Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Sticker zit inmiddels op de auto! :eek::thumbup:

Nu duimen dat het niet wordt: I'm totalloss because I was geocaching.

Want ik heb het gaspedaal wel eens een beetje te diep ingetrapt op

weg naar een verse cache. :blush:

Geplaatst
Sticker zit inmiddels op de auto! :eek::thumbup:

Nu duimen dat het niet wordt: I'm totalloss because I was geocaching.

Want ik heb het gaspedaal wel eens een beetje te diep ingetrapt op

weg naar een verse cache. :blush:

FOEI TOCH!!! :lol:

Helaas bestaat die cache waar je je tehardrijdenbonopwegnaardecache kon loggen niet meer.

Ik ben herkenbaar aan een kentekensticker achter, en de groene doorzichtige op de achterruit.

Ook hebben we een cachend familielid verrast met dezelfde kentekensticker die we stiekum achterop hadden geplakt.

Toen ze ons een paar dagen later zag langsrijden viel onze kentekensticker pas op, en hee verrek, ik heb er zelf ook 1. :lol:

Geplaatst

Hoi Ensing,

In iedergeval heeft je vraag/opmerking gister op het Meet and Greet Event ook nog een leuk gesprek opgeleverd. ;)

Naar aanleiding daarvan vraag ik me oprecht af (en ik wsa niet de enige): Bij hoeveel cachers is er tijdens het cachen (belangrijk detail) de auto opengebroken :beerchug: ?

Iemand enig idee of ervaring?

Geplaatst

Nee, nog nooit gebeurt, maar we hebben meestal zo'n puinhoop in de auto liggen ( soort vuilnisbak) dat

ze er niet aan durven beginnen! ( hoop ik)

En alles van waarde gaat mee in de rugzak.

Geplaatst

Zie je dit kontje:

e33721bb-102b-4b1e-9ede-ec66f164acdb.jpg

dan loopt Twin Peaks hier ergens een rondje. :thumbup:

Naar aanleiding daarvan vraag ik me oprecht af (en ik wsa niet de enige): Bij hoeveel cachers is er tijdens het cachen (belangrijk detail) de auto opengebroken :dribble: ?

Tijdens winkelen in de stad is de afgelopen jaren 2x mijn auto opengebroken.

Tijdens het cachen al 842 x niet.

Conclusie: Cachen is een stuk veiliger (en goedkoper) dan winkelen :rolleyes:

Geplaatst

Onze VW Polo heeft de standaard nummerplaatsticker (..not lost..)

Ik had voor op onze voordeur nog wel een sticker gewild met "I'm not lost, I live here" :dribble:

En dan de coordinaten erbij.

Geplaatst
Hoi Ensing,

In iedergeval heeft je vraag/opmerking gister op het Meet and Greet Event ook nog een leuk gesprek opgeleverd. :rolleyes:

Naar aanleiding daarvan vraag ik me oprecht af (en ik wsa niet de enige): Bij hoeveel cachers is er tijdens het cachen (belangrijk detail) de auto opengebroken :dribble: ?

Lees de logs van De Paashaas. Daar gebeurt het regelmatig bij cachers dat de auto is leeggegraaid bij terugkomst :thumbup: . Is voor inbrekers een makkelijke hit-and-run omgeving. Maar de weg daar is sowieso berucht om de autokraken, dus ook opletten bij het cachen van Successtory en Schaapjes op het droge.... :lol1:

Seapie

Geplaatst

Gekodiver bedoelt denk ik dat het eerst maar eens moet worden aangetoond dat het gerichte acties zijn tegen geocachers. Natuurlijk zijn ze slachtoffer, maar komt dat omdat de auto wordt herkend als die van een geocacher? Ik denk, en ik weet een aantal met mij, dat daarmee wellicht het kennisniveau van de dief wordt overschat.

Geplaatst (bewerkt)

Sorry, maar ik haat stickers op de auto. Erg ontsierend! Ook mijn dealer mocht geen stickers op mijn nieuwe Toyota Coralla plakken nadat ik hem gekocht had. Daar was ie niet blij mee, maar tja, het is wel mijn auto.

Soms leg ik wel de geocache sticker op het dashbord; bv bij Venloon. zodat de eigenaar van de kampeerboerderij kan zien dat degene die op zijn terrein parkeert een geocacher is.

bewerkt door Ringeling
Geplaatst
Gekodiver bedoelt denk ik dat het eerst maar eens moet worden aangetoond dat het gerichte acties zijn tegen geocachers. Natuurlijk zijn ze slachtoffer, maar komt dat omdat de auto wordt herkend als die van een geocacher? Ik denk, en ik weet een aantal met mij, dat daarmee wellicht het kennisniveau van de dief wordt overschat.

Dank Fire5 dat is precies wat ik bedoel.

En daarmee wil ik niet zeggen dat het NIET gebeurt maar kan een dief inderdaad tijd en cache km enz. enz checken c.g in de gaten houden????? En is het in verhouding, ik denk dat dat voor alle cahcers een belangrijk vraagstuk is?

Uiteraard is mijn auto ook wel eens opengebroken maar dat was 'gewoon' voor de deur, zuur was dat het de eerste nacht in mijn nieuwe huis was en ook voor het eerst wonende buiten Amsterdam!!!! Maar goed dat is een ander draadje en hier off topic :ph34r:

Geplaatst

Ik ben nog niet zo dat ik met sticker op mijn auto rondrijd...Misschien komt hij er wel. .Wat betreft inbrekers..Als ze willen komen ze mijn auto wel in..Dus waardevolle laat ik al jaren niet meer in mijn auto achter..Na 10 jaar stad doe ik dat niet meer..

Mijn auto herken je uit duizenden( witte skoda-pickup of wel de skoda-pausmobiel)..Wie wil daar nu inbreken ? Hij is oh zo lelijk :) maar rijd prima als je lange afstanden wilt afleggen..In de zomer rijden we meestal in andere auto ivm airco. En mijn auto herken je wel aan de rotzooi in mijn auto...Modder, hondenharen enz..Beetje troep maken kan ik wel..

In het veld herken je ons ook wel ; Ons achterhoeks accent verraad ons wel..En meestal zijn er twee honden in ons gezelschap..Twee friese stabijen..En als ik eerlijk ben zijn mijn broer en ik wel herkenbaar..Mijn broer valt wel beetje op door zijn grimassen in zijn gezicht..Helaas bijwerking van medicatie..En zijn soms tactloze opmerkingen...en ik ben zelf niet de slankste..Dus je kunt ons bijna niet over het hoofd zien :ph34r:

Geplaatst

Ook mijn fiets is voorzien van een sticker van geocaching, maar ja die heb ik meestal bij me tijdens het cachen dus die zie je dan niet op het parkeerterrein. ;)

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...