Spring naar bijdragen

Cache loggen voor dat hij bekeken door een reviewer ?


muiz

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik zie dat mijn nieuwe cache al is gevonden voor dat deze is bekeken door een reviewer.

Hij is pas op 08-09-06 gepublished door Hawkeyes, maar al gevonden op 23-08-06 door de Kalkendotters.

Ik ben vandaag zelf bij de cache wezen kijken en het staat er echt in, hoe kan dit ?

Hebben sommige mensen meer informatie dan anderen ?

Ik vindt het namelijk niet erg eerlijk als iemand eerder mag gaan loggen dan de rest.

Heb het zelfde gezien bij cache "Banpaal" en "Het geheime paadje".

Ik hoop dat iemand dit kan uitleggen, misschien weten de reviewers hoe het werkt ?

Is de FTF dan wel geldig ?

Alvast bedankt.

 

Muiz99

 

Betreft cache GCXV9J Ark van Noach.

bewerkt door muiz
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hallo,

 

Ik zie dat mijn nieuwe cache al is gevonden voor dat deze is bekeken door een reviewer.

Hij is pas op 08-09-06 gepublished door Hawkeyes, maar al gevonden op 23-08-06 door de Kalkendotters.

Ik ben vandaag zelf bij de cache wezen kijken en het staat er echt in, hoe kan dit ?

Hebben sommige mensen meer informatie dan anderen ?

Ik vindt het namelijk niet erg eerlijk als iemand eerder mag gaan loggen dan de rest.

Heb het zelfde gezien bij cache "Banpaal" en "Het geheime paadje".

Ik hoop dat iemand dit kan uitleggen, misschien weten de reviewers hoe het werkt ?

Is de FTF dan wel geldig ?

Alvast bedankt.

 

Muiz99

Misschien is het handig om het aan henzelf te vragen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het komt wel eens voor, dat een cache gepubliceerd wordt, en meteen erna weer offline wordt gehaald.. cache is dan nog steeds terug te vinden, ook al is die niet zichtbaar op gc.com. Dus ja, dan heb je dus kans als iemand het gezien heeft, dat die de cache al gaan lopen/loggen omdat die reeds beschikt over de gegevens, voor die officieel online komt te staan.

 

 

Of het mag? Tja, lees nergens dat het niet zou mogen... Of het sportief is in de jacht op FTF.. daar mag iedereen zijn eigen invulling aan geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook ik kom het wel eens tegen via via dat een cache al bezocht en gelogd is, zonder dat deze op actief staat. Beetje flauw. Gelukkig ga ik niet voor een FTF, maar ik kan me voorstellen dat er wel wat negatieve gevoelens in deze zijn bij andere teams.

Fire5

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gerucht gaat enige tijd hartnekkig dat sommigen in de approver database kunnen kijken middels inbraak, ook naar de eindcoordinaten die vaak aan het einde in de approver log zijn toegevoegd. Hoef je ook niet meer te puzzelen. Het gedrag van mij bekenden is er inderdaad naar. Trek je eigen conclusie, want dit is niet hard te maken. Leuke hobbie he. Wellich tdat .com eens een tijdje kan screenen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het zelfde. Gisteren veel thuis achter de PC geweest omdat net mijn eigen cache on line kwam.

Maar ook 's avonds heb ik Permutatie 4 van Puffin niet gezien niet gezien. Vanochtend vroeg wel. Nu was ik vanochtend niet erg snel want ik moest eerst de kids verzorgen en toen op de fiets gesprongen.

Ook hier bleek er al op 9 september gelogd te zijn. Hij kwam ook op 9 september in de lucht, maar toch...

Ook hier hadden de Kalkendotters toevallig weer een FTF had. Ze hebben 3l FTF's in 2 dagen een goede score moet ik zeggen, maar goed ik ken het team niet en weet niet uit hoeveel leden het bestaat. Ik heb begrepen dat ze in de USA soms wel met tientallen in 1 team werken. Dat schiet natuurlijk ook op.

 

Sloppie

bewerkt door sloppie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het zelfde. Gisteren veel thuis achter de PC geweest omdat net mijn eigen cache on line kwam.

Maar ook 's avonds heb ik Permutatie 4 van Puffin niet gezien niet gezien. Vanochtend vroeg wel. Nu was ik vanochtend niet erg snel want ik moest eerst de kids verzorgen en toen op de fiets gesprongen.

Ook hier bleek er al op 9 september gelogd te zijn. Hij kwam ook op 9 september in de lucht, maar toch...

Ook hier hadden de Kalkendotters toevallig weer een FTF had. Ze hebben 3l FTF's in 2 dagen een goede score moet ik zeggen, maar goed ik ken het team niet en weet niet uit hoeveel leden het bestaat. Ik heb begrepen dat ze in de USA soms wel met tientallen in 1 team werken. Dat schiet natuurlijk ook op.

 

Sloppie

 

Een dag verschil is mogelijk ivm het tijdsverschil met USA (.com). Het is dus mogelijk dat een cache de 10e online komt (voor ons) en dat hij 's morgens voreg gelogd wordt zonder de datum nagekeken te hebben. Dan is de logdatum de 9e. Het gaat hier om enkele uren, niet dagen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gedrag van mij bekenden is er inderdaad naar. Trek je eigen conclusie, want dit is niet hard te maken. Leuke hobbie he.

 

Zullen wij het dan hard gaan maken Thex.... :)

Leg eens uit hoe doe jij dat een cache loggen die pas een week later on-line komt.

 

Gr Twinlife :D

Moet je mij niet vragen. Het herucht gaat al enige tiijd en ik ben dat kunstje niet machtig. Wat ik wel weet is dat degene die zich eraan schuldig maakt er ook zelf over praat. Dat maakt het in ieder geval al wat eenvoudiger.

 

En wat jij natuurlijk ook weet: zoiets zet je niet in het Forum. Als .com of .nl mij erom vraagt, zal ik passend anwoord geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het zelfde. Gisteren veel thuis achter de PC geweest omdat net mijn eigen cache on line kwam.

Maar ook 's avonds heb ik Permutatie 4 van Puffin niet gezien niet gezien. Vanochtend vroeg wel. Nu was ik vanochtend niet erg snel want ik moest eerst de kids verzorgen en toen op de fiets gesprongen.

Ook hier bleek er al op 9 september gelogd te zijn. Hij kwam ook op 9 september in de lucht, maar toch...

Ook hier hadden de Kalkendotters toevallig weer een FTF had. Ze hebben 3l FTF's in 2 dagen een goede score moet ik zeggen, maar goed ik ken het team niet en weet niet uit hoeveel leden het bestaat. Ik heb begrepen dat ze in de USA soms wel met tientallen in 1 team werken. Dat schiet natuurlijk ook op.

 

Sloppie

 

Een dag verschil is mogelijk ivm het tijdsverschil met USA (.com). Het is dus mogelijk dat een cache de 10e online komt (voor ons) en dat hij 's morgens voreg gelogd wordt zonder de datum nagekeken te hebben. Dan is de logdatum de 9e. Het gaat hier om enkele uren, niet dagen.

 

Ja maar dat is het niet, ik heb hem zelf ook gelogd. En dit team heeft zelf 9 september in het logboekje geschreven, dat verbaasde mij. Overigens geef je bij het loggen op de site zelf de datum aan.

 

Groet,

 

Sloppie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...