Spring naar bijdragen

Skypenaam in profiel?


Ruud4d

Aanbevolen berichten

In het forumprofiel staan een aantal mogelijkheden om contact met iemand te maken. Onder andere PM, email en MSN. Dit zijn eigenlijk de meest gebruikten. Dan staan er nog een aantal die niet meer zo populair zijn: ICQ, AOL en Yahoo. Mijn voorstel is om één van die te vervangen door het Skype account omdat dat toch een populair programma (aan het worden) is.

Hoe denken anderen erover en kan het gerealiseerd worden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

In het forumprofiel staan een aantal mogelijkheden om contact met iemand te maken. Onder andere PM, email en MSN. Dit zijn eigenlijk de meest gebruikten. Dan staan er nog een aantal die niet meer zo populair zijn: ICQ, AOL en Yahoo. Mijn voorstel is om één van die te vervangen door het Skype account omdat dat toch een populair programma (aan het worden) is.

Hoe denken anderen erover en kan het gerealiseerd worden?

 

Volgens mij heb ik dit wel zien staan in het Belgisch forum of het Duitse.

 

Gr Twinlife :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

op de site van jiv experince kun je call buttons maken die je in je handtekening kan plakken. Deze buttons veranderen mee met de status van je account zoals online/offline je kunt hem dan ook als avator gebruiken. let wel op, op die site heb je verschillende afmetingen van buttons.

bewerkt door zaanhoeve
Link naar opmerking
Deel via andere websites

op de site van jiv experince kun je call buttons maken die je in je handtekening kan plakken. Deze buttons veranderen mee met de status van je account zoals online/offline je kunt hem dan ook als avator gebruiken. let wel op, op die site heb je verschillende afmetingen van buttons.

Sorry, maar daar gaat het hier niet om. De vraag lijkt me ook duidelijk genoeg: wie zou het leuk vinden als je Skype callname in je profiel komt te staan?

Dat je die buttons kunt maken, is al bekend en wordt ook al lang toegepast (zie bijvoorbeeld mijn handtekening).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

op de site van jiv experince kun je call buttons maken die je in je handtekening kan plakken. Deze buttons veranderen mee met de status van je account zoals online/offline je kunt hem dan ook als avator gebruiken. let wel op, op die site heb je verschillende afmetingen van buttons.

Sorry, maar daar gaat het hier niet om. De vraag lijkt me ook duidelijk genoeg: wie zou het leuk vinden als je Skype callname in je profiel komt te staan?

Dat je die buttons kunt maken, is al bekend en wordt ook al lang toegepast (zie bijvoorbeeld mijn handtekening).

 

Het lijkt mij een goed idee . . . .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
In het forumprofiel staan een aantal mogelijkheden om contact met iemand te maken. Onder andere PM, email en MSN. Dit zijn eigenlijk de meest gebruikten. Dan staan er nog een aantal die niet meer zo populair zijn: ICQ, AOL en Yahoo. Mijn voorstel is om één van die te vervangen door het Skype account omdat dat toch een populair programma (aan het worden) is.

Hoe denken anderen erover en kan het gerealiseerd worden?

 

Van mij mag het dus ook veranderd worden. maar het is geen kwestie van even AOL uitgummen en er Skype voor in de plaats te zetten. Deze opties die je ziet staan, staat standaard in het IPBsoftware die we gebruiken.

Nu lijkt het me geen onoverkomelijk probleem voor een aantal mensen in het team om daar een wijziging in aan te brengen. Veel opties kunnen in en uitgeschakeld worden. De optie Skype zie ik er niet tussenstaan en daar moet dus iemand mee aan het vogelen.

 

Ik zie wel dat het iets is dat al in de "ToDo" lijst staat.

 

Ik ben er mee eens dat eigenlijk ICQ, AOL en Yahoo als messengers het terrein behoorlijk aan het verliezen zijn. In ieder geval in Europa. Het is nog steeds populair, maar niet bij ons. Dus zouden we het forumsoftware ook moeten kunnen aanpassen op de voor ons populaire messengers en VOIP software.

 

Dan vind ik dat ook een optie als VOIP vermeld zou moeten worden. Skype is niet de enige die popi is. Voipbuster is er ook nog.

 

Maar Skype staat bij mij wel bovenaan in de verlanglijstje als messenger (zowel spraak vals "chat") dat eigenlijk standaard vermeld moet kunnen worden. Buiten de optie om die iedereen heeft dmv call buttons in je handtekening te plaatsen. Er zal maar een een hotemetoot van geocaching.nl op het idee komen om de handtekeningoptie te laten verdwijnen of zo in te korten, dat het niet meer mogelijk is de call buttons of de statsbar te laten zien.

 

Skype lijkt me ook populairder te worden dan MSNmessenger. In ieder geval wel bij de meeste volwassenen. MSN gebruik ik eigenlijk nooit meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 years later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...