Spring naar bijdragen

Even voorstellen


Jan & Simonne

Aanbevolen berichten

Ik weet niet zeker, of het het hier op dit forum ook gebruikelijk is, maar hierbij stellen we ons toch maar even voor.

Heel vaag ooit iets gehoord over geocachen, maar pas echt geïntroduceerd in het hele gebeuren afgelopen camper/geocache weekend in Valkenswaard.

We werden meegenomen door ervaren cachers (nog hartelijk dank!) en hebben veel geleerd.

Dat gele busje zullen we niet snel vergeten, maar dat komt door iets, dat er in lag en wij niet wisten, dat we daar ook iets mee konden doen.. Maakt niet uit, we komen dat busje nog wel eens tegen!

We waren wel erg onder de indruk van de dvd over de event-cache in Yper, een paar jaar geleden.

Op zaterdag twee caches gevonden en op zondag drie.

Maar tjonge, wat zijn die aanwijzingen goed verborgen! Nou ja, we zullen het nog wel leren...

We hebben gelijk een heleboel caches bij ons in de buurt uitgeprint, leuk, voor als we de hond gaan uitlaten, arm beest :)Wij denken nog veel plezier te hebben van onze nieuwe hobby/verslaving!

Met vriendelijke groeten.

Jan & Simonne

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik waarschuw je maar alvast, pilletjes tegen deze vorm van verslaving zijn er nog steeds niet.

En als je eens verdwijnen wil is het een ideale manier om te verdwalen, let wel, je kunt een ongezien kruimelspoor achter laten. :thumbup:

 

Veel succes in de cache wereld.

 

Remunj

bewerkt door Remunj
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom in de wondere verslavende wereld van het geocachen.

 

Ik ben aan het revalideren van een rugoperatie en kan je vertellen dat ik afkickverschijnselen heb van het niet mogen cachen.

In het ziekenhuis al vroeg ik al om coördinaten van het toilet e/o aanwijzingen in geheimschrift. :eek:

 

Eenmaal thuis til ik elke keer mijn bord op om te kijken of er geen kissie onder ligt. :thumbup:

Ben premium member geworden, maar moet nog even wachten om er daadwerkelijk gebruik van te maken.

 

Verdwaasd richt ik mijn gps op de kamerdeur om een peiling te maken, terwijl ik geen ontvangst heb.

B)

Dus kijk uit waar je mee begint.

 

succes en happy caching

bewerkt door buzzarsdseye
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Jan & Simonne,

 

Gefeliciteerd met jullie goede keuze; een hobby in de buitenlucht, doorgaans op fraaie plekjes en lid van een grote club :thumbup: .

Vaak is is club een afspiegeling van de maatschappij, maar ik heb zo mijn twijfels voor wat betreft geocachers. Zelf ben ik nog redelijk normaal en kijk niet achter elke boom, onder elke steen en in elk vogelhuisje :eek: . Maar het is nog maar een kwestie van tijd totdat men van hogerhand besluit om een aantal onder ons op te sluiten, maar als het echt een ziekte is - naar men zegt - zal de straf meevallen.

 

Ik wens jullie nog veel plezier en succes met zoeken (lees: vinden).

 

Geotrail

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Jan en Simonne,

 

Welkom bij te club!

 

Uit persoonlijke ervaring kan ik zeggen dat deze hobby erg verslavend kan werken. Inmiddels heb ik ook een aantal personen in mijn naaste omgeving besmet met het geocache-virus, zoals onder andere Geotrail :eek: .

Het opvallende is dat het virus bij degene die besmet worden harder toeslaat, ze gaan niet meer op pad zonder GPSr, vakantiebestemmingen worden bepaald op basis van het aantal caches in de nabije omgeving etc.

Het bijzondere van deze patienten is dat ze zelf deze symptomen nog niet geheel onderkennen

:thumbup:

 

Groeten,

 

Slobra

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Jan en Simone,

 

Welkom in de wondere wereld die Geocachen heet!

 

Ikzelf ben ook nog redelijk groen maar geniet er zeer regelmatig van en heb erg veel kennis opgedaan op een aantal Events. Je ontmoet medecachers die veel meer ervaring hebben en de lol is er eigenlijk alleen maar groter door geworden!

 

Zoek en vind!!! :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Arme hond???

Welnee; hij/zij krijgt nu veel meer van de wereld te zien/ruiken dan menig hondebeest dat niet verder komt dan straatje rond. :blush:

Oke af en toe worden wij uitgezwaaid zodat hij met een diepe zucht op de bank kan bij komen van het zoeken. :ph34r:

Veel plezier met de nieuwe hobby.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk, weer nieuwe cachers erbij, welkom.

Inderdaad zoals iedereen al zegt, het werkt verslavend.

Als wij wel eens "gewoon" wandelen (dus zonder een cache te zoeken), is het wel steeds, "o, dat zou een mooi verstopplekje zijn" of "zou daar achter die stapel niet een cache verstop liggen". Je bent er dus altijd mee bezig. Ja, ook 's nachts als je ligt te piekeren over een mysterie die je maar niet opgelost krijgt.

Maar we genieten er heel erg van, en hopen dat jullie dat ook doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wees welkom. Wij hopen dat jullie net zoveel plezier eraan mogen beleven als ieder ander. Laat het maar geen verslaving worden maar probeer te zorgen dat het een leuke hobby en vrije tijds besteding is en blijft. Onze ervaring is dat je er veel door ziet, van leert, lekker door buiten kunt zijn en bovenal lekker door kunt bewegen/wandelen.

Veel cache plezier. :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...