Spring naar bijdragen

Nieuw in de Goodiesshop


Geoman

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Wel ja, was jij dat die daar zo zat te schransen?

Erg hé. We werden dan ook verzocht bij een tafeltje achterin apart te gaan zitten. Het is geen gezicht, zo'n Twinlife met pannenkoek. We hebben er foto's van proberen te maken, maar alle foto's zijn mislukt.

 

Ik kan overigens wel bevestigen dat die auto helemaal vol met kisten zat. En Kruimel moet erlangs gelopen zijn toen hij aan de cache begon. Hij stond namelijk langs de weg geparkeerd.

 

Hij was bij het eerste groepje dat ging lopen en ze waren dus niet het eerste bij de cache

Ik geloof dat Twinlife en z'n medelopers niet als eerste bij die cache eindigden omdat een stel niet nader genoemde locals vals speelden en de avond ervoor heel sneaky al de cache gekraakt hadden... :thumbdown:

 

tot cache,

team Wij Drie :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij was bij het eerste groepje dat ging lopen en ze waren dus niet het eerste bij de cache
Ik geloof dat Twinlife en z'n medelopers niet als eerste bij die cache eindigden omdat een stel niet nader genoemde locals vals speelden en de avond ervoor heel sneaky al de cache gekraakt hadden...
De cache is 's morgens pas geplaatst en de formule kwam pas zondagmorgen online. De cache is dus niet 's avonds ervoor gekraakt, toen lag de doos er niet :thumbdown:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is geen gezicht, zo'n Twinlife met pannenkoek. We hebben er foto's van proberen te maken, maar alle foto's zijn mislukt.

 

Paste die Twinlife niet eens op het aantal pixels van je toestel? Tjee, dacht dat ik een van de goedgevulde cachers was :lol1:

 

Ik kan overigens wel bevestigen dat die auto helemaal vol met kisten zat. En Kruimel moet erlangs gelopen zijn toen hij aan de cache begon. Hij stond namelijk langs de weg geparkeerd.

 

Dat zal best. Dat geloof ik graag. Ik kijk nooit bij anderen in de auto. Daar ben ik te verlegen voor. Stel je voor dat er een stelletje in zit te v**en. Dan weet ik me geen houding te geven.

 

Ik geloof dat Twinlife en z'n medelopers niet als eerste bij die cache eindigden omdat een stel niet nader genoemde locals vals speelden en de avond ervoor heel sneaky al de cache gekraakt hadden...

 

Hehehe kinnesinne. Nu heet het gekraakt, anders heet zoiets ontmaagd.

Als het trouwens aan mij had gelegen dan was dat door mij gebeurd. Ik zat zaterdagnacht om 03:00 voor de PC en zag ineens dat Teco de laatste gegevens van de cache online had gezet en dat de cache available is gemaakt. Dat was voor mij dus om 03:00.

Ik heb toen alles uitgeprint en de KralenFee wakker gemaakt en gevraagd of ze in was voor een geintje. Eerst begreep ze me verkeerd omdat ik haar om 03:00 wakker maakte :thumbup: Maar goed.... helaas wilde ze niet mee omdat ze het niet netjes vond tegenover "de rest".

Dus heb ik me laten wijsmaken dat ze gelijk had. Anders was het ding tegen een uur of 05:00 ontmaagd geweest en was ik gewoon ff gaan slapen om dan weer naar de plaats des onheils terug te gaan.

 

Had ik wel mooi die behanger en zijn broertje te kakken gezet hahahahaha.

 

Ik kwam de heren al tegen toen we op pad gingen en toen wist ik het al wel. Mijn vraag of de cache al ontmaagd was werd dan ook volmondig door die beide apen bevestigd. De vuile ratten :thumbdown:

 

GRTZ

 

Kruimeldief :crybaby: Man has his will,... but woman has her way.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Beste lezers,

 

het schijnt de natuur te zijn van de mens en de mogelijkheden van dit forum-systeem die in combinatie maken dat vele draadjes na enige tijd verzanden in off-topic gebabbel. Dat is duidelijk met dit draadje het geval. Ik zal daarom de moderator verzoeken om deze draad definitief te sluiten.

Ik zal een nieuw draadje beginnen met dezelfde titel. Dat is niet erg, want zeker alle zaken die maanden geleden aan het begin van dit draadje ter sprake kwamen zijn inmiddels oudbakken.

Dan als laatste off-topic: onze nieuwe website shop laat nog even op zich wachten. Laten we zeggen: vanwege patent-kwesties. Kijk maar naar dit voorbeeld:

webshop_small.jpg

Een uitleg van de nummertjes kan je vinden bij http://webshop.ffii.org

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...