Spring naar bijdragen

Hoofdpersonen gezocht!


Aanbevolen berichten

En laten we ook even de reactie van de topicplaatser afwachten.

 

Het valt me anders juist op dat het bij vragen om medewerking aan een interview/krantenartikel/filmpje altijd bij EEN berichtje van de topicplaatser blijft. Die kijkt vervolgens niet meer naar het forum en wacht af of er een reactie op het gegeven mailadres binnenkomt. Dat soort mensen zijn zo jachtig bezig met de media dat ze niet de tijd nemen om te reageren op geposte reacties en suggesties.

 

Verwacht dus in dit geval niet dat er ooit nog een reactie van marjolein zal komen. Tenzij je haar e-mailt, dan reageert ze misschien nog wel als ze de inhoud "interessant" genoeg vindt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ondanks dat wel heel duidelijk is dat, in ieder geval degene die hier gereageerd heeft, eigenlijk geen behoefte heeft aan media-aandacht. vind ik dat we deze dame even de tijd moeten geven te reageren. Ik heb vanmiddag pas haar account toegang gegeven.

 

Verder komen we meestal niet echt goed voor de dag in de aandacht, mede doordat, terecht opgemerkt, men een artikel of filmpje wil maken waarin alles so simple lijkt, vanaf het bedenken, plaatsen tot het vinden.

Dat betekent dat "iedereen" denkt "dat kan ik ook/dat wil ik ook" en we hebben er weer een stel caches bij die me dagen werk kosten en als het dan nog niet lukt omdat ik steeds wat te mekkeren heb, wordt me dat mekkeren verweten, ik kan in de stront zakken en weer een cachenummertje dat niet online komt :)

Verder vind ik dat we in het verleden niet echt serieus werden genomen als ik aan de korte aandacht denk van Life and cooking en dat gedoe bij die Spijkerman.

Of ene heer Giel Belen (?) Het geocachen eens behandeld op de radio, verstopt een cache op een plek die iedereen wel kan raden, biedt het ter review aan, krijgt een reviewernote met waslijst aan punten omdat radiomaken niet gelijk is aan caches verstoppen en daarna nooit meer iets van vernomen. De cache ligt al zeker een a twee jaar te wachten op een afronding.

 

@Roode Lantaarn: Waarom moet ik nu de cache verstoppen? Ik kan, gezien mijn aantal founds, beter een verstopte cache gaan zoeken. Het lukt me toch nooit een cache op te duikelen. Dat is dan gelijk anti reklame :)

Nee, van mijn kant geen enkele medewerking aan de media voor wat het geocachen betreft. Niet in woord, niet in beeld. ik ben al vanaf het begin tegen dit soort aandacht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toet toet, boing boing, Ger@ld en Henkie, Ger@ld een schoppie, Henkie een kistje

Toet toet, boing boing, camera stuk, Marjoleintje verdrietig

Toet toet, boing boing, ga nu niet filmen in een bossie, blijf op de wal en iedereen blij!

 

 

Daaaaaaaaaaagggggggggggggg :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

he verdikkie laat ik nou net vandaag in de buurt zijn geweest :-) ......om met een groepje dame's een cache te gaan zoeken lijkt me een echte uitdaging :rolleyes: ....jammer maar goed.....wellicht is er iemand wat dichter in de buurt van utrecht die zich geroepen voelt......succes marjolein en groepsgenoten..

 

johanvc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

he verdikkie laat ik nou net vandaag in de buurt zijn geweest :-) ......om met een groepje dame's een cache te gaan zoeken lijkt me een echte uitdaging :lol1: ....jammer maar goed.....wellicht is er iemand wat dichter in de buurt van utrecht die zich geroepen voelt......succes marjolein en groepsgenoten..

 

johanvc

 

Tja, en dan zijn ze ook nog eens begin twintig. Wat moeten de andere mensen wel niet denken als ze met een oude knakker het bos in gaan, door de struiken struinen om vervolgens een doosje tevoorschijn te halen :D:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, en dan zijn ze ook nog eens begin twintig. Wat moeten de andere mensen wel niet denken als ze met een oude knakker het bos in gaan, door de struiken struinen om vervolgens een doosje tevoorschijn te halen :lol1::D

Tsss, wat is er mis met twintigers? :P

bewerkt door gpsgek
Link naar opmerking
Deel via andere websites

he verdikkie laat ik nou net vandaag in de buurt zijn geweest :-) ......om met een groepje dame's een cache te gaan zoeken lijkt me een echte uitdaging :lol1: ....jammer maar goed.....wellicht is er iemand wat dichter in de buurt van utrecht die zich geroepen voelt......succes marjolein en groepsgenoten..

 

johanvc

 

Tja, en dan zijn ze ook nog eens begin twintig. Wat moeten de andere mensen wel niet denken als ze met een oude knakker het bos in gaan, door de struiken struinen om vervolgens een doosje tevoorschijn te halen :D:P

En daarna zeker een grondige inspectie op teken? Warme douche schijnen die beestjes niet prettig te vinden. En natuurlijk iemand je rug na laten kijken. Dat kan je vrouw dan mooi doen :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He? Is mijn vorige reply verdwenen? Misschien maar beter ook...

 

Marjolein 1985, lees de reply van Kruimeldief (Geplaatst May 31 2007, 23:20:15) alsjeblieft nog eens door. Dan begrijp je wel dat het niet leuk is om als relatief kleine groep mensen met een andere hobby dan anderen door die anderen te worden afgezeken (wat een zin..). Dat is al weer te vaak gebeurd, daarom zal iedereen die op dit forum vraagt naar medewerking voor een documantaire voorgaande onzin voor de kiezen krijgen.

 

Als je echt een geocacher voor je documantaire wilt hebben, kan je beter wat actiever gaan zoeken. Maar ook dan zal het je niet meevallen. Wellicht kan je beter een paar euro investeren en een GPS huren (bijvoorbeeld bij Bever Zwerfsport, Staatsbosbeheer of Waypoint) en één van je medestudenten of een figurant laten uitvogelen hoe dat ding werkt, wat coordinaten zijn, op www.geocaching.com een cache in de buurt uit laten zoeken en dan die belevenissen verfilmen. Waarbij ik wel dringend verzoek om NOOIT de cache in zijn originele verstoppositie te filmen. Dat zou de betreffende cache bederfen (een SPOILER noemt men dat) en daar zou niemand vrolijk van worden. Zelfs als die documantaire 'slechts' door 20 man bekeken zou worden.

 

Succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hm, normaal reageer ik niet op dit soort (over publiciteit/docu's)discussies.

 

Ik weet dat niet alle publiciteit goede publiciteit is. En ondanks dat er veel mensen lijken te cachen, is dit nog steeds veel minder dan 0,1% van onze bevolking (Zie de statistieken). Er loopt dus veel meer gespuis door de bossen dan alleen wij.

 

In dit geval gaat het bovendien om een aantal studenten die voor een project een filmpje willen maken. Een filmpje dat bijna nergens en door niemand wordt gezien. Het verwijt wordt gemaakt dat de topicstarter niet alle reacties leest, datzelfde geldt m.i. voor sommige posters in dit draadje (ehm, waaronder mijzelf).

 

Maar goed, mijn menig. Ik hoop dat ze iemand vinden voor de hulp en anders is het wellicht inderdaad voor hun ook leuk om e.e.a. zelf uit te zoeken aan de hand van een gehuurde GPS.

 

Ik ben het trouwens niet helemaal met kruimel eens voor wat betreft het feit dat niet iedereen het kan. Ik denk namelijk dat iedereen (nou ja, bijna iedereen dan) het wel kan. Je moet het alleen willen en er tijd in willen stoppen anders is het wellicht voor die persoon niet de goede hobby.

 

Mijn mening dus.

 

Edit: Wat ik eigenlijk wil zeggen is, we moeten niet direct iemand de grond in boren met info over wat allemaal zeker niet te doen en wat we niet willen, maar iets meer tips geven over hoe wij het graag zien. Dat zou zomaar meer effect kunnen hebben.

 

Jan

bewerkt door Team Gelaen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Na dit lijntje doorgelezen te hebben vind ik het jammer dat er in eerste instantie zo negatief gereageerd wordt!

Wat is er nu zo slecht om iemand die geinteresseerd is in Geocachen gewoon met een beetje respect te woord te staan?

Ik vind het persoonlijk jammer. In mijn optiek word mede door dit soort dingen Geocachen ook negatief belicht!

 

Het is een geweldige hobby en ik geniet ervan als ik door een bos loop op een mooie dag op een mooi nieuw plekje ergens in de wereld.

En zoals al eerder geschreven als 0,1% van de Nederlanders een geocacher is dan zie ik voorlopig nog geen grote problemen.

 

Of moet ik me als relatief nieuwe cacher ook schuldig gaan voelen doordat ik blijkbaar de hobby van een groep oudere cacher (en dan heb ik het niet over leeftijd) aan het verpesten ben?

 

Ik kom misschien wat defensief over maar ik moest dit even kwijt.

 

Op vele mooie cache routes :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Edit: Wat ik eigenlijk wil zeggen is, we moeten niet direct iemand de grond in boren met info over wat allemaal zeker niet te doen en wat we niet willen, maar iets meer tips geven over hoe wij het graag zien. Dat zou zomaar meer effect kunnen hebben.

Jan

 

Helemaal mee eens!

Heb je er meer dan twee maanden over moeten denken of je het er mee eens bent of niet :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...