Spring naar bijdragen

Nieuw in de Goodiesshop


Geoman

Aanbevolen berichten

Her en der duiken nu andere geocaching goodies op om te kopen.

Zo is er: deze met Traveller Tags.

En speciale labels om aan Travel Bugs te hangen zodat vinders snel snappen wat ze ermee aan moeten. Maar ja, in het Engels dus. Of dat nu hier bij ons iets help of op andere wijze nuttig is, ik weet het niet.

 

Is er belangstelling dan kan ik er wel eens achteraan gaan. :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Wij willen graag 2 paar van deze bestellen :yes:

 

2tb03.jpg

Travel Bug Instruction tags

Tired of losing Travel Bugs because some cachers don't know what to do with them? Try these supplement tags. They are the same size as the metal tags that you get from GC.com so they don't add a lot of bulk to the Bug, unlike home-made tags. They are laser engraved from exterior-grade plastic so they last!

 

Alvast bedankt :ph34r:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze wil ik ook wel prof:

 

 

Stretch Fleece Beanie:

 

geo2425c.jpg

 

En deze wil ik ook wel

 

Tech + Nature T-Shirt - Cardinal:

 

Maat moet wel minimaal 2XL zijn, liever 3XL

 

geo2424c.jpg

 

GRTZ

 

Kruimeldief :ph34r: My grandmother is over eighty and still doesn't need glasses. She drinks right out of the bottle.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En als we dan toch bezig zijn, dan ook nog maar deze. En natuurlijk ook in 2xl of 3 xl

 

Long Sleeve Serial # T-Shirt:

 

geo2287c.jpg

 

 

En als je toch eenmaal aan het bestellen bent voor me, neem dan ook ff nog deze erbij mee, alhoewel ik begrepen heb dat ze er bij Groundspeak ook niet tegen kunnen leveren. Maar zoals je weet. Ik kan wachten.

 

Pocket Kit:

 

 

geo2188c.jpg

 

GRTZ

 

Kruimeldief :ph34r:And always remember the last words of my grandfather, who said, "Shit! A truck!"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En dan doe ook nog maar deze, ook leuk om als goodie in een gevonden cache achter te laten:

 

Tri-Light Keychain

 

geo2410c.jpg

 

En vooruit, deze heb je al binnen, maar doe die ook maar en dan heb ik gloof ik alle goodies die er zijn :yes:

 

Compass Keychain

 

GEO2082bb.gif

 

Anders bestelde ik het allemaal zelf wel vanuit Amerika, maar ze leveren nu eenmaal niet aan particulieren en.... de meerprijs is toch voor .nl?

 

 

GRTZ

 

Kruimeldief :ph34r: You can pick your friends and you can pick your nose, but you can't pick your friends nose.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En dan doe ook nog maar deze, ook leuk om als goodie in een gevonden cache achter te laten:

 

Tri-Light Keychain

 

geo2410c.jpg

 

En vooruit, deze heb je al binnen, maar doe die ook maar en dan heb ik gloof ik alle goodies die er zijn ;)

 

Compass Keychain

 

GEO2082bb.gif

 

Anders bestelde ik het allemaal zelf wel vanuit Amerika, maar ze leveren nu eenmaal niet aan particulieren en.... de meerprijs is toch voor .nl?

 

 

GRTZ

 

Kruimeldief ;) You can pick your friends and you can pick your nose, but you can't pick your friends nose.

WOOOOW BIGSPENDER

VOLGENS MIJ HEB JIJ GELD OVER

:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat stipte ik ook al aan: twijfel of een Engelstalige tekst voor veel mensen verhelderend werkt of niet. Dus een extra additional tag in het nederlands bij de Engelstalige additional tag naast de gewone USA Travelbugtag zou denkbaar zijn.

Of een veeltalige EU-tag laten maken?

Maar dan is een uitklapbare geplastificeerde 'harmonica'-vorm misschien iets beter. Dat doet men soms ook voor veeltalige '1 bladzijde per taal'-handleidingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

WOOOOW BIGSPENDER

VOLGENS MIJ HEB JIJ GELD OVER

;)

Welnee joh, alleen maar een gat in de hand zo groot als de Sellinger Beetse ;)

 

Ik ben verslaafd aan hebbedingetjes :( en ik wen maar niet aan de euro, dus alles lijkt voor mij nog steeds goedkoop.

 

Maar.....ik kan me vergissen hoor, niets menselijks is mij vreemd, maar heb jij niet iets met high in the sky te maken??? Ik heb volgens mij eens een emailadres van jou ergens gezien dat naar zoiets verwees. Over dure hobby's gesproken ;)

 

GRTZ

 

Kruimeldief ;)

God schiep de aarde, God schiep de lucht, het dier, het land,

en ook de plant,

maar Zijn grootste creatief evenement,

was het scheppen van de Drent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar dan is een uitklapbare geplastificeerde 'harmonica'-vorm misschien iets beter. Dat doet men soms ook voor veeltalige '1 bladzijde per taal'-handleidingen.

Ja, dat zijn van die dingen die als je ze weer wilt opvouwen je altijd zit te worstelen met de vouw. Deze zit altijd aan de verkeerde kant ;)

 

Maar huh, de foto's en de bestellingen die ik plaatste, allemaal naar aanleiding van jouw topic, zijn serieus hoor. Bestaat er een kans dat jij die dingen kunt leveren?

Het lukt mij namelijk niet. Ze bezorgen niet in Nederland en verwijzen naar de Engelse zustersite. Die hebben dat spul weer niet.

Ik weet dat jullie iets duurder zijn dan de Amerikanen, maar het verschil is toch weer voor .nl. Zo sponsor ik en krijg er wat voor terug en dat is voor ons Nederlanders belangrijk.

De compas Keychain heb je al in je assortiment maar om nu de verzendkosten voor jou te verminderen mag je die best eerst ff vasthouden.

Natuurlijk kan ik ook online via de officiele weg bestellen, maar daar kan ik niet mijn verzoekjes kwijt. ;)

Ik heb trouwens nog een geocaching hat in de aanbieding. nooit gedragen ;)

Ik denk dat ik die maar eens in een nog te plaatsen cache van mij stop voor de eerste vinder.....

 

GRTZ

 

Kruimeldief :(Ik voel me net een motormaaier:

moeilijk op gang te krijgen, verspreidt nare luchtjes en het grootste deel van de tijd werk ik niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

WOOOOW BIGSPENDER

VOLGENS MIJ HEB JIJ GELD OVER

;)

Welnee joh, alleen maar een gat in de hand zo groot als de Sellinger Beetse ;)

 

Ik ben verslaafd aan hebbedingetjes :( en ik wen maar niet aan de euro, dus alles lijkt voor mij nog steeds goedkoop.

 

Maar.....ik kan me vergissen hoor, niets menselijks is mij vreemd, maar heb jij niet iets met high in the sky te maken??? Ik heb volgens mij eens een emailadres van jou ergens gezien dat naar zoiets verwees. Over dure hobby's gesproken ;)

 

GRTZ

 

Kruimeldief ;)

God schiep de aarde, God schiep de lucht, het dier, het land,

en ook de plant,

maar Zijn grootste creatief evenement,

was het scheppen van de Drent.

Hoezo Hobby?

Ik verdien er m`n brood mee ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoezo Hobby?

Ik verdien er m`n brood mee  :D

Dan heb ik het dus toch goed :D

Nah, zal wel als een hobby begonnen zijn. Je brood ermee verdienen is natuurlijk perfect. Ik zou voor geen geld met je meegaan.

We moeten maar eens afspreken voor de KralenFee. Ik heb haar ooit eens een zogenaamd tegoedbon gegeven voor een vlucht en het is er nog nooit van gekomen. Volgens mij staat de belofte al 10 jaar.

 

Hmm, is het niet iets voor een cache? Alles wat hoger is dan een keukentrap begin ik niet aan, dus aan mij heb je niets...

 

Dan ben ik verleden week bij jou huis langsgekomen. Heb je niet toevallig 2 halve zolen in een reliant gezien?

 

GRTZ

 

Kruimeldief :yes: Beter één Bin Laden in de hand, dan tien vrienden van hem in de lucht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je het huis met loods bij de afrit van de N366 bedoelt. Daar zit ons bedrijf inderdaad.

Ik heb al eens geprobeerd om van een ballon een Mystery cache te maken.

Maar dit mocht helaas niet meer omdat het een bewegend object is.

 

Ik heb ook nog wel een ander idee, maar ik weet niet of dit wel mag.

Op een ballonevenement een eendaagse cache aanmelden die bij de mand van onze ballon gelogt kan worden (d.m.v. hints dan naar de juiste mand sturen)

 

Misschien weet jij of dit mag?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...