Spring naar bijdragen

Leeftijd van Cacher's


GlennD

Gemiddelde Leeftijd  

387 leden hebben gestemd

  1. 1. Leeftijd

    • 0 - 10 jaar
      2
    • 10 - 20 jaar
      9
    • 20 - 30 jaar
      66
    • 30 - 40 jaar
      121
    • 40 - 50 jaar
      112
    • 50 - 60 jaar
      65
    • 60 - 70 jaar
      10
    • 70+
      2


Aanbevolen berichten

Let wel, deze poll is maar van zeer tijdelijke aard. Een jaar verder en er klopt geen hol meer van.

 

Leedtijd wordt er gevraagd. Is dat de tijd dat ik lijd aan geocaching? Dan is het 5 jaar. Bij deze dus gekozen voor 5 jaar.

Komt toch gauw een nulletje achter ;) .

 

Nope, leedtijd is de tijd dat ik lijd aan geocachen en dat is in 2007 5 jaar :)

 

Mijn leeftijd is privé en dus onbelangrijk. :thumbup:

 

Trouwens, mijn eerste cache heb ik 44 jaar geleden verstopt in de gemeente Odoorn, in de buurt van de uitkijktoren op Poolshoogte. De cache is, bij gebrek aan een GPS in die tijd, nooit meer teruggevonden. Ik zou de goodies die ik daarin gestopt heb, nog wel eens terug willen zien. Daar zaten de eerste coins in, toen nog niet trackable omdat de lui van geocaching.com nog niet geboren waren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Let wel, deze poll is maar van zeer tijdelijke aard. Een jaar verder en er klopt geen hol meer van.

 

Leedtijd wordt er gevraagd. Is dat de tijd dat ik lijd aan geocaching? Dan is het 5 jaar. Bij deze dus gekozen voor 5 jaar.

Komt toch gauw een nulletje achter :P .

 

Nope, leedtijd is de tijd dat ik lijd aan geocachen en dat is in 2007 5 jaar ;)

 

Mijn leeftijd is privé en dus onbelangrijk. :)

 

Trouwens, mijn eerste cache heb ik 44 jaar geleden verstopt in de gemeente Odoorn, in de buurt van de uitkijktoren op Poolshoogte. De cache is, bij gebrek aan een GPS in die tijd, nooit meer teruggevonden. Ik zou de goodies die ik daarin gestopt heb, nog wel eens terug willen zien. Daar zaten de eerste coins in, toen nog niet trackable omdat de lui van geocaching.com nog niet geboren waren.

 

 

haal die cache dan maar uit het archief......dan ga ik vannacht om 3 uur wel ff zoeken...... :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Let wel, deze poll is maar van zeer tijdelijke aard. Een jaar verder en er klopt geen hol meer van.

 

Leedtijd wordt er gevraagd. Is dat de tijd dat ik lijd aan geocaching? Dan is het 5 jaar. Bij deze dus gekozen voor 5 jaar.

Komt toch gauw een nulletje achter ;) .

 

Nope, leedtijd is de tijd dat ik lijd aan geocachen en dat is in 2007 5 jaar :)

 

Mijn leeftijd is privé en dus onbelangrijk. :thumbup:

 

Trouwens, mijn eerste cache heb ik 44 jaar geleden verstopt in de gemeente Odoorn, in de buurt van de uitkijktoren op Poolshoogte. De cache is, bij gebrek aan een GPS in die tijd, nooit meer teruggevonden. Ik zou de goodies die ik daarin gestopt heb, nog wel eens terug willen zien. Daar zaten de eerste coins in, toen nog niet trackable omdat de lui van geocaching.com nog niet geboren waren.

Maar Kruimel..is dat niet een virtuele cache die koren op de molen van de mystici is. Ik denk dat er genoeg cachers zijn wiens logica voor sommigen enigmatisch dan wel mystiek is. Nou en dat lijkt me een cache voor deze lieden.

 

De naam van de cache: De verloren jeugd van Kruimeldief

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...