The Butterflies Geplaatst 27 juli 2006 Geplaatst 27 juli 2006 (bewerkt) hartstikke leuk idee!!! wij zijn gisteren net teruggekomen uit amerika, maar daar was het op 3000-4000 meter een heel stuk koeler dan hier...... gelukkig is onze gps (spat)waterdicht en waar is het dan?? 27 juli 2006 bewerkt door The Butterflies
barny Geplaatst 27 juli 2006 Geplaatst 27 juli 2006 doen doen doen doen doen en ik heb mijn pistooltje ook al uitgekozen Barny
skansen Geplaatst 27 juli 2006 Geplaatst 27 juli 2006 (bewerkt) Skansen heeft ook nog iets staan. Hiermee besproei ik mijn Belgische plantjes. De Humidifan is een ventilator met holle bladen. Het Ecosorb/water mengsel stroomt door de holle bladen heen en wordt door de ronddraaiende beweging zeer fijn verneveld. Het Ecosorb/water mengsel wordt door middel van een doseerpomp naar de ventilator gepompt. De humidifan wordt gebruikt voor ontgeuring in fabriekshallen. Er is ook een mobiele Humidifan verkrijgbaar voor ontgeuring van bijvoorbeeld spills. Natuurlijk hoop ik dat er water in de vorm van sloten, vaarten, plassen, zeeën in de buurt zijn 27 juli 2006 bewerkt door skansen
Nightfire Geplaatst 27 juli 2006 Geplaatst 27 juli 2006 Super idee Menno , ik zal zeker aanwezig zijn! Groeten, Mike (vanuit Oslo)
Geopatra Geplaatst 27 juli 2006 Geplaatst 27 juli 2006 doen doen doen doen doenen ik heb mijn pistooltje ook al uitgekozen Barny Doen, doen, doen, zei de man die altijd aan de kant staat bij events ed. Stuurmanskunst? Barney is de eerste om uit te schakelen dus. Geopatra.
barny Geplaatst 28 juli 2006 Geplaatst 28 juli 2006 Doen, doen, doen, zei de man die altijd aan de kant staat bij events ed. Stuurmanskunst? Barney is de eerste om uit te schakelen dus. Geopatra. Jaa leuk, ow waarde 8BG mag ik het symbool hebben om Geopatra nat te spuiten, Ik verstop me achter een boompje doe konijnen geluiden na en als Geopatra even niet oplet dan jaaaaa splats, heerlijk de voorpret begint al Barny
8BG Geplaatst 28 juli 2006 Auteur Geplaatst 28 juli 2006 Het idee van de organisatie is om een aantal vogelvrijen los te laten. Vogelvrijen mogen te allen tijde worden natgespoten. Barny is de eerste vrijwilliger voor deze taak merk ik al
Wij Drie Geplaatst 28 juli 2006 Geplaatst 28 juli 2006 ...Ik verstop me achter een boompje doe konijnen geluiden na en als Geopatra even niet oplet dan jaaaaa splats, heerlijk de voorpret begint al Barny Barny die een konijn nadoet. Qua grootte moet ik dan hier ongeveer aan denken: tot cache, team Wij Drie
Wilxlii Carrotte Geplaatst 28 juli 2006 Geplaatst 28 juli 2006 Het idee van de organisatie is om een aantal vogelvrijen los te laten. Vogelvrijen mogen te allen tijde worden natgespoten. Barny is de eerste vrijwilliger voor deze taak merk ik al Wel stel ik dan voor om eerst bij Barny de verhouding testosteron - epitestosteron vast te stellen anders krijg je deze aalvlugge cacher niet te pakken. Anders krijgen we Floyd Landis-toestanden en dat willen we toch niet? Ik ben onlangs met hem door de duinen gefietst. Man, man, wat een tempo!
steensnoeper Geplaatst 6 augustus 2006 Geplaatst 6 augustus 2006 Datum is 20 Augustus geworden, eerder was niet realiseerbaar. De voorbereidingen zijn in volle gang. Meer informatie vind je hier: Keep Watching (GCXCDM)
Kruimeldief Geplaatst 6 augustus 2006 Geplaatst 6 augustus 2006 Voor de liefhebbers van watergeweld. Misschien is dit een optie? hiermee kun je waterstraaltjes als dit scheppen:
team wolfje Geplaatst 9 augustus 2006 Geplaatst 9 augustus 2006 Hallo Dit ziet eruit als het spelletjes COCHA wat op de NJ werd gepeeld onder alle scouts alleen toen moest je iemand iets laten zeggen en dan nat spuiten 'groetjes wolfje ( die zijn "slachtoffer "schoot en toen hoorde de medische dienst doet niet mee !)
Crow & Éowyn Geplaatst 9 augustus 2006 Geplaatst 9 augustus 2006 Heb hellaas andere verplichtingen. Maar voor die liefhebbers kan ik Deze wel een dagje regelen. Veel plezier zondag !
TuuronTour Geplaatst 9 augustus 2006 Geplaatst 9 augustus 2006 Volgens mij is het altijd raak met deze
leip11 Geplaatst 9 augustus 2006 Geplaatst 9 augustus 2006 wil heel graag komen. maar heb dan een leuk feestje op lowlands. ja dat wil ik toch niet missen timo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden