de micro's het meest gelogd worden. Nu, toen, dan en altijd. :thumbup:

 

Les: bij de meerderheid gaat het om scoren , en dan is er geen tijd om ook nog in te zien dat het wellicht wel een heel bijzonder plekje is waar ie ligt, want "we moeten er nog 20 vandaag" cq. "alle 50". :D

 

Dit is de enige realiteit. Start daar aub. niet weer de zoveelste poll over, want ik weet het onderhand wel.

En je schiet er geen h*l mee op.

Als je een cache wilt leggen moet je geen poll houden , maar doen wat je hart je ingeeft cq. wat de lokatie voor mogelijkheden biedt.

Maar maak de lokatie aub. een bizondere ! ( dan is het formaat niet meer van belang!)

 

Geopatra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

gek hè, ik begin het steeds vaker eens te worden met Geopatra :)

 

maar ik ga toch vandaag een heel stel kokers graaien in Groningen > Drenthe :thumbup:

 

tweestrijdig ik weet het

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

welke soort cache vind je het leukst om te zoeken en te vinden:

 

-nano

-micro

-regular

-groot

 

ik ben benieuwd.

 

Een afgekloven onderwerp, waar al zoveel over gezegd en geschreven is. Maar het is natuurlijk wel erg veel moeite om even "terug te bladeren". :)

 

De antwoorden zijn volledig voorspelbaar : de meesten geven de voorkeur aan wat groter tot groot, maar de praktijk is en blijft dat de micro's het meest gelogd worden. Nu, toen, dan en altijd. :D

 

Les: bij de meerderheid gaat het om scoren , en dan is er geen tijd om ook nog in te zien dat het wellicht wel een heel bijzonder plekje is waar ie ligt, want "we moeten er nog 20 vandaag" cq. "alle 50". :eek:

 

Dit is de enige realiteit. Start daar aub. niet weer de zoveelste poll over, want ik weet het onderhand wel.

En je schiet er geen h*l mee op.

Als je een cache wilt leggen moet je geen poll houden , maar doen wat je hart je ingeeft cq. wat de lokatie voor mogelijkheden biedt.

Maar maak de lokatie aub. een bizondere ! ( dan is het formaat niet meer van belang!)

 

Geopatra.

 

En zo is het maar net! :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...