Spring naar bijdragen

Gemiddelde Leeftijd  

387 leden hebben gestemd

1. 1. Leeftijd

• 0 - 10 jaar
      2
    • 10 - 20 jaar
      9
    • 20 - 30 jaar
      66
    • 30 - 40 jaar
      121
    • 40 - 50 jaar
      112
    • 50 - 60 jaar
      65
    • 60 - 70 jaar
      10
    • 70+
      2

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Geplaatst

Oudste MRmcb'er is 42 lentes jong. Soms wordt er gecached met de vrouw van 36, maar vaker gaan de kids mee. Die zijn 10, 9 en bijna 7.

Greetz,

team MRmcb

Geplaatst

Hmm, ik hou er een eigen leeftijdstelling op na. In die telling word ik binnenkort 29. in de 'echte mensen'-telling ben ik net de dertig gepasserd. Moeilijk met invullen dus. Ik ga maar voor de 29.

Geplaatst
Hmm, ik hou er een eigen leeftijdstelling op na.

Hahaha, in mijn telling ben ik al heeeeel lang 19! :lol1:

Ik voel me ervoor 19 erna 91

:lol1::eek:

Geplaatst

Let wel, deze poll is maar van zeer tijdelijke aard. Een jaar verder en er klopt geen hol meer van.

Leedtijd wordt er gevraagd. Is dat de tijd dat ik lijd aan geocaching? Dan is het 5 jaar. Bij deze dus gekozen voor 5 jaar.

Geplaatst
Hmm, ik hou er een eigen leeftijdstelling op na. In die telling word ik binnenkort 29. in de 'echte mensen'-telling ben ik net de dertig gepasserd. Moeilijk met invullen dus. Ik ga maar voor de 29.

do you care to explain ?

Geplaatst
Let wel, deze poll is maar van zeer tijdelijke aard. Een jaar verder en er klopt geen hol meer van.

Leedtijd wordt er gevraagd. Is dat de tijd dat ik lijd aan geocaching? Dan is het 5 jaar. Bij deze dus gekozen voor 5 jaar.

Komt toch gauw een nulletje achter :lol1: .

Geplaatst (bewerkt)

waarom post jij trouwens 2 keer :eek: geheugenverlies door de leeftijd ? :P

ik 33 in juli 34 trouwens. maar voel me soms net 18 :lol1: (geestelijk) lichamelijk soms 70 :lol1:

bewerkt door gpscaching.nl

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...