Spring naar bijdragen

Gratis Geocaching ringtone


Team Firefox

Aanbevolen berichten

Goede en zeer duidelijke uitleg. Klasse. Ik had de advertentie zelf niet gezien. blijk nog achter de advertentieblokker te zitten die ik na de vorige discussie hierover aangezet had :eek:

Thanks :dribble:

 

Als het weren van adds de enige reden zou zijn om premiummember te worden (30 dollar per jaar) bij geocaching.com, dan is zo'n addblocker een super gratis alternatief. Heee, toch iets gratis :D

 

Mmm de omgekeerde wereld: betalen om geen advertenties te hoeven zien :eek: Betalen aan de reklame folder bezorger om onze brievenbus te ontzien, denk het toch niet :P

 

Maar goed, ik heb vorige week wat troubles gehad met het profiel binnen Firefox en die advertenties waren mij tot voor kort niet eens opgevallen. Door het aanmaken van een nieuw profiel is de adblocker me even ontschoten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Goede en zeer duidelijke uitleg. Klasse. Ik had de advertentie zelf niet gezien. blijk nog achter de advertentieblokker te zitten die ik na de vorige discussie hierover aangezet had :eek:

Thanks :dribble:

 

Als het weren van adds de enige reden zou zijn om premiummember te worden (30 dollar per jaar) bij geocaching.com, dan is zo'n addblocker een super gratis alternatief. Heee, toch iets gratis :D

 

Mmm de omgekeerde wereld: betalen om geen advertenties te hoeven zien :eek: Betalen aan de reklame folder bezorger om onze brievenbus te ontzien, denk het toch niet :P

 

Ik zou me ook niet kunnen voorstellen dat men alleen om de adds niet meer tegen te komen premiummember zou worden. Dat zou een dure addblocker zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Door het toelaten van google adds op je site, krijg je een bepaalde inkomsten. Ik heb wel eens gehoord van een cent per klik op de add...

De add's worden, net zoals je ook kunt zien als gebruiker van het "gratis" gmail (googlemail), altijd en zoals men zegt automatisch, gerelateerd aan de pagina wat er geschreven staat.

 

Dat gaat dus automatisch. Je hebt, als je die adds niets kan schelen, gratis toegang tot je gmail en ander spul van google.

 

Als je dit ook op sites doet, en de site gaat over geocaching, dan kom je veel adds tegen waar geocaching in vernoemd staat. Zo kan het gebeuren dat een louche ringtone leverancier zijn reklame aan google adds aanbiedt. Hij betaalt daarvoor aan google.

 

Geocaching.com weet echt niet wie of wat er in de adds staat, daar zullen ze denk k ook geen zeggenschap over hebben. Wat er in de adds komt aan advertenties is een overeenkomst tussen de adverteerder en google. geocaching.com verdient waarschijnlijk een cent per klik op een van de adds. Wordt er nooit op geen enkele van die adds geklikt, zal er waarschijnlijk ook geen inkomsten zijn voor geocaching.com

 

Wil je klagen over een add die gratis lijkt maar toch niet is, zul je denk ik bij google moeten zijn, maar ik denk niet dat google zich daar ook maar iets van aantrekt. Dat bedrijf wil miljarden verdienen, op wat voor manier dan ook.

Klagen over de advertenties zul je in eerste instantie toch bij geocaching.com moeten doen. Zij hebben een overeenkomst met google-ads, en zij kunnen daar dus ook druk uitoefenen om te zorgen dat dit soort louche advertenties niet worden opgenomen. Ook kan het er voor zorgen dat gc.com stopt met google-ads, en een andere aanbieder neemt...

Jeremy heeft al eerder aangegeven graag een feedback te krijgen op het forum over de advertenties die geplaatst worden op de site.

 

Daarnaast kun je nog terecht bij de Reclame Code Commissie ivm de misleidende advertentie van dit (kennelijk) nederlandse bedrijf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik zie de ads niet als ik ingelogd ben aangezien ik ook premium member ben, maar ik ben ook wel eens niet ingelogs en op zich werkt de adblokker prima, ook voor andere sites

Niet ingelogd zijnd, zie je ook geen coördinaten volgens mij. Ik denk dat men niet snel niet ingelogd is. ALs ik naar de site ga ben ik altijd direct ingelogd, zowel thuis als onderweg.

 

knip,

 

Ik zou me ook niet kunnen voorstellen dat men alleen om de adds niet meer tegen te komen premiummember zou worden. Dat zou een dure addblocker zijn.

 

Ik weet dat het wel voor sommige(n) de drempel is/was om premium member te worden.

Dat kan. Ik kan me daar iets bij voorstellen. Weer een voordeeltje om premiummember te worden. Des te meer voordeeltjes, des te meer kans dat men premiummember wordt. Dan kan een premiummembership om de adds te blokkeren net de drempel zijn. Maar het zal gegarandeerd nooit de enige reden zijn. Daarvoor zijn immers de gratis addblokkers.

 

In Firefox hoef je alleen Noscript even te installeren en dan zie je ze al niet meer:

 

https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/722

Nee, en je ziet dan ook niet meer al de welkome geocachingscripts :dribble: Ik gebruik er 34 stuks :eek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

knip,

 

Daarnaast kun je nog terecht bij de Reclame Code Commissie ivm de misleidende advertentie van dit (kennelijk) nederlandse bedrijf.

 

Ach misleidend, als je de tekst (duidelijk volgens mij) niet leest en daardoor achteraf voor verrassingen komt te staan, ligt dat niet aan de reclame volgens mij. Ik bedoel, het zijn niet eens 'kleine lettertjes'.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, en je ziet dan ook niet meer al de welkome geocachingscripts :dribble: Ik gebruik er 34 stuks :eek:

 

Ben je niet in de war met Greasemonkey? Heb jij trouwens nog het linkje naar de GC scripts hiervoor? Kruimel bedankt via PM!

bewerkt door Team Firefox
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mmm de omgekeerde wereld: betalen om geen advertenties te hoeven zien :o Betalen aan de reklame folder bezorger om onze brievenbus te ontzien, denk het toch niet :P

 

Dat valt wel mee, hoor. In Amerika heb je al jaren televisiezenders waar men lid van moet worden om te kijken, maar dan ook geen reclame meer krijgt voorgeschoteld.

Het zijn de meest populaire zenders aldaar, en genereren genoeg geld om goeie series e.d. te laten maken, die dan weer worden doorverkocht aan zenders die wel reclame tussendoor uitzenden.

Kennelijk is gratis ook niet alles.

 

Heb zelf ook wel het idee dat een dergelijke zender hier enorm aan zal slaan, als het aanbod maar goed is.

Wil iemand voor een paar miljoen met me in zee? :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

knip,

 

 

Heb zelf ook wel het idee dat een dergelijke zender hier enorm aan zal slaan, als het aanbod maar goed is.

Wil iemand voor een paar miljoen met me in zee? :lol:

 

offtopic, maar eh,

 

Bel eens met John de M., die heeft toch niets meer te doen geloof ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als het weren van adds de enige reden zou zijn om premiummember te worden (30 dollar per jaar) bij geocaching.com, dan is zo'n addblocker een super gratis alternatief. Heee, toch iets gratis :lol:

 

Ook bijna alle diensten van Google zijn gratis..... (maar dat lijkt de meesten hier te ontgaan)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...