Spring naar bijdragen

Nieuwe printversie


Ruud4d

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Of ik het een verbetering wil noemen valt nog te betwijfelen.

Zodra we één en ander weg willen laten in de printvriendelijke versie, worden alle I-net schermen afgesloten.

 

Minder geslaagd dus, wat mij betreft. We wachten nog maar even tot ze alles op een rijtje hebben.

 

Spirit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wow, een enorme verandering (verbetering) voor de printpagina.

Je kunt nu van alles verbergen en foto's weglaten. Check it out :D

Ziet er inderdaad veelbelovend uit. Verbeterpuntje: De beschrijving wordt soms een onleesbare brij. Zie voorbeeld.

Mogelijk ligt dit aan de manier waarop de cachepagina is opgemaakt.

 

[Edit]

Het verbeterpuntje hebben ze bij cg.com wel heel snel opgepikt :D .

De beschrijving is nu wel goed te lezen.

bewerkt door Team Geo-cachet
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ziet er inderdaad goed uit, hoewel ik vermoed dat op dit moment alles achter elkaar gezet word, zonder enters.

De PDF-optie leek mij ook wel handig, maar dat ziet er op dit moment ook niet zo goed uit. Boven elke pagina staat dezelfde grote kop en de rechterkant wordt niet echt optimaal benut.

Maar wie weet wordt dit ook nog beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ziet er inderdaad goed uit, hoewel ik vermoed dat op dit moment alles achter elkaar gezet word, zonder enters.

Ze missen de asp-variant van "nl2br()"... :D

Ik vind het er veel beter uit zien. :D

bewerkt door gpsgek
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is ook mogelijk om de verschillende secties te verplaatsen.

Maar idd is de mogelijkheid weggevallen om logs op te nemen in de print. En als een pagina niet correct in html geschreven is (zoals in het voorbeeld hierboven waar de /p-tag in de pagina ontbreekt), wordt het onleesbaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

of je de hints nu wel of niet decrypt, in de printversie is het nog steeds encrypted. Vreemd eigenlijk. In de PDF versie hebben ze dat weer omgedraaid. die was eerst niet te decrypten.

 

Even een correctie. toch wel. Op de printversie rechts op decrypt klikken :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, kan handig zijn dat je foto's uit kunt schakelen, scheelt een boel papier en dure inkt van de printer.

 

Maar dan moet je wel goed opletten of de foto's nodig zijn om de cache te vinden.

 

Wat ikzelf nog steeds doe - om papier en inkt te besparen - is alleen de nodige gegevens kopiëren en plakken in een Word-bestandje en dan printen. Gaat prima!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verbeterpuntje: De beschrijving wordt soms een onleesbare brij. Zie voorbeeld.

Mogelijk ligt dit aan de manier waarop de cachepagina is opgemaakt.

 

Da's inderdaad niet printvriendelijk. :D

 

Zal inderdaad te maken hebben met de html-opmaak. Bij andere printversies dit verschijnsel nog niet tegen gekomen.

bewerkt door Ringeling
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verbeterpuntje: De beschrijving wordt soms een onleesbare brij. Zie voorbeeld.

Mogelijk ligt dit aan de manier waarop de cachepagina is opgemaakt.

 

Da's inderdaad niet printvriendelijk. :no:

 

Zal inderdaad te maken hebben met de html-opmaak. Bij andere printversies dit verschijnsel nog niet tegen gekomen.

Probleem opgelost? De beschrijving in het gegeven voorbeeld is inmiddels wél goed te lezen :thumbup: .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En heeft de printversie standaard dezelfde 'short discription' als je daar niks hebt ingevuld?

Er staat namelijk bij al mijn caches: Nice park with a water area that looks like a dragon. Be wary of muggles when finding this cache.

De tweede zin, oke, maar die eerste slaat nergens op!?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En heeft de printversie standaard dezelfde 'short discription' als je daar niks hebt ingevuld?

Er staat namelijk bij al mijn caches: Nice park with a water area that looks like a dragon. Be wary of muggles when finding this cache.

De tweede zin, oke, maar die eerste slaat nergens op!?

Ik denk dat dat een probleempje is geweest tijdens het werken aan de html. Ik zie nu namelijk niets staan bij de short discriptions van je caches.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...