Ruud4d Geplaatst 11 november 2006 Share Geplaatst 11 november 2006 In het forumprofiel staan een aantal mogelijkheden om contact met iemand te maken. Onder andere PM, email en MSN. Dit zijn eigenlijk de meest gebruikten. Dan staan er nog een aantal die niet meer zo populair zijn: ICQ, AOL en Yahoo. Mijn voorstel is om één van die te vervangen door het Skype account omdat dat toch een populair programma (aan het worden) is. Hoe denken anderen erover en kan het gerealiseerd worden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoVlinder Geplaatst 11 november 2006 Share Geplaatst 11 november 2006 Ja goed idee! Iedereen is verder toch vrij om het in te vullen of niet. groetjes Geovlinder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twinlife Geplaatst 11 november 2006 Share Geplaatst 11 november 2006 In het forumprofiel staan een aantal mogelijkheden om contact met iemand te maken. Onder andere PM, email en MSN. Dit zijn eigenlijk de meest gebruikten. Dan staan er nog een aantal die niet meer zo populair zijn: ICQ, AOL en Yahoo. Mijn voorstel is om één van die te vervangen door het Skype account omdat dat toch een populair programma (aan het worden) is.Hoe denken anderen erover en kan het gerealiseerd worden? Volgens mij heb ik dit wel zien staan in het Belgisch forum of het Duitse. Gr Twinlife Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zaanhoeve Geplaatst 12 november 2006 Share Geplaatst 12 november 2006 (bewerkt) op de site van jiv experince kun je call buttons maken die je in je handtekening kan plakken. Deze buttons veranderen mee met de status van je account zoals online/offline je kunt hem dan ook als avator gebruiken. let wel op, op die site heb je verschillende afmetingen van buttons. 12 november 2006 bewerkt door zaanhoeve Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruud4d Geplaatst 12 november 2006 Auteur Share Geplaatst 12 november 2006 op de site van jiv experince kun je call buttons maken die je in je handtekening kan plakken. Deze buttons veranderen mee met de status van je account zoals online/offline je kunt hem dan ook als avator gebruiken. let wel op, op die site heb je verschillende afmetingen van buttons. Sorry, maar daar gaat het hier niet om. De vraag lijkt me ook duidelijk genoeg: wie zou het leuk vinden als je Skype callname in je profiel komt te staan? Dat je die buttons kunt maken, is al bekend en wordt ook al lang toegepast (zie bijvoorbeeld mijn handtekening). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tornado Bram Geplaatst 12 november 2006 Share Geplaatst 12 november 2006 op de site van jiv experince kun je call buttons maken die je in je handtekening kan plakken. Deze buttons veranderen mee met de status van je account zoals online/offline je kunt hem dan ook als avator gebruiken. let wel op, op die site heb je verschillende afmetingen van buttons. Sorry, maar daar gaat het hier niet om. De vraag lijkt me ook duidelijk genoeg: wie zou het leuk vinden als je Skype callname in je profiel komt te staan? Dat je die buttons kunt maken, is al bekend en wordt ook al lang toegepast (zie bijvoorbeeld mijn handtekening). Het lijkt mij een goed idee . . . . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
josho1 Geplaatst 12 november 2006 Share Geplaatst 12 november 2006 het lijkt me wel een goed idee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BigFurryMonster Geplaatst 22 november 2006 Share Geplaatst 22 november 2006 Prima idee. Skype is veel groter dan bijvoorbeeld ICQ. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 23 november 2006 Share Geplaatst 23 november 2006 In het forumprofiel staan een aantal mogelijkheden om contact met iemand te maken. Onder andere PM, email en MSN. Dit zijn eigenlijk de meest gebruikten. Dan staan er nog een aantal die niet meer zo populair zijn: ICQ, AOL en Yahoo. Mijn voorstel is om één van die te vervangen door het Skype account omdat dat toch een populair programma (aan het worden) is.Hoe denken anderen erover en kan het gerealiseerd worden? Van mij mag het dus ook veranderd worden. maar het is geen kwestie van even AOL uitgummen en er Skype voor in de plaats te zetten. Deze opties die je ziet staan, staat standaard in het IPBsoftware die we gebruiken. Nu lijkt het me geen onoverkomelijk probleem voor een aantal mensen in het team om daar een wijziging in aan te brengen. Veel opties kunnen in en uitgeschakeld worden. De optie Skype zie ik er niet tussenstaan en daar moet dus iemand mee aan het vogelen. Ik zie wel dat het iets is dat al in de "ToDo" lijst staat. Ik ben er mee eens dat eigenlijk ICQ, AOL en Yahoo als messengers het terrein behoorlijk aan het verliezen zijn. In ieder geval in Europa. Het is nog steeds populair, maar niet bij ons. Dus zouden we het forumsoftware ook moeten kunnen aanpassen op de voor ons populaire messengers en VOIP software. Dan vind ik dat ook een optie als VOIP vermeld zou moeten worden. Skype is niet de enige die popi is. Voipbuster is er ook nog. Maar Skype staat bij mij wel bovenaan in de verlanglijstje als messenger (zowel spraak vals "chat") dat eigenlijk standaard vermeld moet kunnen worden. Buiten de optie om die iedereen heeft dmv call buttons in je handtekening te plaatsen. Er zal maar een een hotemetoot van geocaching.nl op het idee komen om de handtekeningoptie te laten verdwijnen of zo in te korten, dat het niet meer mogelijk is de call buttons of de statsbar te laten zien. Skype lijkt me ook populairder te worden dan MSNmessenger. In ieder geval wel bij de meeste volwassenen. MSN gebruik ik eigenlijk nooit meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldio Geplaatst 15 juli 2010 Share Geplaatst 15 juli 2010 Lees toevallig dit topic. We zijn al 4 jaar verder en nog steeds staat skype er niet tussen. Komt het ooit nog? Want 90% van de cachers heeft ondertussen skype..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DiedB Geplaatst 15 juli 2010 Share Geplaatst 15 juli 2010 Skype is alweer verouderd, tegenwoordig is Twitter het medium van de cachers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldio Geplaatst 15 juli 2010 Share Geplaatst 15 juli 2010 En twitter staat er ook niet.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cernunnos Geplaatst 15 juli 2010 Share Geplaatst 15 juli 2010 Waldio, zover ik weet ondersteund de forumsoftware deze functie niet voor skype - twitter. Maar wat let je om je gegevens in je profiel beschrijving kenbaar te maken als je daar behoefte aan hebt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De broekies Geplaatst 15 juli 2010 Share Geplaatst 15 juli 2010 Ik had begrepen dat jullie al gedurende een lange tijd druk doende zijn om alles over te zetten naar een Joomla omgeving, dan kan dit mooi worden meegenomen. Wat is de status eigenlijk daarvan? Komt er dit jaar nog een nieuwe site? -Hemma Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden