Spring naar bijdragen

Topokaarten


Peetee

Aanbevolen berichten

Met een IP ban zijn de mensen met een adsl verbinding de klos.

 

Nog meer off-topic.

 

Is niet waar er zijn diverse mogelijkheden om dat te ontlopen. :D

 

Misschien iets voor de modjes, draadje kan dicht.....ik meen te

weten dat Peetee voorzien is van Topo kaarten en doet zijn eigen

ervaringen nu op. ;)

 

 

Gr Twinlife :)

bewerkt door Twinlife
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

offtopic:

Het heeft geen zin om kopietjes of wat dan ook aan mij te vragen, die werken toch niet!

@ALL: En degene die illegale software vraagt of aanbiedt, dus ook kopietjes, kan tegen een ban op dit forum aanlopen.
:)

Een ban betekend dus dat je niet meer onder je naam kunt publiceren.

Met een IP ban zijn de mensen met een adsl verbinding de klos.

Degenen met een (at)home kabelverbinding trekken dan ff de stekker van kabelmodem uit het stopkontakt en hebben weer een ander IP adres, want (at)home heeft dynamische IP adressen.

Inbellers krijgen vrijwel altijd een nieuw IP adres als ze inbellen.

:D

 

Hoop niet dat ik nu de klos ben.

Maar door eerdere postings, over mijn reguliere software, ben ik al verschillende malen benaderd.

En dat wilde ik nu voor blijven.

Als ik daarmee regels overtreed, dan deed ik dat onbewust.

Zal beter opletten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoop niet dat ik nu de klos ben.

Maar door eerdere postings, over mijn reguliere software, ben ik al verschillende malen benaderd.

En dat wilde ik nu voor blijven.

Als ik daarmee regels overtreed, dan deed ik dat onbewust.

Zal beter opletten.

 

Ik kan me niet voorstellen dat jij daarmee bedoeld bent. je hebt het immers over legale software en je geeft aan deze niet (illegaal) te willen verspreiden.

Wat kan daar nou mis mee zijn? Is toch keurig?

bewerkt door TinkerTeam
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoop niet dat ik nu de klos ben.

Maar door eerdere postings, over mijn reguliere software, ben ik al verschillende malen benaderd.

En dat wilde ik nu voor blijven.

Als ik daarmee regels overtreed, dan deed ik dat onbewust.

Zal beter opletten.

 

Ik kan me niet voorstellen dat jij daarmee bedoeld bent. je hebt het immers over legale software en je geeft aan deze niet (illegaal) te willen verspreiden.

Wat kan daar nou mis mee zijn? Is toch keurig?

Nee, daar kan niks mis mee zijn ... :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een ban betekend dus dat je niet meer onder je naam kunt publiceren.

Met een IP ban zijn de mensen met een adsl verbinding de klos.

Degenen met een (at)home kabelverbinding trekken dan ff de stekker van kabelmodem uit het stopkontakt en hebben weer een ander IP adres, want (at)home heeft dynamische IP adressen.

Inbellers krijgen vrijwel altijd een nieuw IP adres als ze inbellen.

 

Eeen beetje domme geneuzel Henk. Waarom zou iemand met een IPban de klos zijn als hij een ADSL verbinding heeft en niet als hij een Kabelverbinding heeft?

 

Trouwens, inbellen bij @home? Zeker weer wat nieuws.

 

Met een ban, hoe dan ook, is degene die de ban krijgt, sowieso de klos. Kabel, ADSL, mobiel of tamtam.

Iemand die verbannen is, is niet meer welkom en kan alleen als gast op het forum komen. Hij kan niet posten en is zijn toegang tot DHZ, dus ook de stats en de kaarten, kwijt.

 

Dat er truucjes zijn om toch terug te komen, prima. Maar het zal niet onder de eigen naam lukken. En een andere naam onder dezelfde IPadres zal ook niet lukken. Ander IPadres en andere naam, dezelfde emailadres, zal ook niet lukken.

 

Het is heel simpel. Wie het ook lukt om tijdens een ban terug te komen, hoe dan ook, is wat mij betreft welkom. Immers, zelfs incognito, als men dezelfde fout begaat, zal deze "nieuwe" ook weer verbannen worden.

 

 

Met een IP ban zijn de mensen met een adsl verbinding de klos.

 

Nog meer off-topic.

 

Is niet waar er zijn diverse mogelijkheden om dat te ontlopen.

 

Misschien iets voor de modjes, draadje kan dicht.....ik meen te

weten dat Peetee voorzien is van Topo kaarten en doet zijn eigen

ervaringen nu op.

 

Als PeeTee voorzien is en zijn antwoord heeft gekregen, kan de topic ook dicht.

 

En wat het ontlopen betreft, zoals ik eerder schreef, geen probleem. :yes: Iemand die verbannen wordt ivm zijn attitude, zal als hij anoniem terugkomt, dus onder ander ip en naam, zijn attitude toch moete bijstellen om niet door de mand te vallen en dan is bereikt wat we al wilden voor de ban, namelijke ander gedrag :D

 

Maar een complete ban is dus op account, IPadres en emailadres. We hebben meerdere versies.

Iemand die dat allemaal weet te omzeilen, zoals gezegd, prima, welkom, maar val niet in de oude fout want dan val je weer op.

 

We bannen immers niet om het bannen, we bannen omdat men zich niet aan afspraken houdt of omdat men al eens gevraagd is zich aan te passen.

 

Trouwens, het aantal echte bans op dit forum kun je op 1 hand tellen.

 

 

Hoop niet dat ik nu de klos ben.

 

Nope, zou niet weten waarvoor of waarom. Heb je illegale software aangeboden of gevraagd dan?

 

Mijn bericht in de reply was niets anders dan een "herinnering aan allen inzake de forumregels". Mijn reply was toch aan allen gericht? Er staat toch wel heel duidelijk @ALL = Att All = Ann Allen.

 

 

Maar door eerdere postings, over mijn reguliere software, ben ik al verschillende malen benaderd.

En dat wilde ik nu voor blijven.

Is voor wat het forum betreft een prima attitude.

 

Als ik daarmee regels overtreed, dan deed ik dat onbewust.

Er wordt geen enkel forumregel overtreden. Integendeel.

 

Zal beter opletten.
Dus niet nodig. Het was niet tegen jou gericht. Heb je alleen gekwoot als reden om allen te informeren.

 

Hoop dat het duidelijk overkomt nu :)

@PeeTee:

 

Ben je voorzien van genoeg info? Is je vraag beantwoord? Heb je het software aangeschaft? Dan kan ik de topic zo sluiten.

 

Dan heb ik nog iets over Topo NL. Het werkt uitstekend, lekker gedetailleerd. Ok, er zijn verschillen met de werkelijkheid, maar het is natuurlijk G*dsonmogelijk om topokaarten continu up to date te houden. Immers tussen het vergaren van het kaartmateriaal door de makers en het uitbrengen van de kaarten, kan maar zo minimaal een jaar tussen zitten of zelfs langer.

 

Wel jammer is dat ToPo NL niet dezelfde adressendatabase gebruikt als de oudere metroguide kaarten. Maar goed, alles draait onder dezelfde software en overschakelen van ToPoNL naar de oudere Metroguideversies is seconde werk.

Zoek ik een straatnaam dan doe ik dat in de metroguidekaarten en schakel daarna over naar ToPo.nl en die neemt de eerder gezochte gegevens meteen over.

 

Het werkt subliem. De kaarten zijn ook over te jodelen naar de GPSr, alleen ze zijn niet routerend. Wat mij betreft vind ik dat geen probleem. Op zo.n klein schermpje vind ik het sowieso niets om naar een gedetailleerde kaart te kijken en routering"" doe ik 100x liever met TomTom/PPC

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@PeeTee:

 

Ben je voorzien van genoeg info? Is je vraag beantwoord?

 

Ja, ik denk dat ik genoeg weet. Bedankt voor alle reacties. :D

 

Wat mij betreft kan het draadje dicht. :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een ban betekend dus dat je niet meer onder je naam kunt publiceren.

Met een IP ban zijn de mensen met een adsl verbinding de klos.

Degenen met een (at)home kabelverbinding trekken dan ff de stekker van kabelmodem uit het stopkontakt en hebben weer een ander IP adres, want (at)home heeft dynamische IP adressen.

Inbellers krijgen vrijwel altijd een nieuw IP adres als ze inbellen.

 

Eeen beetje domme geneuzel Henk.

Wat een geweldig steekhoudend argument
Waarom zou iemand met een IPban de klos zijn als hij een ADSL verbinding heeft en niet als hij een Kabelverbinding heeft?
Met adsl heeft men een vast IP adres, sommige kabel isp's hebben een dynamisch IP adres.
Trouwens, inbellen bij @home? Zeker weer wat nieuws.
Nee, niet iets nieuws, maar best wel oud.

Weleens gehoord van freeaccess.nl/, is ook van Essent net zo als (at)home.

Een andere mogelijk bij (at)home is Twinner

Met een ban, hoe dan ook, is degene die de ban krijgt, sowieso de klos. Kabel, ADSL, mobiel of tamtam.

Iemand die verbannen is, is niet meer welkom en kan alleen als gast op het forum komen. Hij kan niet posten en is zijn toegang tot DHZ, dus ook de stats en de kaarten, kwijt.

 

Dat er truucjes zijn om toch terug te komen, prima. Maar het zal niet onder de eigen naam lukken. En een andere naam onder dezelfde IPadres zal ook niet lukken. Ander IPadres en andere naam, dezelfde emailadres, zal ook niet lukken.

 

Het is heel simpel. Wie het ook lukt om tijdens een ban terug te komen, hoe dan ook, is wat mij betreft welkom. Immers, zelfs incognito, als men dezelfde fout begaat, zal deze "nieuwe" ook weer verbannen worden.

 

 

Met een IP ban zijn de mensen met een adsl verbinding de klos.

 

Nog meer off-topic.

 

Is niet waar er zijn diverse mogelijkheden om dat te ontlopen.

 

Misschien iets voor de modjes, draadje kan dicht.....ik meen te

weten dat Peetee voorzien is van Topo kaarten en doet zijn eigen

ervaringen nu op.

 

Als PeeTee voorzien is en zijn antwoord heeft gekregen, kan de topic ook dicht.

 

En wat het ontlopen betreft, zoals ik eerder schreef, geen probleem. :yes: Iemand die verbannen wordt ivm zijn attitude, zal als hij anoniem terugkomt, dus onder ander ip en naam, zijn attitude toch moete bijstellen om niet door de mand te vallen en dan is bereikt wat we al wilden voor de ban, namelijke ander gedrag :D

 

Maar een complete ban is dus op account, IPadres en emailadres. We hebben meerdere versies.

Iemand die dat allemaal weet te omzeilen, zoals gezegd, prima, welkom, maar val niet in de oude fout want dan val je weer op.

 

We bannen immers niet om het bannen, we bannen omdat men zich niet aan afspraken houdt of omdat men al eens gevraagd is zich aan te passen.

 

Trouwens, het aantal echte bans op dit forum kun je op 1 hand tellen.

 

 

Hoop niet dat ik nu de klos ben.

 

Nope, zou niet weten waarvoor of waarom. Heb je illegale software aangeboden of gevraagd dan?

 

Mijn bericht in de reply was niets anders dan een "herinnering aan allen inzake de forumregels". Mijn reply was toch aan allen gericht? Er staat toch wel heel duidelijk @ALL = Att All = Ann Allen.

 

 

 

 

@PeeTee:

 

Ben je voorzien van genoeg info? Is je vraag beantwoord? Heb je het software aangeschaft? Dan kan ik de topic zo sluiten.

 

Dan heb ik nog iets over Topo NL. Het werkt uitstekend, lekker gedetailleerd. Ok, er zijn verschillen met de werkelijkheid, maar het is natuurlijk G*dsonmogelijk om topokaarten continu up to date te houden. Immers tussen het vergaren van het kaartmateriaal door de makers en het uitbrengen van de kaarten, kan maar zo minimaal een jaar tussen zitten of zelfs langer.

 

Wel jammer is dat ToPo NL niet dezelfde adressendatabase gebruikt als de oudere metroguide kaarten. Maar goed, alles draait onder dezelfde software en overschakelen van ToPoNL naar de oudere Metroguideversies is seconde werk.

Zoek ik een straatnaam dan doe ik dat in de metroguidekaarten en schakel daarna over naar ToPo.nl en die neemt de eerder gezochte gegevens meteen over.

 

Het werkt subliem. De kaarten zijn ook over te jodelen naar de GPSr, alleen ze zijn niet routerend. Wat mij betreft vind ik dat geen probleem. Op zo.n klein schermpje vind ik het sowieso niets om naar een gedetailleerde kaart te kijken en routering"" doe ik 100x liever met TomTom/PPC

ieder zijn meuk, ik ga liever op pad met een Streetpilot 2610, de Quest is hiervoor toch maar een vervanging. bewerkt door JandeBeHanger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eeen beetje domme geneuzel Henk.

Wat een geweldig steekhoudend argument

Als je verder had gelezen dan was het argument dat je dom neuzelt wel degelijk een steekhoudend argument, omdat ik verklaar waaorm het dom geneuzel is.

 

Trouwens, inbellen bij @home? Zeker weer wat nieuws.
Weleens gehoord van http://www.freeaccess.nl/, is ook van Essent net zo als (at)home

Ik ken freeaccess wel, maar dat bedoelde je niet met @home. @home is kabel. Dat Essent op meerdere manieren internetverbinding aanbiedt was niet aan de orde.

 

En verder wil ik je vriendelijk verzoeken om nog even wat meer moeite doen om fatsoenlijk te quoten. Complete postings hoeven niet aangehaald te worden als je maar op een onderdeeltje er van wil reageren.

 

Topic closed

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...