Spring naar bijdragen

Nieuwe stats in Handtekening.


Aanbevolen berichten

ik krijg ook een foutmelding :no: iets van dat een dynamische afbeelding niet is toegestaan ;)

Je moet eerst 200 caches vinden voordat je deze banner in je handtekening mag zetten, en volgens gc.com zitten jullie daar nog niet op

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

ik krijg ook een foutmelding :cool2: iets van dat een dynamische afbeelding niet is toegestaan :rolleyes:

Je moet eerst 200 caches vinden voordat je deze banner in je handtekening mag zetten, en volgens gc.com zitten jullie daar nog niet op

 

ik heb er wel meer dan 200 dus opnieuw de vraag, waarom krijg ik die melding over img niet te gebruiken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik krijg ook een foutmelding :cool2: iets van dat een dynamische afbeelding niet is toegestaan :rolleyes:

Je moet eerst 200 caches vinden voordat je deze banner in je handtekening mag zetten, en volgens gc.com zitten jullie daar nog niet op

 

ik heb er wel meer dan 200 dus opnieuw de vraag, waarom krijg ik die melding over img niet te gebruiken?

 

Dat probleem had ik ook, de oplossing is om de bovenste link te gebruiken en niet degene waarvan ze zeggen dat die in forums werkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

gelijk ook deze stats erbij gezet.

Bedankt voor het linkje

 

Dan wel graag naast elkaar en niet onder elkaar. Een handtekening mag 4 regels zijn en trouwens, eigenlijk maar 2 banners bevatten

 

 

Als het aantal gaat groeien zoals nu gaan we de ruimte voor een handtekening verkleinen naar echt maar 4 regels tekst of 2 kleine banners als de statsbar van gc.com

Link naar opmerking
Deel via andere websites

gelijk ook deze stats erbij gezet.

Bedankt voor het linkje

 

Dan wel graag naast elkaar en niet onder elkaar. Een handtekening mag 4 regels zijn en trouwens, eigenlijk maar 2 banners bevatten

 

ja HELP mijn handtekening vertikt het om wijzigingen aan te nemen. Er zit iets verkeerd en ik krijg het er niet uit. Want dit vind ik zelf ook niet zo fraai, al die reclame

 

Nelleke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

gelijk ook deze stats erbij gezet.

Bedankt voor het linkje

 

Dan wel graag naast elkaar en niet onder elkaar. Een handtekening mag 4 regels zijn en trouwens, eigenlijk maar 2 banners bevatten

 

ja HELP mijn handtekening vertikt het om wijzigingen aan te nemen. Er zit iets verkeerd en ik krijg het er niet uit. Want dit vind ik zelf ook niet zo fraai, al die reclame

 

Nelleke

Alles verwijderen en opnieuw de .com bar er weer inzetten (denk ik). Of kruimel doet het voor je

Link naar opmerking
Deel via andere websites

statsbar van .com staat er nu alleen nog. De statsbar van drunners.de was in ieder geval niet compleet.

 

Lui, graag de handtekening ruimte niet groter dan 4 regels of 2 banners ter grootte van de statsbar van gc.com. Dit kost teveel ruimte en vervuilt de forumpagina optimaal. Je blijft straks scrollen terwijl er niets anders meer te lezen valt dan allerlei statsbars en banners ter meerdere glorie van jezelf. Zorg dat je geen Pauw wordt met al dat gepronk en zelfverheerlijking.

 

 

Zie de forumregels:

 

 

 

Regel 15: Gebruik handtekeningen / onderschrift

Om het uit de pan rijzen van handtekeningen / onderschriften tegen te gaan staan we maximaal 4 regels tekst toe van normale grootte, met een maximale totaal lengte van 200 tekens. Een plaatje in je handtekening mag niet groter zijn dan 200 bij 50 pixels. Meer dan twee plaatjes in je handtekening / onderschrift plaatsen is niet toegestaan. Plaatjes niet onder elkaar maar naast elkaar plaatsen. E.e.a. om de pagina hoogte binnen de perken te houden.

De handtekening / onderschrift mag geen reclame bevatten, een commerciële website promoten of geluiden bevatten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eigenlijk wel gek het verschil in ranking. Volgens gc.nl sta ik op nr 160, en volgens Drunners op 198. Ik kan me niet voorstellen dat het niet meetellen van 5 eigen caches voor een verschil van 38 plaatsen zorgt.

 

Ik denk dat het wel of niet meetellen van buitenlandse caches het verschil maakt.

Bij geocaching.nl tellen ze alleen de Nederlandse caches.

DRunners baseert zich op cacherstats, en daar tellen ze alle caches.

Als je bij geocaching.nl hoger staat dan vind je relatief meer Nederlandse caches dan het gemiddelde. Bij mij is het net andersom, door een flink aantal founds in Belgie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eigenlijk wel gek het verschil in ranking. Volgens gc.nl sta ik op nr 160, en volgens Drunners op 198. Ik kan me niet voorstellen dat het niet meetellen van 5 eigen caches voor een verschil van 38 plaatsen zorgt.

 

Ik denk dat het wel of niet meetellen van buitenlandse caches het verschil maakt.

Bij geocaching.nl tellen ze alleen de Nederlandse caches.

 

Volgens mij tellen caches in het buitenland ook mee, als je maar een bepaald percentage nederlandse caches hebt (ik dacht zo uit m'n hoofd 50%).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...