Spring naar bijdragen

Diverse Outdoor bij Lidl, vanaf 10 augustus


j0p3Y

Aanbevolen berichten

Hallo mede-geocachers

 

Nieuwste aanbiedingen op www.lidl.nl

Lederen wandelschoenen, mt 36 t/m 41, € 24,99: wandelschoenen

Trekking-broek, mt M t/m XXL. € 12,49: trekking-broek

Wandelrugzak, € 19,99: wandel-rugzak

Kompas (regio 4), € 3,99: kompas

Verdere aanbiedingen kun je zelf zoeken.....

 

Graag zou ik willen vragen of er iemand in regio 4 twee kompassen voor me wil kopen (zoals afgebeeld) en wil verzenden (ik betaal uiteraard ook de verzendkosten).

Ik woon zelf regio Eindhoven, dus dat is dan iets te ver helaas.

Je kunt me hiervoor mailen...

alvast bedankt,

 

Joop van der Vleut

bewerkt door j0p3Y
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hallo mede-geocachers

 

Nieuwste aanbiedingen op www.lidl.nl

Lederen wandelschoenen, mt 36 t/m 41, € 24,99: wandelschoenen

Trekking-broek, mt M t/m XXL. € 12,49: trekking-broek

Wandelrugzak, € 19,99: wandel-rugzak

Kompas (regio 4), € 3,99: kompas

Verdere aanbiedingen kun je zelf zoeken.....

 

Graag zou ik willen vragen of er iemand in regio 4 twee kompassen voor me wil kopen (zoals afgebeeld) en wil verzenden (ik betaal uiteraard ook de verzendkosten).

Ik woon zelf regio Eindhoven, dus dat is dan iets te ver helaas.

Je kunt me hiervoor mailen...

alvast bedankt,

 

Joop van der Vleut

Niet om het één of ander, maar wat is regio 4? Voor schoolvakanties wonen wij in regio midden en voor DVD's in regio 2. Maar de lidl-regio's heb ik even niet paraat.

 

tot cache,

team Wij Drie :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij de Lidl hier, regio1 kosten rugzakken deze week nog geen 6 euro, en het zijn nog aardige rugzakken ook. Niet zoals op het plaatje van de aanbiedingen volgende week.

Het gekke is, deze rugzakken hier zouden dan bij de actuele aanbiedingen horen, maar staan niet online.

Trouwens, regio 4 is Noord Holland

 

 

Hier dan de regio's :yes:http://tinyurl.com/ltk25

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Team_Maju
Schoenen tot maat 41 :no:

 

Dat is pure rassendiscriminatie! Slechts een klein deel van de nederlandse mannen valt in de groep "37 t/m 41" :yes:

 

 

en waarschijnlijk de enige maat die verkrijgbaar is, de rest is dan hoegenaamd op :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook kompassen zijn "regio-gebonden". Het kompas wat je voor het noordelijk halfrond hebt, werkt niet zo best op het zuidelijke halfrond en andersom. Bovendien is de aarde niet gelijkmatig verdeeld vwb magnetisme. Wellicht dat de regio's daar mee te maken hebben.

 

Ik ga zaterdag cachen in regio 3, weet jij hoeveel de declinatiecorrectie is die ik daar in moet stellen? :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil het niet te hard gaan roepen........

China rotzooi

 

Verkoop is 3x zo hoog als de inkoop....

 

Maar ja het is handel, al zal ik hetzelf niet kopen.

 

 

Gr Twinlife :yes:

 

 

Klopt, in handel gaat vooral dat China spul een paar keer teveel om :D Ik heb nog even gezocht, maar het originele kompas is van het merk Engineer en kost iets van 13 euro. Ik heb ze een paar keer in handen gehad en gelijk weer in een cache gestopt en ook eentje als TB op weg gestuurd. Dit is hem:

 

f5e8b3ae-9358-40b4-adbc-32260331f959.jpg

 

Toch wel jammer dat Lidl op zich wel aantrekkelijke spulletjes verkoopt die handig zijn voor geocaching, maar bij nadere bestudering drie keer niks zijn :no: Vorig jaar dat elektronisch kompas die ook een nauwkeurigheid van 5 graden had.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zag in het krantje ook de wandelstokken weer in de aanbieding.

Erg handig als prikstok.

Bijzonder fijn om onderweg onopgevoedde honden af te weren.

Kort geleden geleden (misschien hier en daar nog wel) hadden zowel Kruidvat als Blokker ze veel goedkoper in de aanbieding. Ik had er 2 voor 5 of 6 Euro of zoiets. Per stel!

Ik heb dat nog op dit forum gepost.

bewerkt door knijn2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook kompassen zijn "regio-gebonden". Het kompas wat je voor het noordelijk halfrond hebt, werkt niet zo best op het zuidelijke halfrond en andersom. Bovendien is de aarde niet gelijkmatig verdeeld vwb magnetisme. Wellicht dat de regio's daar mee te maken hebben.

 

Ik ga zaterdag cachen in regio 3, weet jij hoeveel de declinatiecorrectie is die ik daar in moet stellen? :eek:

Nee, geen idee. Maar we kunnen we met zijn allen wel over grappen, toch is het zo dat het magnetische veld op de aarde niet overal even sterk is en in de gelijke richting wijst. Sterker, van tijd tot tijd (oke, iets langer dan een mensenleven) wisselt de pool. Lees hier maar. Wil je het neusje van de kous of het naadje van de zalm, dan zoek je zelf maar even verder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...