Spring naar bijdragen

Google Earth - versie 4.2


GeoGerard

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...07-ffb8351ee08b

 

GCC349

 

Helaas is hij gearchiveerd omdat hij in een verkeerde categorie zat en de eigenaar blijkbaar geen zin had om hem nieuw leven in te blazen.

En ik heb 'm ook gezien... :beerchug:

 

Er zitten wbt de GC's nog wel wat bugjes in de nieuwe versie, met name wanneer je in de ruimte gaat kijken... :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Krijg je bij deze versie als je koppelt met gc.com op de cachelocaties de standaard 'gele pinnetjes' of de geel/groen/mystery/etc icoontjes ?
Ik gebruik hierom ook nog de oude versie, en stap ook alleen over op een nieuwe versie als dat is opgelost. Ik ben dan ook, net als Orange Lion benieuwd of het in deze nieuwe versie mogelijk om onderscheid te zien tussen de verschillende cache-soorten?

 

Zilvervloot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Krijg je bij deze versie als je koppelt met gc.com op de cachelocaties de standaard 'gele pinnetjes' of de geel/groen/mystery/etc icoontjes ?
Ik gebruik hierom ook nog de oude versie, en stap ook alleen over op een nieuwe versie als dat is opgelost. Ik ben dan ook, net als Orange Lion benieuwd of het in deze nieuwe versie mogelijk om onderscheid te zien tussen de verschillende cache-soorten?

 

Zilvervloot.

 

Als je ver genoeg inzoomt veranderen de gele pennetjes in verschillende kleuren/soorten caches.

bewerkt door Tornado Stiens
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar heeft iemand de nieuwste GE-versie al geinstalleerd en wat zijn dan de bevindingen t.a..v de weergave van de caches en andere mogelijkheden voor geocaching?

 

En wat is dan het advies; bij de oude versie blijven, of toch de nieuwe installeren?

bewerkt door Ringeling
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar heeft iemand de nieuwste GE-versie al geinstalleerd en wat zijn dan de bevindingen t.a..v de weergave van de caches en andere mogelijkheden voor geocaching?

 

En wat is dan het advies; bij de oude versie blijven, of toch de nieuwe installeren?

 

Ik weet niet of we bij elkaar langs praten, maar ik heb de nieuwe google earth geinstalleerd en de gc is toch gewoon een koppeling of heb ik het dan mis, moet je dit ook updaten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad nog steeds de gele pinnetjes. Ook als je inzoomt. :thumbup: Soms floepen bij inzoomen even de gewone oranje en groene cache symbooltjes voorbij en veranderen ze vrijwel meteen in de gele pinnetjes. :beerchug:

Jammer want het was juist zo handig om het verschil tussen de soorten caches te kunnen zien.

Ik hoop dat iemand er wat op weet.

Zijn de luchtfoto's ook recenter dan?

Nee toch zeker... ?

bewerkt door Erben
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...