Spring naar bijdragen

Nieuw in de Goodiesshop


Geoman

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Waarom plan ik nou altijd andere dingen op dagen dat er leukere dingen te doen zijn ;)

Ik zou best graag naar het event gaan maar ik kan helaas niet omdat ik dus iets anders geplanned heb :rolleyes:

Maar Ja er zullen er hoppenlijk nog wel meer komen.

 

Veel plezier iedereen op het event de volgende keer probeer ik en mijn team erbij te zijn

 

Corvus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarschijnlijk gaat er maandag om 1 uur middag een bestelling richting USA.

Wil men goodies hebben die wij hier niet verkopen op de website:

http://www.geocaching.nl/shop.htm

maar die wel in de USA goodiesshop staan zie:

http://shop.groundspeak.com/

dan raad ik iedereen aan op tijd een bestelling te doen bij onze nl-shop en in het vakje 'opmerkingen' het gewenste aan te geven. Ik zal prompt erop reageren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Na het voor de goodiesshop succesvolle Multi-event van vorige week zijn enkele artikelen tijdelijk uitverkocht.

 

Alle US Goodies zijn zeer waarschijnlijk binnen enkele dagen weer voorradig. Komen per koerier over de plas.

Iets langer moeten we wachten op de badges. De levertijd hiervan is 2 weken.

 

Het assortiment van de shop gaan we opnieuw flink uitbreiden. Veel vraag is er o.a. naar de zeer fraaie t-shirts. Deze en andere nieuwe Goodies komen z.s.m op de shop pagina te staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 10 months later...

geo5557c.jpg

 

Wat is dit nu weer? Het allernieuwste dat ze in de USA geocachingshop gaan verkopen. Een echte MICRO-cache van 52 x 20 mm van aluminium in de kleuren zwart, groen of blinkend, die waterdicht is met rubber afdichtring. Is dit een voorbeeld van wat de komende nano-techniek ons zal brengen?

Het is erg klein en zodoende vreselijk moeilijk te vinden! Echt iets voor de liefhebber.

Maar echt dingetjes in deze cache stoppen, dat element van onze cache hunt, gaat wel het raam uit. En ook een passend logboekje zal lastig te vinden zijn. Men zal als bezoeker in iedere geval hele kleine letterjes moeten kunnen schrijven. De vertrouwde rol telmachinepapier helpt hier ook niet verder (te breed, 6 cm).

Is er belangstelling ( onze prijs zal bij benadering zijn euro =USA prijs $ plus 50 %) dan kan ik er in de loop van de volgende maand wat bestellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

geo5557c.jpg

 

Wat is dit nu weer? Het allernieuwste dat ze in de USA geocachingshop gaan verkopen.

 

 

Leuk, en reeds jaren te koop in elke duikwinkel, dan krijg je er gelijk een setje O ringen in. Prijs 3 a 4,50 euro. Moest op een persluchtfles lijken.

Aleen dan zonder geocaching logo natuurlijk.

 

Groet, Locutus (die behalve geocacher een fanatiek sportduiker is :D )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...