Spring naar bijdragen

Lange wandeling Weldaad


mgr

Aanbevolen berichten

Zondag 13 mei ga ik weer eens wat noodzakelijk onderhoud plegen aan mijn geocache Weldaad. Mochten er die-hard teams zijn die het leuk vinden om mee te lopen met garantie op het vinden van de cache :) dan kan dat natuurlijk! Dergelijke actie is in 2005 ook al eens uitgevoerd.

 

Ik hoor het wel :oops:

 

Groetjes,

M.

bewerkt door mgr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Flauw hè?

 

Maar als er 13 mei bedoeld wordt dan kan het zo maar zijn, dat er hier inderdaad belangstelling is. Staat namelijk al lang op het verlanglijstje en zo te zien in de gauwigheid zijn er nog geen afspraken.

 

Even met de rest kortsluiten en we komen er op terug.

 

Spirit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar hebben wij ook wel oren naar :oops:

 

We kunnen het nog niet met zekerheid zeggen, maar ga er maar vanuit dat we meegaan.

Is hondjes meenemen geen probleem?

 

Een klein stukje van de route mag eigenlijk niet met hondjes. Maar dat stukje is gemakkelijk af te snijden(!) over een brede zandweg, of wat dan ook. Het tussenliggende antwoord zul je wel kunnen spieken van de rest van de groep misschien :).

 

Groetjes,

M.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar hebben wij ook wel oren naar :oops:

 

We kunnen het nog niet met zekerheid zeggen, maar ga er maar vanuit dat we meegaan.

Is hondjes meenemen geen probleem?

 

Een klein stukje van de route mag eigenlijk niet met hondjes. Maar dat stukje is gemakkelijk af te snijden(!) over een brede zandweg, of wat dan ook. Het tussenliggende antwoord zul je wel kunnen spieken van de rest van de groep misschien :dribble:.

 

Groetjes,

M.

 

Volgens mij hebben we in 2005 dit stukje gewoon gelopen. Toen was Zathras and his dog mee en gaf het geen probleem.

En dat zal met de hondjes van Karel Kraak toch ook wel gaan, die zijn zo lief :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als de avatar van Mgr aangeeft hoe deze cache gelopen moet worden zullen de meesten wel afhaken. :cry:

 

Je hebt de waypoints nodig, en die staan voor MapSource in een rte-bestand.

Ik krijg dat niet geladen.

Naar mijn weten wordt dit bestandstype al geruime tijd niet meer door MapSource ondersteund. Ik krijg in ieder geval een foutmelding dat dit geen geldig MapSourcebestand is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als de avatar van Mgr aangeeft hoe deze cache gelopen moet worden zullen de meesten wel afhaken. :cry:

 

Je hebt de waypoints nodig, en die staan voor MapSource in een rte-bestand.

Ik krijg dat niet geladen.

Naar mijn weten wordt dit bestandstype al geruime tijd niet meer door MapSource ondersteund. Ik krijg in ieder geval een foutmelding dat dit geen geldig MapSourcebestand is.

 

Wij als GPS-loze hunters spelen dit Mapsource probleem ff door aan onze secondanten. ;)

Ik zal zsm ff een moderner bestandje aan de downloadbare ZIP toevoegen.

 

Groetjes,

M.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

(...)

Volgens mij hebben we in 2005 dit stukje gewoon gelopen. Toen was Zathras and his dog mee en gaf het geen probleem.

En dat zal met de hondjes van Karel Kraak toch ook wel gaan, die zijn zo lief :cry:

 

Ja, dat was hier:

2afac2e3-08b5-491c-aa58-f6f8161dbc02.jpg

 

We zijn er toen inderdaad creatief mee omgegaan ;)

 

Gr.M.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mag ik dan mijn moeder meenemen, want het is dan moederdag :cry: .En is het vertrek dan weer om 10.00 uur want vanuit Eindhoven is het ongeveer 2 uur sturen. ;)

Moet nog wel even overleggen met moeder de vrouw want die is nogal gesteld op moederdag. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...