Spring naar bijdragen

Nieuw in de Goodiesshop


Geoman

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

De goodiesshop (gc.nl) heeft het geprobeerd met shirts.

Maar:

1. er zijn vele soorten in vele maten. Gezien de prijs is 'een voorraad aanhouden' niet mogelijk en economisch zinnig.

2. tussen bestellen van een shirt (ik moet ze in de USA of elders halen) en ontvangen zitten 6 tot 8 weken.

3. veel shirts kwamen terug omdat ze te groot of te klein bleken.

4. erg veel shirts verdwenen in de post.

5. een shirt weegt gauw 200 gram a 5 cent per gram verzendkosten USA plus 20 % BTW erbij. Wie wil ze dan nog voor zo'n prijs hebben?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De goodiesshop (gc.nl) heeft het geprobeerd met shirts.

Maar:

1. er zijn vele soorten in vele maten. Gezien de prijs is 'een voorraad aanhouden' niet mogelijk en economisch zinnig.

2. tussen bestellen van een shirt (ik moet ze in de USA of elders halen) en ontvangen zitten 6 tot 8 weken.

3. veel shirts kwamen terug omdat ze te groot of te klein bleken.

4. erg veel shirts verdwenen in de post.

5. een shirt weegt gauw 200 gram a 5 cent per gram verzendkosten USA plus 20 % BTW erbij. Wie wil ze dan nog voor zo'n prijs hebben?

Is produktie hier in Nederland niet mogelijk, met afdracht van het beeldrecht van de plaatjes naar USA?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeker met een beeldrechtafdracht van een paar procenten zal het wel goed zitten.

We hebben voor de zelfgemaakte labels en badges een regeling dienovereenkomstig.

Er is naar gekeken wat de fabrikagemogelijkheden hier ten lande zijn.

 

Het is dan een kwestie van aantallen en opstartkosten.

Goede kwaliteit shirts, goede verf, die vasthoud maar niet verhardend werkt op de vezels, niet verschiet van kleur, wasbestendig is enz.

Het logo heeft veel kleuren Ga je ze laten screenen dan moeten er veel sjablonen gemaakt worden die niet geschik zijn voor later hergebruik.

Je zit ook met aantallen. Zeg min. 50 stuks in 4 maten is een voorraad van 200 shirtjes. Een wel erg goed gevulde linnenkast!

 

Er zijn doe-het-zelf setjes om je eigen shirt te bedrukken. Folie voor inkjet printers die je met een strijkijzer op het weefsel aanbrengt of zo iets staat mij bij.

 

Er zijn ook online winkels waar je een eigen logo kan aanlaten brengen. Maar dat heeft altijd restricties zoals: max 2 kleuren, min. 50 stuks.

https://www.t-shirtsonline.nl/cgi-bin/TOLst...n=link&link=men

http://www.etnshops.com/surinambazar/page3.html

http://www.t-company.nl/

http://www.getyourshirt.com/t-shirt_bedrukken.html

http://www.shirtdesign.nl/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het lijkt me wel leuk om wat rond te dreutelen in Drenthe. Maar het kratje van de goodiesshop is zwaar: dus ik ga vragen naar vervoer vanaf Leiden.
Vervoer vanaf station Assen kan wel geregeld worden

Er komen ook een aantal mensen uit het westen en midden van het land naar het event misschien dat de prof daar iets mee kan regelen.

 

Gr Twinlife :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Kruimeldief (die terug is van weggeweest)

Bij de USA bestelling kan ik dat zwarte geval voor je bijbestellen volgende week.

En de prijs: grofweg 1 1/2 maal dollar prijs minus een beetje. Ik moet gewicht weten: verzendkosten zijn 5 cent per gram.

En om je even wat stroop om de bek te smeren: ik heb hier voor je zo'n tri-light keychain ding liggen. 'Hebben'?

 

Mooi zo Lupardi, Bestel me dat zwarte ding maar en die tri-light keychain is gewoon voor mij. Stuur maar op die hap. Zoiets moet je nieet vragen maar gewoon sturen. Erbij vermelden dat ik het besteld heb. Ben toch zo goed als dement en geef je al snel gelijk.

Je weet mijn adres en vandaag bezorgd is vandaag betaald. Als het via de shoppagina moet dan zeg het maar.

Het gewicht van de Beanie is 48 gram dus 2,40 verzendkosten..

 

En je mag wat mij betreft lekker komen in Elp. Neem flink wat handel mee en de Drenthen weten er wel raad mee.

Zou er ook nog iemand komen met een aantal van die munitiekistjes? Ik heb wel belang bij een aantal van die dingen, mits de prijs normaal is natuurlijk :thumbup:

 

Dus Lupardi, die tri-light gooi je nu maar op de bus kan ik het al vast meenemen op vakantie.

Volgende week ben ik pleite.

 

GRTZ

 

Kruimeldief :beerchug: Klimaat verandering? Ze kunnen het weer van morgen nog niet eens goed voorspellen. Hoe kunnen ze dan weten wat voor een weer het is over 50 jaar?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou er ook nog iemand komen met een aantal van die munitiekistjes? Ik heb wel belang bij een aantal van die dingen, mits de prijs normaal is natuurlijk :beerchug:
Ik heb nog wel zo'n grote munitie kist voor je. van dat formaat wat Teco ook weleens gebruikt.

Och en anders rij je toch even naar die dump in Groningen, waar hier is over gesproken.

Daar hadden ze van de vette grote munitie kisten voor de geweldige prijs van maar liefst 1 euro.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach ja, dat is ook nog te doen, maar ik hoef niet van die joekels hoor, gewoon van die handzame leuke kistjes.

Ik heb er nu ook eentje liggen bij "De Schans", heulemaol verneit. Trouwens, die cache mag ook jij lopen. ;)

 

Hadden jullie het in dat draadje niet over al die munitieboxen in de kofferbak? Meende dat Twinlife dat was ;)

 

Maar, ach, als iemand ze meeneemt naar ons Drentsche event, dan kan ik dat ook waarderen.

 

Hoe is het met je dochter?

 

GRTZ

 

Kruimeldief :ph34r: Yesterday is history, tomorrow is a mistery, but today it is fine with me!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hadden jullie het in dat draadje niet over al die munitieboxen in de kofferbak? Meende dat Twinlife dat was ;)

 

Maar, ach, als iemand ze meeneemt naar ons Drentsche event, dan kan ik dat ook waarderen.

Ja dat was Twinlife die een kofferbak vol had met munitiekisten.

Maar als ik bij toeval nog in Groningen kom wil ik wel een aantal van die mooie

grote zwarte kisten voor jou meenemen hoor.

Jij zegt maar hoeveel en ik zal kijken wat ik kan doen,misschien kan ik ze zo wel

bij mij van de zolder afleveren heb nm nog een aantal liggen.

 

 

Gr Twinlife :ph34r:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja dat was Twinlife die een kofferbak vol had met munitiekisten.

Maar als ik bij toeval nog in Groningen kom wil ik wel een aantal van die mooie

grote zwarte kisten voor jou meenemen hoor.

Jij zegt maar hoeveel en ik zal kijken wat ik kan doen,misschien kan ik ze zo wel

bij mij van de zolder afleveren heb nm nog een aantal liggen.

 

 

Gr Twinlife  :ph34r:

Ik wil jou voorraad niet oppeuzelen Twinlife.

 

Maar, als je me een aantal wil meenemen als je via Groningen komt. De kleiner, niet de kleinste, ben ik ook wel gek op. Grotere moet ik wel kunnen verstoppen natuurlijk ;)

 

Maar och, ligt eraan hoe duur, anders toch altijd wel 5 stuks em anders ook wel meer.

 

GRTZ

 

Kruimeldief ;)Als ik reageer op een reactie, verwacht ik een reactie die mijn vorige reactie overtreft, zodat ik een overtreffende tegenreactie moet doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach ja, dat is ook nog te doen, maar ik hoef niet van die joekels hoor, gewoon van die handzame leuke kistjes.
Het zijn van die vette grote kisten, waar ze 30 mm granaten in staken.
Ik heb er nu ook eentje liggen bij "De Schans", heulemaol verneit. Trouwens, die cache mag ook jij lopen. :ph34r:
Wij zijn nog bezig met de caches rond Stadskanaal oa van Hgomsk.
Hoe is het met je dochter?
Ze heeft vrijdag een mislukte handstand gemaakt, kon ik gelijk om 17.00 na m'n werk met haar naar de chp en vervolgens naar het ziekenhuis. Nu de pijn na een dag over is krijgt ze alweer een grote mond. Enfin, het hemelvaart weekend gaat ze naar oma als C@rlos en JandeBehanger met vrouwen en kinders naar zuid holland gaan geocachen. We nemen mee: 1 Streetpilot, 2 Vista's en 1 Geko 201. En natuurlijk de pmr carambaijzers voor communicatie onderweg en voor de grotere afstand de gsm kwaakdozen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het zijn van die vette grote kisten, waar ze 30 mm granaten in staken.

Welja, er moet een cache in verstopt worden hoor, geen lijk. ;)

 

Wij zijn nog bezig met de caches rond Stadskanaal oa van Hgomsk.

 

Dan kom je nooit meer bij de Schans. HGOMSK legt er zoveel neer, daar kom je nooit meer weg.

 

Ze heeft vrijdag een mislukte handstand gemaakt, kon ik gelijk om 17.00 na m'n werk met haar naar de chp en vervolgens naar het ziekenhuis. Nu de pijn na een dag over is krijgt ze alweer een grote mond. Enfin, het hemelvaart weekend gaat ze naar oma als C@rlos en JandeBehanger met vrouwen en kinders naar zuid holland gaan geocachen. We nemen mee: 1 Streetpilot, 2 Vista's en 1 Geko 201. En natuurlijk de pmr carambaijzers voor communicatie onderweg en voor de grotere afstand de gsm kwaakdozen.

hehe, arm kind. En de sleutelbeen kaduuk, en haar GPS uitgeleend aan der broertje en niet mee cachen. De wereld is hard.

 

Hemelvaart, tja, dan mag ik weer werken. Enfin, volgende week gaan de Fee en ik er een paar dagen uit.

 

Beterschap aan je dochter van ome Kruimel

 

GRTZ

 

Kruimeldief :ph34r: Ik had een slechte opvoeding: ik zat op een school voor emotioneel gestoorde leraren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het zijn van die vette grote kisten, waar ze 30 mm granaten in staken.
Welja, er moet een cache in verstopt worden hoor, geen lijk. :ph34r:
whaoh, zo groot zij ze ook al weer niet, voor een lijk ben je denk 5 van die kisten nodig
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij zijn nog bezig met de caches rond Stadskanaal oa van Hgomsk.
Dan kom je nooit meer bij de Schans. HGOMSK legt er zoveel neer, daar kom je nooit meer weg.
We zijn er nu al 4 zondagavonden bezig geweest. Ik ben benieuwd wanneer het moment daar is dat Hgomsk meer caches geplaatst heeft dan gevonden.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...