Vinnie1 Geplaatst 1 september 2007 Geplaatst 1 september 2007 Hallo geocachers De Pino's en ik zijn van plan om begin oktober voor de tweede keer de Zwerftocht door de Peel te organiseren. De ZddP is een hike van 20 klm door de Peel. Je mag je GPS thuis laten want we maken gebruik van Route technieken. Tijdens deze tocht is eten en drinken verzorgd, maar omdat we daar bovenop nog iets extra's moeten regelen komt de inschrijf prijs zo rond de 11 euro uit. Dit vinden wij veel omdat we tot nu toe voor een GOTH of ZddP zo rond de 4,50 euro hebben gevraagd. Voordat wij veel energie steken in de organisatie: Wat vinden jullie van deze inschrijfprijs?!? Voor meer informatie over de ZddP zie: http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...1f-6cba1da7e5c3
Gast Team_Maju Geplaatst 1 september 2007 Geplaatst 1 september 2007 11 euries is aan de hoge kant ( en waar rijdt vinnie de nieuwe auto van? ). Maar het is ook niet de bedoeling dat de organisatie met een financiele domper komt te zitten.. maar het zou mij in elk geval afschrikken. Maar goed, dat is in elk geval wat mijn beursje zegt als ik die open. Ben wel erg benieuwd wat dat extra's is
Goedweerloper Geplaatst 1 september 2007 Geplaatst 1 september 2007 Het is inderdaad wat aan de hoge kant, dus het gaat er van af hangen wat dat extra's is. Een barbecue? Een zeldzame "vinniebox" EHBO-kistje voor iedere cacher? Een ritje met een snelle bolide i.p.v. op de boerenkar?
Lein Geplaatst 1 september 2007 Geplaatst 1 september 2007 Het zou mij er niet van weerhouden om te komen. Ik krijg er immers een hele leuke dag voor terug.
gpsgek Geplaatst 1 september 2007 Geplaatst 1 september 2007 Onder voorbehoud dat er op dè datum niets anders in de agenda staat ben ik van de partij... Ik ben benieuwd!
Vinnie1 Geplaatst 1 september 2007 Auteur Geplaatst 1 september 2007 HH, Lein, zo horen we het graag Ik begrijp de nieuwsgierigheid naar wat "dat extra's" is. We gaan echter niet verklappen wat het is. Alleen dat het leuk is, en dat we de kosten (helaas) niet kunnen voorkomen. En nee, de organisatie wordt er niet rijk van. (De winst over 6 events is afgerond 4 euro geloof ik)
De Wolvjes Geplaatst 1 september 2007 Geplaatst 1 september 2007 Lui! GC'en kost geld. Wat Vinnie1 cs levert aan kwaliteit en uitdaging is eigenlijk onbetaalbaar. Voor ons is 11 euro voor een dag plezier acceptabel. De Efteling kost meer! Ik begrijp best dat dat voor anderen niet geldt. Onze ervaring met Vinnie1 cs is dat zij bij events voor weinig geld heel veel plezier leveren (routes, drinken, eten, gein (steppen ed)) Wij hebben er geen probleem mee! Ik was sowieso alle voorgaande events al verbaasd dat ze met zo weinig geld dat allemaal konden bieden.
@rend Geplaatst 1 september 2007 Geplaatst 1 september 2007 Voor ons is het geen belemmering om naar de ZddP te komen, want ik weet zeker het wordt weer een onvergetelijke dag. Vinnie1 van ons uit dus groen licht.
LTeunis Geplaatst 1 september 2007 Geplaatst 1 september 2007 HH, (De winst over 6 events is afgerond 4 euro geloof ik) Dus daar rij je die nieuwe auto van
magelhaessuccessors Geplaatst 1 september 2007 Geplaatst 1 september 2007 Wij willen ook wel eens een (dergelijk) event meemaken. € 11,00 p.p. is voor een leuke dag toch eigenlijk geen geld!!
Bappie-NL Geplaatst 1 september 2007 Geplaatst 1 september 2007 Voordat wij veel energie steken in de organisatie: Wat vinden jullie van deze inschrijfprijs?!? Voor een dag vol lol en plezier vind ik het niet echt veel... Mits er niets anders op de agenda staat vind ik het leuk om van de partij te zijn!
Martijn&Martine Geplaatst 1 september 2007 Geplaatst 1 september 2007 11 euro is nog een keer te doen. En als het weer net zo'n mooie tocht wordt als verleden jaar dan is het zeker het geld waard! Als we kunnen doen we zeker mee
Remunj Geplaatst 2 september 2007 Geplaatst 2 september 2007 Als het niet gelijktijdig is met de kermis in Weert ben ik van de partij. Voor die 11 euro wil ik wel eens een onvergetelijke dag meemaken. Remunj.
volksdansje Geplaatst 2 september 2007 Geplaatst 2 september 2007 Heb eens eventjes in dat scouting boekje gekeken wat je dan moet meenemen, maar dat ziet er ingewikkeld uit, is het wel voor iedereen te doen?? En is die 11 euro per team of p.p.?
pa3fus Geplaatst 2 september 2007 Geplaatst 2 september 2007 Vinnie, klinkt interessant, hopelijk kunnen we dit keer wel meedoen. Ik ben echter bang dat het qua datum niet gaat lukken. Je schrijft begin oktober en dat is dan waarschijnlijk het weekeinde van 6 en 7 oktober. Helaas moet J-W dan werken zodat er maandag weer gewoon gebruik kan worden gemaakt van een automaat. We zullen in de gaten houden wat de planning gaat worden. Groeten Jan-Willem & Ingeborg.
Aanbevolen berichten