Spring naar bijdragen

DHZ, Statistieken, missende logjes enzovoort


Aanbevolen berichten

De ranking op hunter wordt periodiek bijgewerkt, het streven is om dit (binnenkort danwel op termijn) weer up to date te maken.

 

Wat betreft dat andere probleem: ik heb al wel iets raars gezien, maar nog niet gekeken hoe dat kan ontstaan. Morgen zal ik het wel te druk met andere dingen hebben om me daar mee bezig te houden. Maar je kan het altijd op de support pagina's aanmelden. Dan akn ik het in elk geval niet vergeten

 

misschien een vraag niet op de juiste plaats maar mi lijkt dit draadje er wel wat op maar hoe kan het dat mijn statistieken goed zijn met aantal gevonden caches maar die van rank nl by drunners zo'n afwijking heeft? Ik mis er bij drunners 19! Ik zie dat nu ook bij goedweerloper, soms zie ik bij iemand dat het wel met elkaar klopt.

 

Bij die stats wordt het 1 keer in de week geupdate!

 

knifemen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

De ranking op hunter wordt periodiek bijgewerkt, het streven is om dit (binnenkort danwel op termijn) weer up to date te maken.

 

Wat betreft dat andere probleem: ik heb al wel iets raars gezien, maar nog niet gekeken hoe dat kan ontstaan. Morgen zal ik het wel te druk met andere dingen hebben om me daar mee bezig te houden. Maar je kan het altijd op de support pagina's aanmelden. Dan akn ik het in elk geval niet vergeten

 

misschien een vraag niet op de juiste plaats maar mi lijkt dit draadje er wel wat op maar hoe kan het dat mijn statistieken goed zijn met aantal gevonden caches maar die van rank nl by drunners zo'n afwijking heeft? Ik mis er bij drunners 19! Ik zie dat nu ook bij goedweerloper, soms zie ik bij iemand dat het wel met elkaar klopt.

 

Bij die stats wordt het 1 keer in de week geupdate!

 

knifemen

 

tnx :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
Ah dus ik ben niet scheel... vreemd dat er niemand eerder mee kwam dan...

 

Dankje dat je wilt kijken :thumbup:

 

Het komt regelmatig voor dat er even iets mis is met de statistieken. Het is niet iets om je druk over te maken. Na enkele uren of enkele dagen is het weer opgelost. Achter de schermen werken er vele om deze site draaiende te houden. Ook zij zien het wel maar het zal ze vaak aan tijd ontbreken om dit snel op te lossen. We mogen blij zijn dat er vrijwilligers zijn die dit voor ons doen. Geef ze de tijd en alles komt goed. Je moet je pas druk gaan maken als je founds niet binnen komen bij GEOCACHING.COM .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
is er misschien al wat meer bekend betreft de statistieken.

wij hebben in Nederland 772 gevonden maar krijgen al enige tijd bij ranking hunter 759, terwijl we bij logs hunter wel goed staan. :crybaby:

 

Geduld, ook bij ons klopt er al 6 dagen geen mallemoer van.

Maar dat komt weer goed is onze ervaring de ene keer iets vlugger dan de andere.

Jaag de vrijwillegers niet te veel op

 

 

:beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

is er misschien al wat meer bekend betreft de statistieken.

wij hebben in Nederland 772 gevonden maar krijgen al enige tijd bij ranking hunter 759, terwijl we bij logs hunter wel goed staan. :)

 

Geduld, ook bij ons klopt er al 6 dagen geen mallemoer van.

Maar dat komt weer goed is onze ervaring de ene keer iets vlugger dan de andere.

Jaag de vrijwillegers niet te veel op

 

 

:beerchug:

 

je hebt gelijk :blush::crybaby:

bewerkt door Team Guppie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op dit moment worden de founds helemaal niet meer bijgeschreven. Tenminste bij mij. Is er misschien een relatie met de weggehaalde dubbele naam?

De founds van gisteren (6 stuks) zijn geen van alle in de lijst terecht gekomen. Ook na een add missing log niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er wordt op dit moment niets bijgeschreven op .nl, maar het is te vroeg om me er druk over te maken. Het probleem is ongetwijfeld bekend, en helaas komt alles niet vanzelf goed maar goed komen zal het wel.

 

EDIT:

Ik keek eens even op de not found kaart en raad eens wat ik daar zag... twee nieuwe caches (van vandaag) zijn daar niet op te zien. Normaal hadden ze er al lang bij gestaan.

Logjes worden niet ingelezen, nieuwe caches komen niet op de kaart, he deze combinatie van problemen is al eens voorgekomen. Zou het nu hetzelfde zijn?

bewerkt door Goedweerloper
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...