Spring naar bijdragen

Lange wandeling Weldaad


mgr

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik zal zsm ff een moderner bestandje aan de downloadbare ZIP toevoegen.

 

Waarom dan niet de cachepagina een beetje moderniseren/updaten? Als je de waypoints en de daarbijbehorende coördinaten invoert onder de additional waypoints, dan zijn ze, net als de coördinaten bovenaan de cachepagina, met een klik te downloaden. Dit is sinds mei 2006 zelfs een verplichting voor nieuwe caches. Het zou leuk zijn als de cache-eigenaren van de oudere caches dit ook zouden doen.

Het risico dat een nieuwe cache te dicht in de buurt komt te liggen is zo goed als nihiel als deze punten ingevoerd zijn. Eindcoördinaat kan op invisible (alleen zichtbaar voor eigenaar en admin van .com)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zondag 13 mei ga ik weer eens wat noodzakelijk onderhoud plegen aan mijn geocache Weldaad. Mochten er die-hard teams zijn die het leuk vinden om mee te lopen met garantie op het vinden van de cache :) dan kan dat natuurlijk! Dergelijke actie is in 2005 ook al eens uitgevoerd.
Is er al een aanvangstijd gepland?

Zo om 07.00 is wel lekker, want dan zie je de hele natuur tot leven komen.

bewerkt door JandeBeHanger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

(...)

Waarom dan niet de cachepagina een beetje moderniseren/updaten? Als je de waypoints(...)

 

Oew, ik zou dat ook niet uitsluiten. Ik was nog niet op de hoogte van deze mogelijkheid. Zodra ik wat meer tijd heb zal ik er weer eens induiken.

 

Gr.M.

bewerkt door mgr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

(...)

Je hebt de waypoints nodig, en die staan voor MapSource in een rte-bestand.

Ik krijg dat niet geladen.

(...)

 

Nieuwe formaten inmiddels toegevoegd aan routebestand.

Gr.M.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

De volgende teams hebben in principe belangstelling:

 

Pentagram

KarelKraak

TuuronTour

Surdo + moeder

Mr. John

BBosman

JandeBehanger

 

Vorige keer zijn we om 10:00u begonnen. Dat was in de winter, waardoor de dag sowieso wat later begint. Wat mij betreft starten we ditmaal eerder, maar voor de teams die van verre moeten komen moeten we het wel leefbaar houden.

 

Voorstel is om ditmaal om 09:00u van start te gaan. Als dit voor iemand niet haalbaar is hoor ik het wel.

 

Gr.M.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...