Spring naar bijdragen

Nieuw in de Goodiesshop


Geoman

Aanbevolen berichten

Als je het huis met loods bij de afrit van de N366 bedoelt. Daar zit ons bedrijf inderdaad.

Ik heb al eens geprobeerd om van een ballon een Mystery cache te maken.

Maar dit mocht helaas niet meer omdat het een bewegend object is.

 

Ik heb ook nog wel een ander idee, maar ik weet niet of dit wel mag.

Op een ballonevenement een eendaagse cache aanmelden die bij de mand van onze ballon gelogt kan worden (d.m.v. hints dan naar de juiste mand sturen)

 

Misschien weet jij of dit mag?

 

Prof, als het mag, nog ff offtopic..

 

 

Hoppertje, Ik ben langs je huis of bedrijf gekomen toen we richting huis gingen na een paar caches te hebben gedaan, o.a. de Beetse.

 

Als je zekerheid wilt hebben voor wat de eendaagse cache betreft dan zou ik Hawkeyes eens een PB sturen. Dat is de Nederlandse Approver voor de caches.

 

Eigenlijk zou je het als een soort van evenement kunnen aanmelden, mits je geen commerciele bedoeling ermee hebt natuurlijk.

Dat vermoed ik ook niet omdat het onderwerp aangeroerd is door mij :D

 

Ik geloof dat de Team Bezemstelen, Chief Joseph en Megaheks, nogal moeite hebben moeten doen om de Suprisecache approved te krijgen.

 

Ben benieuwd hoe je het wilt gaan in- of aankleden. Het is wel weer eens iets anders.

 

GRTZ

 

Kruimeldief :yes: Springt een Belg in de lucht,... Springt-ie mis!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Dit is een poging om weer on-topic te gaan (van 6 berichten terug). :yes:

Ik hoop dat het lukt:

 

Ik zal nog even wachten met overal achteraan te gaan rennen tot ik wat meer reacties heb. Vele lezers komen slechts in het weekend op het forum.

Dus volgende week zal ik gaan informeren. Als 'firma' is vaak meer mogelijk dan voor een natuurlijke burger.

En wat betreft prijzen: die vliegen omhoog bij zware dingen: verzendkosten vanuit het buitenland zijn ongeveer 5 cent per gram (een Travel Bug weegt b.v. 17 gram) en binnen Nederland moet je al gauw denken aan 2 euro voor zaken > 200 gram. En dat alles zolang het maar geen belstuk wordt voor de postbode. Dan komt er nog een 3 euro bij zoals we laatst zagen met die 'geocaching' automobielnummerbordenranden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is een poging om weer on-topic te gaan (van 6 berichten terug).  :D

Ik hoop dat het lukt:

Het lukt je Prof :D

Ik zie morgen of vrijdag de bestelling wel in de bus. Als ik thuis ben dan heb je binnen 5 minuten het geld op je rekening. :yes:

 

GRTZ

 

Kruimeldief :D Wie geprezen wil worden kan niet beter doen dan doodgaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze wil ik ook wel prof:

 

 

Stretch Fleece Beanie:

 

geo2425c.jpg

 

En deze wil ik ook wel

 

Tech + Nature T-Shirt - Cardinal:

 

Maat moet wel minimaal 2XL zijn, liever 3XL

 

geo2424c.jpg

 

GRTZ

 

Kruimeldief :yes: My grandmother is over eighty and still doesn't need glasses. She drinks right out of the bottle.

Die muts komt me te laat. Het dooit al aardig. Dat T-shirt lijkt me wel (ik wou schrijven: dat T-shirt past me wel, maar ja, dat is maat afhankelijk). Kost dat? En heb je dat in NL?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien moet het draadje een andere naam krijgen: 'nieuws van de goodiesshop'.

 

Waarom, ik weet het niet (lente soms?) maar er is een stormloop op de kleine officieele geocache stickers. En niet alleen hier, ook in de USA , want daar zijn zowel de kleine als de grote stickers uitverkocht en kunnen de eerste weken niet geleverd worden. Wat dus in concreto inhoud voor ons: de komende maand blijven de kleine geocache stickers uitverkocht. Helaas. :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien moet het draadje een andere naam krijgen: 'nieuws van de goodiesshop'.

Waarom ook niet? Een vaste onderdeel op het forum.

 

Waarom, ik weet het niet (lente soms?) maar er is een stormloop op de kleine officieele geocache stickers.

Die zijn alleen geschikt voor microcaches :eek:

 

Wat dus in concreto inhoud voor ons: de komende maanden blijven de kleine geocache stickers uitverkocht. Helaas. :beerchug:

Sneu voor de microcacheplaatster. Straks wordt het een verzamelobject...... Laat ik er nog steeds 2hebben :D

 

Hoe zit het met de andere spullen die ik wel wil hebben?

 

GRTZ

 

Kruimeldief :cry: Als je schoonmoeder uitgaat...

moet je haar nog een keer aansteken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Zou het zin hebben om deze pet:

GPS Pathfinder® Pocket Antenna Cap

te gaan verkopen. De prijs ($20) is wel ex antenne!

Mij lijkt dat zeker de geocaching veiligheidscap (reflecterend) net zo bruikbaar is. Ook die is n.l. niet gevoerd met metaalfolie. Wat er gebeurt als die cap nat wordt: dat experiment moet eens een keer gedaan worden...

220x220_pocketcap.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Ook in Zweden (buiten de Euro-zone) is nu een geocaching shop aanwezig. De link is:

http://www.geoshop.se/WebShop/Index.php?La...anguage=LangEng

voor Engelstaligen.

Ze verkopen zo ongeveer wat wij hier ook verkopen plus nog wat meer zoals kleine magneetjes voor het vastzetten van micro-caches achter verkeerborden, aan vangrails e.d.

 

Ze gaan ook boeken over geocaching verkopen zoals

Geocaching: Hike and Seek with Your GPS

waarvan je een bespreking kan vinden bij

Geocacher University

Er zijn nog meer boeken in aantocht:

Idiot's guide to Geocaching

Geocaching for Dummies

 

Wat er voor zaken in deze twee nog uit te komen boeken staan? Waarschijnlijk dingen die je ook in het Handboek Scouting kan vinden zoals:

"How to create an unnatural rock pile" ( in Ned. hebben we geen rotsen)

"Techniques for placing sticks parallel to each other" (parallel, wat is dat?)

"Using markers" (zoals mijn gele bandjes!)

"night caching is dangerous?" (bang in het donker?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb je al eens eerder gevraagd of je de kleding die ik al eerder op foto heb laten zien, ook kunt leveren :eek:

 

De Beanie, kun je me die ook leveren voor € 13,70 ??

 

mossa.jpg

 

GRTZ

 

Kruimeldief :lol1:Het is aardig om belangrijk te zijn, maar belangrijker om aardig te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Kruimeldief (die terug is van weggeweest)

Bij de USA bestelling kan ik dat zwarte geval voor je bijbestellen volgende week.

En de prijs: grofweg 1 1/2 maal dollar prijs minus een beetje. Ik moet gewicht weten: verzendkosten zijn 5 cent per gram.

En om je even wat stroop om de bek te smeren: ik heb hier voor je zo'n tri-light keychain ding liggen. 'Hebben'?

 

@ anderen:

ik heb hier nog 2xzwart en 2xgroen hardstikke prijzige mini-containertjes liggen l

 

@Jan de BH

het lijkt me wel leuk om wat rond te dreutelen in Drenthe. Maar het kratje van de goodiesshop is zwaar: dus ik ga vragen naar vervoer vanaf Leiden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...