Jurgen & Co Geplaatst 6 mei 2007 Share Geplaatst 6 mei 2007 Voor de gene die gek is op stats in de Handtekening. Kijk dan hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ds-polleke Geplaatst 6 mei 2007 Share Geplaatst 6 mei 2007 Voor de gene die gek is op stats in de Handtekening. Kijk dan hier. Leuk die duitsers.. lekker actief ook.. Ik wist niet dat er een "echte" ranking was... fijn om te weten dat ik op plaats 605 sta van Nederland en op plaats 21 duizend nog een berg in de wereld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BBosman Geplaatst 6 mei 2007 Share Geplaatst 6 mei 2007 Het is een leuke aanvulling op het standaard profiel plaatje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LTeunis Geplaatst 6 mei 2007 Share Geplaatst 6 mei 2007 Deze stats worden alleen niet a la minute up to date gehouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jurgen & Co Geplaatst 6 mei 2007 Auteur Share Geplaatst 6 mei 2007 Duurt ongeveer twee dagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delta123 Geplaatst 6 mei 2007 Share Geplaatst 6 mei 2007 Geinig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheFamily Geplaatst 6 mei 2007 Share Geplaatst 6 mei 2007 gelijk ook deze stats erbij gezet. Bedankt voor het linkje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lepman Geplaatst 6 mei 2007 Share Geplaatst 6 mei 2007 Deze is inderdaad wel leuk. Op welke dagen wordt de update gedaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
team simpson Geplaatst 6 mei 2007 Share Geplaatst 6 mei 2007 Leuk gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sambalbai Geplaatst 6 mei 2007 Share Geplaatst 6 mei 2007 Helaas alleen voor cachers met >200 caches op hun naam. Dat wordt nog even sparen voor mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Comte Geplaatst 6 mei 2007 Share Geplaatst 6 mei 2007 Helaas alleen voor cachers met >200 caches op hun naam. Dat wordt nog even sparen voor mij Ah, dan ben ik al bijna op de helft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
loosers Geplaatst 6 mei 2007 Share Geplaatst 6 mei 2007 Grappig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goedweerloper Geplaatst 6 mei 2007 Share Geplaatst 6 mei 2007 Het loopt inderdaad wat achter, maar het is wel leuk om te zien. Komt volgens mij van cacherstats. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Scorpios Geplaatst 8 mei 2007 Share Geplaatst 8 mei 2007 Het loopt inderdaad wat achter, maar het is wel leuk om te zien. Komt volgens mij van cacherstats. Ik ben niet goed in html dus ik begrijp niet waarom ik een foutmelding krijg dat image niet toegestaan is. Wie helpt me? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Butterflies Geplaatst 8 mei 2007 Share Geplaatst 8 mei 2007 ik krijg ook een foutmelding iets van dat een dynamische afbeelding niet is toegestaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden