Dit is de URL: https://labs.geocaching.com/logs
En dat het niet meetelt in een deel van de statistieken is logisch: Geen DT-waarden, geen attributes, enz...
Het telt alleen voor totaal aantal finds
Ik had er nog nooit naar gekeken, maar bij mij werkt de link ook niet. Dat verbaast me eigenlijk niet, want de labcaches worden wel vaker niet meegenomen in statistieken. Best raar, nu de experimentele fase voorbij is en er steeds meer komen.
Toevoeging: ik zie ze wel op labs.geocaching.com - alleen de link er naar toe werkt kennelijk niet vanuit je gewone com profiel. Probleem min of meer opgelost.
Deze oplossing klinkt het beste voor mij. De uitdaging is om drie interessante routes naar 1 punt te laten leiden. De routes gaan door moerasgebied. Voor kinderen een modderpad, voor volwassenen een langere route met eventueel wat modder en het verharde pad voor minder validen.
Weet niet of ik hier goed zit maar kan iemand mij vertellen waarom de pagina van geocaching.com steeds in het engels verschijnt als ik hem als ik hem in nederlands opsla?
Ik ben wel beschikbaar als beginnershulplijn.
Heracross, Erwin, woonachtig regio Amsterdam-Haarlem, maar beschikbaar voor letterlijk alles.
Regio Noord-ZuidHolland, Utrecht, Flevoland (werkzaam in Almere)