Spring naar bijdragen

Statistieken van gevonden caches


Aanbevolen berichten

Hawkeyes en Geoman hebben zich vorige maand gestort op de upgrade van de forum software.

Als gevolg van problemen daarbij zijn een groot aantal cache logs in de soep gelopen. Zowel nieuwe logs als bestaande logs.

Ik heb me de afgelopen weken gebogen over dit probleem en ik denk dat ik het nu weer onder controle heb.

 

Natuurlijk is het nog steeds mogelijk dat gelogde caches worden gemist. Aanvragen via DHZ is dan de remedie.

Echter, als een cache eenmaal in je lijst voorkwam, dan moet hij er nu blijven staan of komt hij snel terug. "Snel", want de controle op zoekgeraakte logs is namelijk semi-automatisch. (Dat is een eufemisme voor "gedeeltelijk handwerk").

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

  • 2 weeks later...

Blijkbaar hebben vandaag nog meer cachers problemen ondervonden met de Nederlandse statistieken. Ook onze logs van vandaag blijken nog niet helemaal verwerkt. Wat ons ook opviel is dat het aantal wereldlogs opeens fout zit. Wij zijn in de ranking op hunter zo'n 8 logs kwijt (niet in de log-lijst op "mijn pagina").

 

Maar op deze plaats met al de kritiek ook een groot lof voor al de moeite met het opzetten en onderhouden van deze service.

 

--spacefox

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mis er ook 5 :D

 

Wacht nog maar ff af

 

 

:D

 

na ff wachten :oops:

 

Fatal error: Allowed memory size of 33554432 bytes exhausted (tried to allocate 24042285 bytes) in /www/htdocs/geocachi/stats/cDisplayCacheLogsRanking.php on line 158

 

npg maar langer wachten

 

;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

een beetje off topic wellicht maar als newbie.......wie of wat is 'hunter"......??? :oops:

 

tnx alvast

 

johanvc

 

sorry......weet het ondertussen.....volgende keer wat beter kijken......pffff

bewerkt door johanvc
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geocaching.nl heeft maar liefst 19 van de 26 founds vandaag geregistreerd. Dat scheelt mij morgen toch wel 19x DHZ denk ik zo.

Jammer dat DHZ niet lijkt te helpen bij de missende cache van gisteren, dus ik wacht wel even af. Dat scheelt nog meer.

 

Dan heb ik het natuurlijk niet over 'ranking op hunter', daar wordt aan gewerkt dus dan vallen nu eenmaal spaanders. Daar ga ik niet over klagen, want ze doen wel veel goed werk bij geocaching.nl. :thumbup:

 

Uhmm... is het al 1 uur?!? Ik bedoelde met vandaag dan eigenlijk gisteren.

bewerkt door Goedweerloper
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er was het een en ander in de soep gelopen. Daardoor zijn een aantal logs van de afgelopen dagen nog niet verwerkt. Op dit moment is er een achterstand van zo'n 300 caches. Voornamelijk nieuwe en caches in het buitenland.

Normaal gesproken is dat morgen opgelost.

 

Zo zie je maar weer: Eind goed al goed :thumbup:

Bedankt kanjers :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er was het een en ander in de soep gelopen. Daardoor zijn een aantal logs van de afgelopen dagen nog niet verwerkt. Op dit moment is er een achterstand van zo'n 300 caches. Voornamelijk nieuwe en caches in het buitenland.

Normaal gesproken is dat morgen opgelost.

Ik mis nog steeds een paar logs van caches in Zwitserland van augustus. Is het al 'morgen' :lol1: , of is de lijst nog niet afgewerkt? :thumbup:

 

Ik ben wel benieuwd naar de status. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...