FerryStreens&Fairyglitters Geplaatst 31 januari 2007 Share Geplaatst 31 januari 2007 Nederland heeft er een Platinum Earthcache Master bij. Gisteren viel de felbegeerde Platinum Earthcache Master pin op de deurmat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Papyrus Geplaatst 31 januari 2007 Share Geplaatst 31 januari 2007 Wat zijn jullie goed zeg. Proficiat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goedweerloper Geplaatst 31 januari 2007 Share Geplaatst 31 januari 2007 Platinum Dan heb je wel een hele hoop earthcaches bezocht en zelf gemaakt zeker! Hartelijk gefeliciteerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cachorganic Geplaatst 31 januari 2007 Share Geplaatst 31 januari 2007 gefeliciteerd. waar kan je nou nog voor gaan.... alle mastertitels heb je nu binnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
@rend Geplaatst 31 januari 2007 Share Geplaatst 31 januari 2007 Ferry, gefeliciteerd. En nu . Ik ben nu op weg naar goud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
madman Geplaatst 1 februari 2007 Share Geplaatst 1 februari 2007 (bewerkt) Nederland heeft er een Platinum Earthcache Master bij. Gisteren viel de felbegeerde Platinum Earthcache Master pin op de deurmat. Ik denk zelfs de enige Platinum Earthcache Master tot nu toe!!! Ferry, gefeliciteerd. En nu . Ik ben nu op weg naar goud. Dat wordt dan de 3e gouden earthcache master! gefeliciteerd. waar kan je nou nog voor gaan.... alle mastertitels heb je nu binnen. Je valt inderdaad in een zwart gat. Het idee voor een officieuze Diamand titel ligt er al ;-) 1 februari 2007 bewerkt door madman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheFalcon Geplaatst 1 februari 2007 Share Geplaatst 1 februari 2007 Mooi zeg . Maar, heeft platinum geen gekleurd wereldbolletje meer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cachorganic Geplaatst 1 februari 2007 Share Geplaatst 1 februari 2007 Maar, heeft platinum geen gekleurd wereldbolletje meer? dan lijkt hij te veel op de zilveren pin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Gelaen Geplaatst 1 februari 2007 Share Geplaatst 1 februari 2007 Maar, heeft platinum geen gekleurd wereldbolletje meer? dan lijkt hij te veel op de zilveren pin Nog erger, de zilveren ziet er daardoor mooier uit. (vind ik) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Dutch Collies Geplaatst 1 februari 2007 Share Geplaatst 1 februari 2007 Gefeliciteerd namens het gehele team met jullie vermelding. Wie volgt? Gr.Marcel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
madman Geplaatst 2 februari 2007 Share Geplaatst 2 februari 2007 Wie volgt? Ik doe mijn best ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FerryStreens&Fairyglitters Geplaatst 24 februari 2007 Auteur Share Geplaatst 24 februari 2007 Deze week weer een envelop ontvangen van de GSA uit de USA. Als bedankje voor onze medewerking aan het Earthcache Masters programma. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
apiedi@k Geplaatst 14 maart 2007 Share Geplaatst 14 maart 2007 (bewerkt) Platinum!, nee, dat is voor mij nog ver weg. Maar vandaag was er het begin, de bronse pin werd door de post bezorgd. Ziet er mooi uit! 14 maart 2007 bewerkt door apiedi@k Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
madman Geplaatst 24 augustus 2007 Share Geplaatst 24 augustus 2007 (bewerkt) Na afgelopen week goedkeuring gekregen te hebben bij een FOUND op een Earthcache in Oostenrijk zijn wij nu (ik denk als 2e van Nederland) officieel ... PLATINUM EARTHCACHE MASTER Wie volgt ... ? Zodra de officieele papieren binnen zijn zal ik een foto plaatsen! 24 augustus 2007 bewerkt door madman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ET4FR & CO Geplaatst 24 augustus 2007 Share Geplaatst 24 augustus 2007 Beide gefeliciteerd, zover ben ik nog lang niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden