Spring naar bijdragen

Gecaching tijdens de wintersport


jethro

Aanbevolen berichten

Beste lezers,

 

In februari ga ik op wintersport vakantie naar Les Menuires. Ik heb nog geen ervaring met geocachen tijdens de wintersport. Heeft iemand hier ervaring mee?

 

Groetjes,

Jethro

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

dat hebben wij een paar keer gedaan. het leek ons fantastisch om allebei onze verslavende hobby's te combineren. helaas zijn er vaak weinig tot geen caches in de skigebieden. voor de paar die wij gedaan hebben had je meestal een camera nodig omdat je een of ander gebouw moest fotograferen. in tignes schijnt een cache te liggen bij een off-piste route. als we daar nog eens heen gaan gaan we zeker proberen die te scoren. een van de redenen dat er niet veel te cachen valt tijdens de wintersport is dat de sneeuwhoogten nogal kunnen verschillen. het is niet fijn als je cache 3 meter onder de sneeuw ligt.

ik ga meteen even kijken of er ook caches te vinden zijn waar we dit jaar gaan skiën.

Heel veel plezier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste lezers,

 

In februari ga ik op wintersport vakantie naar Les Menuires. Ik heb nog geen ervaring met geocachen tijdens de wintersport. Heeft iemand hier ervaring mee?

Wij hebben vorig jaar op wintersport ook gecached. Is best te doen maar let op:

1. dat de cache(s) tijdens de winter te vinden zijn.

2. pas heel erg op als je de gebaande paden wilt verlaten (ons advies: niet doen)

3. dat er wel eens minder sterren aangegeven worden dan je in Nederland gewoon bent.

4. ga voor de wintersport en ga cachen als dat goed uitkomt.

Groeten en veel plezier, Krijgertjes.

bewerkt door Krijgertjes
Link naar opmerking
Deel via andere websites