Spring naar bijdragen

Afscheid van Het Aards paradijs


LV-426

Aanbevolen berichten

AFSCHEID van “HET AARDS PARADIJS”

 

Zaterdag 17 maart vanaf 17u30

4deAvondevent van Woudlopers-Wulfke en LV-426

 

Met in de hoofdrol ADAM en EVA

U mag tijdens het event 3x raden wie de rol van SERPENT kreeg toebedeeld.

 

Lees het “Oude Testament” en u verdient zeker de “rijstpap met het gouden lepeltje”

 

Het event op zich is GRATIS, u dient enkel

Sinte Pieter van de maasvallei 1,5 € p.p. te betalen

Die mens werkt op zelfstandige basis.

In ruil krijgt u nog eenmaal de kans om dit “Paradijs” al cachend te bezoeken.

U zal hoekjes ontdekken die zelfs wij nog nooit bezocht hebben !!!

 

Men zegge het voort… men zegge het voort

 

We komen samen vanaf 16u30 op de volgende coördinaten: N50°59.511 E005° 40.633

Iedereen welkom (*)

Inschrijven via een Mail aan

 

Woudlopers@Scarlet.be

Wulfke@Scarlet.be

LV426@Scarlet.be

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Gast Team_Maju

Ruud4d en ik schrijven ons onder voorbehoud in.. mailtje is onderweg

 

maar wat ik hieruit begrijp is dat een van de leukste caches die ik heb gedaan gaat verdwijnen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En dat op St.Patricks Day? :blush:

Ben nog nooit op een event geweest, en dan zo vlak bij, en dan ook nog oa van LV-426....

Maar een avondevent is toch geen nachtevent, wat? Ik moet er over denken, ik moet op zondagmorgen om 7 uur bij een wandeling zijn...

Hoe lang kan ik nog twijfelen?

Greetz

Slán

Finbar.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Team_Maju
Niet twijfelen gewoon doen, ik kom ook. En 's morgens om 7:00 uur sta jij weer klaar voor de wandeling :cry:

 

Nee MaJu na afloop kom je in de hemel :) en dan is het aards paradijs niet meer relevant :thumbup:

 

:blush: Eh @rend... 3 keer bedevaart.... 3 keer aards paradijs... wil je zeggen dat er nog hoop is voor mij dan? :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

maar wat ik hieruit begrijp is dat een van de leukste caches die ik heb gedaan gaat verdwijnen?

 

 

Inderdaad na het event word deze zeer mooie cache definitie geklasseerd en dat is nog niet alles in totaal staan er zo kleine 40tal caches op punt van te verdwijnen , t’Spoorke was de eerste ( persoonlijk een van de mooiste in Belgie en ook zeer geapprecieerd door jullie hier in Nederland) maar ook Pandora’sBox enz ….

Reden : een hobby moet leuk blijven en hoe de zaken er nu aan toegaan hoeft het voor ons niet meer ( zelfde draadje loopt ook op het Belgische forum )

 

 

En wat het event betreft : het avondevent van de woudlopers heeft een reputatie van leuk en zwaar te zijn , dus dit jaar zullen alleen de wrakken overblijven ! :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou fijn :-( Daar gaan onze plannen om binnenkort Spoorke te doen en in de lente/zomer weer rchting Pandora te gaan.

 

het is daar wel vaak raak zeg. Lijkt het nu maar zo, of stoppen er daar in Belgie om de haverklap mensen omdat er allerlei problemen zijn? Gunt niemand in Belgie elkaar het licht in de ogen of zo? Of is daar wat anders onbegrjpelijks aan de hand?

Lees het Belgisch forum en stel daar de vraag als het je niet duidelijk is geworden. Hier hoort het niet thuis en anders krijg je dadelijk weer een dubbel draadje (hier en in België). Maar ik neem aan dat je dat wel doet als ervaren forumbezoeker :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rare jongens die Romeinen...euh zuiderburen :thumbup: Eerst een event en dan de stekker eruit trekken!

Jammer hoor.

Draadje op Belgisch forum geeft inderdaad ook niet veel prijs. Hoe kun je nu sympathie krijgen zonder uitleg van deze rigoreuze aanpak?

 

EDIT: OK, ik hou niet van stemmingmakerij, dus gelijk een mailtje gestuurd. Ik ben benieuwd naar deze rigoreuze aanpak.

bewerkt door Team Professor X
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...