Spring naar bijdragen

Bookmarks korte multi's


Xaa

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

misschien te combineren met traditionals die geen simpele oprapertjes zijn, dus waar wel een wandeling naar de cacheplek hoort? Voorbeeld: Ooldergreend GCV115, afstand is wat langer maar zeer goed te lopen binnen een uur, of Hammerveld GCYE6Z, een wandeling van totaal zon 1.5 km.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

misschien te combineren met traditionals die geen simpele oprapertjes zijn, dus waar wel een wandeling naar de cacheplek hoort? Voorbeeld: Ooldergreend GCV115, afstand is wat langer maar zeer goed te lopen binnen een uur, of Hammerveld GCYE6Z, een wandeling van totaal zon 1.5 km.

Ook deze lijst kun je met de DHZ tools maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben begonnen met het bouwen van een bookmark lijst met korte multi's (als definitie houd ik aan: minder dan 2km, minder dan een uur werk)

Ideaal voor mensen die wel eens op plaatsen komen waar ze normaal niet komen, wel een beetje tijd hebben maar niet te veel, en geen zin hebben in simpele oprapertjes.

 

Op het moment heb ik er nog niet zo heel veel (zie de lijst, aangenomen dat ik er zo een link naar kan maken), maar wellicht kunnen mensen een handje helpen.

 

Leuk idee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Herriemans,

 

dat is niet de essentie van Xaa. Hij doet net zoals ik, bijvoorbeeld een korte multi in Friesland :D en ik woon in Brabant :eek:. Maar ik rij nogal eens door Nederland :yes: heen en dan is het leuk een korte multi :) te doen als je in de buurt bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Overigens denk ik dat (als je een homelocation hebt opgegeven?) er een richting en een afstand gegeven wordt als je de bookmark lijst bekijkt, of werkt dat alleen als je je eigen bookmark lijsten bekijkt?

 

Die afstand ziet iedereen! Maar het kan toch handig zijn om er een stad bij te zetten, dat zegt toch vaak iets meer dan een richting een afstand!

Verder is het een prima lijstje!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...